  • 51. Data: 2009-08-05 10:20:26
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 13:46:34 +0200, neelix napisał(a):

    > Skoro podpisujesz się cyklista to powinieneś znać prawo drogowe.

    MSPANC
    Zakładam że Star-Trek znasz jak własną kieszeń? :)
    Twój dziadek był wielkim Myleanem, ty pochodzisz z Rinax?
    Ale argument wysunąłeś ... ręce opadli ;))))))

  • 52. Data: 2009-08-05 10:24:58
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    > A do autora zdjęć - robisz je na bieżąco?
    > Bo akuratnie masz to zdjęcie z pieszymi i rowerem, to zdjęcie samochodu
    > kombi wyjeżdżającego przez zamkniętą bramę ;)

    Zrobilem je jak dotarlem do samochodu i akurat takie zdarzenia
    zarejestrowalem.
    A brama jest zamknieta - bo gosc ktory wyjezdzal tym czarnym autem specjalnie
    zatrzymal sie bo widzial ze robie fotki i sam powiedzial ze nie ma do czego
    sie przyczepic.
    A w miedzyczasie gosc zamknal posesje z ktorej ten czarne auto wyjezdzalo.

    Moze jeszcze dodasz ze jestem dobry w Photoshopie :/

  • 53. Data: 2009-08-05 10:30:41
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 5 Aug 2009 10:24:58 +0000 (UTC), OLO napisał(a):

    > Moze jeszcze dodasz ze jestem dobry w Photoshopie :/

    Nie dodam.
    Po prostu ciekawiło mnie tylko to że zdjęcia posiadasz prawie (chyba?!) na
    każdą okazję mogą Cię cmoknąć w czubek pyty :)
    Przechodzi dwoje pieszych prowadząc dodatkowo rower (nie utrudnia to IMO
    ruchu pieszych, mimo iż nie ma PEŁNYCH 150cm chodnika wolnego), samochody
    mogą się włączyć do ruchu z tego wyjazdu, nie widać też aby natężenie ruchu
    było duże w tym rejonie (fotki w róźnym czasie, a nie widać samochodów w
    ruchu na nich).
    Niech te straSzniki (:D) spadają na drzewo :)

  • 54. Data: 2009-08-05 10:31:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

> [...]

    Nie dodam.
    Po prostu ciekawiło mnie tylko to że zdjęcia posiadasz prawie (chyba?!) na
    każdą okazję. StraSznicy mogą Cię cmoknąć w czubek pyty :)

  • 55. Data: 2009-08-05 11:28:33
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    Herald <h...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > ruchu na nich).
    > Niech te straSzniki (:D) spadają na drzewo :)

    Fotek mam wiecej z kazdej strony. Zdziwilem sie ze "zastawilem wjazd" i
    uznalem ze Strazniki Texasu sobie po prostu robia statystyke interwencji moim
    kosztem - badz wlasciciel posesji byl powiedzmy troche upierdliwy (tez tacy
    ludzie sa)
    Zastanawia mnie jedynie czy moga sie powolywac ze np wiekszy samochod moglby
    miec problemy. I czy w takim przypadku nie powinno byc auto odholowane jesli
    takowe zdarzenie by mialo miejsce :/
    Na domniemaniu wykroczenia nie mozna budowac oskarzenia :/

    Natezenie ruchu na tej ulicy jest male albo bardzo male. w sumie
    jednokierunkowa jezdnia (dwukierunkowosc jest tylko do 2 - 3 budynkow
    mieszkalnych). Fotki byly robione po poludniu.

  • 56. Data: 2009-08-05 12:12:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Z P." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > wezwaniu napisane.
    > Wlasnie dzwonilem do SM zeby sie umowic na wizyte :/
    > I tu drugie pytanie.
    > Moge jedynie sie stawic u nich po 18 kiedy oni nie pracuja. Gosc wzial do
    > mnie telefon i sprobuje sie ze mna umowic.
    > A na moje pytanie dlaczego nie powiadomia mnie oficjalnie, burka zebym nie
    > wdawal sie z nim w polemiki nieistotne bo oni nie musza powiadamiac i
    > swistek
    > za wycieraczka stanowi dowod dostaczenia i poinformowania.
    > A potem jak to Pan ze SM mowi ... sprawa idzie do sadu :/

    Jak wielu wie, a inni czerpią z ich doświadczeń prawo nie klepie po plecach
    tylko kopie po dupie. Sam wiesz czy zastawiłeś, a urzędasy nie zawsze są
    obiektywni i sprawiedliwi. Nie masz świadka to masz słowo przeciw wielu
    słowom. SM nie są biegli w prawie drogowym i często są to jednak laicy.
    Nawet lepiej zorientowani policjanci mogą mieć różne zdania na dany temat.
    Jak nie masz dowodow to się nie wybronisz. Chcesz chodzić po sądach?

    neelix

  • 57. Data: 2009-08-05 12:15:33
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "katz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oczy w garść, dalej już są płyty chodnikowe 50 x50 cm na których także
    > stoi.

    To nie oczy tylko monitor nie pierwszej świeżości. I tak stoi na trzeciej
    kostce.
    neelix

  • 58. Data: 2009-08-05 12:18:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Nelix się rozpędził z trelinką i mierzył jej średnicę,
    > zapomniał
    > wziąść pod uwagę że w takim układzie jedna "zachodzi" na druga, zupełnie
    > jak zbiory na lekcji matematyki w drugiej klasie ;)
    > Tam są PRAWIE 3 pełne pięćdziesiątki :)

    Jak zachodzi to moze być jeszcze mniej. Tylko miarka może rozwiązać problem.
    To prawie 3 robi istotną różnicę. :-)
    neelix

  • 59. Data: 2009-08-05 12:24:56
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > jesli
    > takowe zdarzenie by mialo miejsce :/
    > Na domniemaniu wykroczenia nie mozna budowac oskarzenia :/

    Można. Stajesz w pobliżu ciągłej. Osobówka przejeżdża, a ciężarowy już nie
    przejedzie bez najechania. Jak niespodziewanie nadjedzie to ma łamać
    przepis, tylko dlatego, że jak stawałeś to ciężarówki nigdzie nie widziałeś
    i sobie stanałeś na pałę? Utrudnienie ruchu było by lepsze, ale jeśli
    zostałeś skrzywdzony to życze powodzenia.
    neelix

  • 60. Data: 2009-08-05 12:26:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    On 4 Sie, 18:47, "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    > Trelinka (trylinka) ma 35cm.
    > neelix

    [OT] Dlaczego trylinka nazywa się trylinka.
    Piszę o tym bo dopiero niedawno się dowiedziałem, że wymyślił ją
    polak.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trylinka

    Dlatego sprostowałem dwoma wersjami. Potocznie trelinka.
    neelix