  • 41. Data: 2009-08-04 12:23:55
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik neelix napisał:

    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > A może byś chciał jeszcze gwiazdkę z nieba? PoRD nie jest księgą
    > zakazaną. Nie chce się poszukać prostego zagadnienia dot. zatrzymania?
    > Skoro podpisujesz się cyklista to powinieneś znać prawo drogowe.
    >
    > neelix

    Jak ty coś twierdzisz to powinieneś to udowodnić a niestety nie
    potrafisz, co wskazuje na twój poziom umysłowy a nie mój.
    "
    7) na jezdni przy jej lewej krawędzi, z wyjątkiem zatrzymania lub
    postoju pojazdu na obszarze zabudowanym na drodze jednokierunkowej lub
    na jezdni dwukierunkowej o małym ruchu,
    "

    i ponieważ to było na obszarze zabudowanym na jezdni dwukierunkowej o
    małym ruchu to parkowanie z lewej strony jezdni było dozwolone,

    ale widzę że z tobą nie ma sensu dyskutować o prawie, skoro nie
    potrawisz zrozumieć jednego mojego pytania i jednego ustępu z kodeksu, a
    twoje odpowiedzi to tylko ogólniki i ubliżanie innym osobom, więc tą
    sprawę uznaje za ostatecznie wyjaśnioną i zakończoną

    W TYM PRZYPADKU PARKOWANIE Z LEWEJ STRONY JEZDNI BYŁO DOZWOLONE

    i nie mąć pisząc o zagrożeniu ruchu, utrudnieniu wyjazdu, gdybaniu o
    natężeniu ruchu itd.. bo nie do tego miałem zastrzeżenia

  • 42. Data: 2009-08-04 13:04:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jak ty coś twierdzisz to powinieneś to udowodnić a niestety nie potrafisz,
    > co wskazuje na twój poziom umysłowy a nie mój.
    > "

    To PoRD twierdzi. Ja tylko stwierdzam, że tak właśnie jest.

    > 7) na jezdni przy jej lewej krawędzi, z wyjątkiem zatrzymania lub
    > postoju pojazdu na obszarze zabudowanym na drodze jednokierunkowej lub na
    > jezdni dwukierunkowej o małym ruchu,
    > "

    Co ty powiesz? Po co mnie to cytujesz? Przecież to ty nie wiedziałeś.

    > i ponieważ to było na obszarze zabudowanym na jezdni dwukierunkowej o
    > małym ruchu to parkowanie z lewej strony jezdni było dozwolone,

    A ty dużo wiesz jak tam jest.

> [...]
    > uznaje za ostatecznie wyjaśnioną i zakończoną
    > W TYM PRZYPADKU PARKOWANIE Z LEWEJ STRONY JEZDNI BYŁO DOZWOLONE

    Na jakiej podstawie? Kto to ocenił? Udowodnij.

    > i nie mąć pisząc o zagrożeniu ruchu, utrudnieniu wyjazdu, gdybaniu o
    > natężeniu ruchu itd.. bo nie do tego miałem zastrzeżenia

    Sam mącisz. To autor pytał i jemu udzielamy odpowiedzi na wątpliwości.
    neelix

  • 43. Data: 2009-08-04 13:33:29
    Od: "katz" <k...@o...pl>

    Użytkownik "OLO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > gr <j...@w...pl> napisał(a):
    > Inne ujecie:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88d6095da5b60062
    .html
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4904640d646a3e4d
    .html
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62fb91db55d74215
    .html
    > Nie wiem czy tam bylo 1,5m - nie mierzylem. Moge podjechac i zmierzyc.
    > Albo
    > jakos liczyc po wielkosci tej pseudo kostki.
    > Nie przedstawiam sprawy jednostronnie.

    No to masz mniej niż 1,5 metra i trza iść bulić.

  • 44. Data: 2009-08-04 14:49:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    OLO w <news:h594fo$is5$1@inews.gazeta.pl>:

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62fb91db55d74215
    .html
    > Nie wiem czy tam bylo 1,5m - nie mierzylem. Moge podjechac i zmierzyc. Albo
    > jakos liczyc po wielkosci tej pseudo kostki.

    Tu wyraźnie widać, że nie ma 1.5 metra (te kwadratowe maja 50x50), a Ty
    zostawiłes 2. Te pojazdy z tyłu tez miały kwitki?

    Druga sprawa to, że te sześciokątne płyty nie na darmo zostały tam położone
    -- na można IMO powiedzieć, że to powierzchnia wyjazdu z bramy.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 45. Data: 2009-08-04 16:47:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > położone
    > -- na można IMO powiedzieć, że to powierzchnia wyjazdu z bramy.

    Trelinka (trylinka) ma 35cm.
    neelix

  • 46. Data: 2009-08-04 17:31:10
    Od: "katz" <k...@o...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Trelinka (trylinka) ma 35cm.
    > neelix

    Oczy w garść, dalej już są płyty chodnikowe 50 x50 cm na których także stoi.

  • 47. Data: 2009-08-05 05:59:02
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Sie, 18:47, "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    > Trelinka (trylinka) ma 35cm.
    > neelix

    [OT] Dlaczego trylinka nazywa się trylinka.
    Piszę o tym bo dopiero niedawno się dowiedziałem, że wymyślił ją
    polak.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trylinka

  • 48. Data: 2009-08-05 09:27:27
    Od: "Z P." <p...@g...pl>

    neelix <a...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Już wiem: 3x35 cm=105 cm, 4x35=140cm.
    > neelix

    Dobra. nie skupiajmy sie na odleglosci. Czy zastawilem wjazd??? Tak jest na
    wezwaniu napisane.
    Wlasnie dzwonilem do SM zeby sie umowic na wizyte :/
    I tu drugie pytanie.
    Moge jedynie sie stawic u nich po 18 kiedy oni nie pracuja. Gosc wzial do
    mnie telefon i sprobuje sie ze mna umowic.
    A na moje pytanie dlaczego nie powiadomia mnie oficjalnie, burka zebym nie
    wdawal sie z nim w polemiki nieistotne bo oni nie musza powiadamiac i swistek
    za wycieraczka stanowi dowod dostaczenia i poinformowania.
    A potem jak to Pan ze SM mowi ... sprawa idzie do sadu :/
    Nie znam sie na prawie ale tak jest?

  • 49. Data: 2009-08-05 09:55:18
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    Z P. <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > za wycieraczka stanowi dowod dostaczenia i poinformowania.
    > A potem jak to Pan ze SM mowi ... sprawa idzie do sadu :/

    Czyli prostymi slowy: pozegnalem sie z jakas kwota pieniedzy czy.
    Potencjalnie przez ta brame mogl wjezdzac wiekszy samochod. I pewnie na tym
    beda opierac zalozenie ze zastawilem. Jednak wiem jak tam to wyglada (fotki)
    i mysle ze tam spokojnie moga jezdzic wieksze samochody bez problemu.
    W przepisach nic nie jest napisane o tym ile m powinienem zachowac od wjazdu.
    Jesli byloby utrudnienie to czy auto nie powinno byc holowane (skoro takowe
    bylo). Ale przepisy tych artykulow prawnych nie reguluja "potencjalnego
    duzego auta" i nie definiuja "potencjalnego zastawienia" .

  • 50. Data: 2009-08-05 10:15:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 19:31:10 +0200, katz napisał(a):

    > Oczy w garść, dalej już są płyty chodnikowe 50 x50 cm na których także stoi.

    Dokładnie. Nelix się rozpędził z trelinką i mierzył jej średnicę, zapomniał
    wziąść pod uwagę że w takim układzie jedna "zachodzi" na druga, zupełnie
    jak zbiory na lekcji matematyki w drugiej klasie ;)
    Tam są PRAWIE 3 pełne pięćdziesiątki :)

    A do autora zdjęć - robisz je na bieżąco?
    Bo akuratnie masz to zdjęcie z pieszymi i rowerem, to zdjęcie samochodu
    kombi wyjeżdżającego przez zamkniętą bramę ;)