  • 1. Data: 2023-12-09 18:19:52
    Temat: Pismki pierdolone:P
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.wprost.pl/kraj/11507209/policjanci-z-wro
    clawia-mowia-dosc-przerywaja-milczenie-w-sprawie-kla
    mstw-o-smierci-kolegow.html

    Ojoj, policjanci będą pozywać dziennikarzy za pisanie o policji:p Biorę
    czipsy i piwo:P

    A tak na marginesie, nie wypada sobie robić żartów ze śmierci, ale nie
    ja zacząłem - wykluczono już delirium excited?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-12-09 19:02:32
    Temat: Re: Pismki pierdolone:P
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 18:19, Shrek pisze:
> [...]
    mstw-o-smierci-kolegow.html

    > Ojoj, policjanci będą pozywać dziennikarzy za pisanie o policji:p Biorę

    Nie będą pozywać, będą sądy zawiadamiać.

    "planujemy przeciwko takim osobom i dziennikarzom skierować do sądu
    stosowne zawiadomienia"

    Mnie się to podoba ;)

    PD

  • 3. Data: 2023-12-09 19:17:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    PD <p...@g...pl> pisze:
> [...]
    mstw-o-smierci-kolegow.html

    > Nie będą pozywać, będą sądy zawiadamiać.
    >
    > "planujemy przeciwko takim osobom i dziennikarzom skierować do sądu

    "Dwaj anonimowi policjanci" (interpretacja minimalistyczna) będą
    "zawiadamiać sądy"?

    Ja na poważnie biorę to pod czymś ktoś się _podpisuje_ własnym imieniem
    i nazwiskiem lub nazwą organizacji w której imieniu jest _uprawniony_
    przemawiać . Bez tego to "mogą być" takie rytualne porykiwania
    polityków "że pozwą". Czasem pozwą ale przeważnie im przechodzi IMHO.
    Indywidualnie to mogą zawiadamiać prokuraturę jak sierżant Żebrzyk (?)
    o zamachach słownych na cześć/"cześć" misjonarzy zbrojnych WP w Iraku i
    Afganistanie.

    <ad-absurdum> Każdy jeden Polak ma prawo przemawiać w imieniu RP?
    </ad-absurdum>

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2023-12-09 20:03:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 19:02, PD pisze:

    > Nie będą pozywać, będą sądy zawiadamiać.

    Jak wygląda takie "zawiadomienie"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-12-09 20:42:29
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 20:03, Shrek pisze:

    > Jak wygląda takie "zawiadomienie"?

    W oryginale nie było cudzysłowiu. Pytasz mnie o sens tego, co
    wyprodukowała nitka spinająca uszy kulsonowi? ;) Spróbujmy. Wygląda na
    zawoalowaną groźbę. Kto by się tam przejął jakąś zapowiedzią pozwu.
    Powiadomienie sądu sugeruje, że to co robicie jest tak złe i oczywiste,
    że w zasadzie wystarczy sąd powiadomić, jak sąd się dowie co wy tam
    wyrabiacie, sam z siebie odda was katu w obróbkę, bez naszego udziału.

    Tak mi się wydaje wiedząc co wiem na tę chwilę, biegli na pewno mają
    więcej informacji ;)

    PD

  • 6. Data: 2023-12-09 20:46:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 20:42, PD pisze:

> [...]
    > wyrabiacie, sam z siebie odda was katu w obróbkę, bez naszego udziału.
    >
    > Tak mi się wydaje wiedząc co wiem na tę chwilę, biegli na pewno mają

    "wysoki sondzie. Pisamaki napisały, że my popełniliśmy błont, bo jakby
    wszystko było ok to łon nie miałby broni" Niniejsze zawiadomienie
    składanymi na biuro podawcze sondu, bo właściwie nie mamy pojęcia co z
    nim zrobić. Proszę umieścić w okrongłym segregatorze:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-12-09 21:00:45
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 20:46, Shrek pisze:

> [...]
    > składanymi na biuro podawcze sondu, bo właściwie nie mamy pojęcia co z
    > nim zrobić. Proszę umieścić w okrongłym segregatorze:P

    I w ten sposób sprawa wpadnie w młyny sprawiedliwości, których nie
    sposób zatrzymać. Po co wam to pismaki było? Po co?

    PD

  • 8. Data: 2023-12-09 21:04:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 21:00, PD pisze:

    > I w ten sposób sprawa wpadnie w młyny sprawiedliwości, których nie
    > sposób zatrzymać. Po co wam to pismaki było? Po co?

    Wpadnie w młynek niszczarki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-12-09 21:08:56
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 20:42, PD pisze:

    > W oryginale nie było cudzysłowiu.
    A po czym można poznać to "cudzysłowie"? Chciałbym móc w przyszłości
    wiedzieć, gdzie jest cudzysłowie, a gdzie tego cudzysłowia nie ma.

    --
    -
    Akarm

  • 10. Data: 2023-12-09 21:22:23
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 21:08, Akarm pisze:

    > A po czym można poznać to "cudzysłowie"? Chciałbym móc w przyszłości
    > wiedzieć, gdzie jest cudzysłowie, a gdzie tego cudzysłowia nie ma.

    I teraz mam dylemat. Przyznać się do błędu, czy może iść w retorykę, że
    nie znamy okoliczności jak do tego doszło.

    PD