    From: cyklista <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zastawienie wjazdu
    Date: Tue, 04 Aug 2009 14:23:55 +0200
    <h4vepl$mkn$1@inews.gazeta.pl> <h4vio1$bbq$1@inews.gazeta.pl>
    <h4vr3s$kc2$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <h516j7$er5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h51gkc$lqb$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <h526to$ffk$1@inews.gazeta.pl> <h56ma3$14u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h56or2$4vf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h56pvf$jhr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h576u9$9ld$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h57a2u$5m4$1@opal.icpnet.pl>
    <h57pph$m7g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h59772$614$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik neelix napisał:

    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > A może byś chciał jeszcze gwiazdkę z nieba? PoRD nie jest księgą
    > zakazaną. Nie chce się poszukać prostego zagadnienia dot. zatrzymania?
    > Skoro podpisujesz się cyklista to powinieneś znać prawo drogowe.
    >
    > neelix

    Jak ty coś twierdzisz to powinieneś to udowodnić a niestety nie
    potrafisz, co wskazuje na twój poziom umysłowy a nie mój.
    "
    7) na jezdni przy jej lewej krawędzi, z wyjątkiem zatrzymania lub
    postoju pojazdu na obszarze zabudowanym na drodze jednokierunkowej lub
    na jezdni dwukierunkowej o małym ruchu,
    "

    i ponieważ to było na obszarze zabudowanym na jezdni dwukierunkowej o
    małym ruchu to parkowanie z lewej strony jezdni było dozwolone,

    ale widzę że z tobą nie ma sensu dyskutować o prawie, skoro nie
    potrawisz zrozumieć jednego mojego pytania i jednego ustępu z kodeksu, a
    twoje odpowiedzi to tylko ogólniki i ubliżanie innym osobom, więc tą
    sprawę uznaje za ostatecznie wyjaśnioną i zakończoną

    W TYM PRZYPADKU PARKOWANIE Z LEWEJ STRONY JEZDNI BYŁO DOZWOLONE

    i nie mąć pisząc o zagrożeniu ruchu, utrudnieniu wyjazdu, gdybaniu o
    natężeniu ruchu itd.. bo nie do tego miałem zastrzeżenia