  • 61. Data: 2009-08-05 12:30:18
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:he37lufbr7qy.rn6ydltho940.dlg@40tude.net...

    > MSPANC
    > Zakładam że Star-Trek znasz jak własną kieszeń? :)
    > Twój dziadek był wielkim Myleanem, ty pochodzisz z Rinax?
    > Ale argument wysunąłeś ... ręce opadli ;))))))

    Cyklista (domniemany czynny rowerzysta) wypowiadający sie na tematy drogowe
    musi mieć więcej wspólnego niż ja ze star trekiem. Musi znać prawo drogowe.
    Zresztą nawet cytatem sypnął tyle że nie w czasie więc zarzut chybiony.
    neelix

  • 62. Data: 2009-08-05 13:25:57
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    neelix <a...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "OLO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Można. Stajesz w pobliżu ciągłej. Osobówka przejeżdża, a ciężarowy już nie
    > przejedzie bez najechania. Jak niespodziewanie nadjedzie to ma łamać
    > przepis, tylko dlatego, że jak stawałeś to ciężarówki nigdzie nie widziałeś
    > i sobie stanałeś na pałę? Utrudnienie ruchu było by lepsze, ale jeśli
    > zostałeś skrzywdzony to życze powodzenia.
    > neelix

    Kurde. chyba sie nie rozumiemy. NIE MA TAM zadnej linii ciaglej. Miejsca na
    wyjazd, wjazd jest sporo. Za hipotetyczne zastawienie ze ktos sie nie moglby
    zmiescic nie chce mi sie odpowiadac. W tym przypadku (a taki to nie jest)
    auto powinno byc odholowane (skoro uniemozliwia wykonanie manewru
    jakiemukolwiek kierowcy)

    Co do swiadka. Mam. Dziewczyna. Fotki. Słowo przeciwko słowu? SM pewnie tez
    ma jakies fotki. Auta nie przestawialem. Nie mialem zadnego intersu w tym. Po
    prostu uwazam ze w zaden sposob moje auto nie zastawilo, nie uniemozliwilo
    korzystanie z dojazdu do posesji. Droga malo uczeszczana, miejsca sporo na
    wykonanie manewru w jedna i w druga strone.

  • 63. Data: 2009-08-07 17:57:51
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik OLO napisał:

> [...]
    > korzystanie z dojazdu do posesji. Droga malo uczeszczana, miejsca sporo na
    > wykonanie manewru w jedna i w druga strone.

    Nieważne jaka jest prawda, nieważne że to ulica jednokierunkowa, nie
    ważne że nie ma tam linii ciągłych ani dużego natężenia ruchu. Napewno
    zauważyłeś już w dyskusji że niejaki nelix ma swoją wizję świata i nie
    przekonasz go w żaden sposób że czarne jest czarne a białe białe. :-)
    On i tak powie że nie zostawiłeś 150 cm chodnika, że zaparkowałeś po
    lewej stronie, że gdyby tam stała szkoła i w przyszłości przechodził
    twój syn z całą drużyną to ten samochód na pewno by przeszkadzał, jeamu
    nie przeszkadza że chodzi o zastawianie wjazdu i taki jest zarzut.

    ps.mi przynajmniej może zarzucić że to przeze mnie bom jest cyklista,
    chociaż akurat nie Żyd