  • 31. Data: 2009-08-04 11:02:16
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    gr <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Art. 47. 1. Dopuszcza si=EA zatrzymanie lub post=F3j na chodniku ko=B3ami
    > jednego boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego o dopuszczalnej
    > masie ca=B3kowitej nieprzekraczaj=B1cej 2,5 t, pod warunkiem =BFe:
    > 2. szeroko=B6=E6 chodnika pozostawionego dla pieszych jest taka, =BFe nie
    > utrudni im ruchu i jest nie mniejsza ni=BF 1,5 m;
    >
    > Dlaczego nie chcesz pokaza=E6 zdj=EAcia w drug=B1 stron=EA?
    >
    > Art. 49. 1.
    > 1. 2. 6. 9.
    > I znowu ta fotka w drug=B1 stron=EA.
    > Zada=B3e=B6 pytanie, za co mog=B1 ci=EA =B6cign=B1=E6 i dosta=B3e=B6 kilka =

    Inne ujecie:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88d6095da5b60062
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4904640d646a3e4d
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62fb91db55d74215
    .html
    Nie wiem czy tam bylo 1,5m - nie mierzylem. Moge podjechac i zmierzyc. Albo
    jakos liczyc po wielkosci tej pseudo kostki.
    Nie przedstawiam sprawy jednostronnie.

  • 32. Data: 2009-08-04 11:04:54
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    > Art. 49. 1.
    > 1. 2. 6. 9.
    Zaden z tych artykulow nie tyczy sie tego przypadku.

  • 33. Data: 2009-08-04 11:44:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > nieprawda

    To udowodnij swoją śmiałą tezę.
    neelix

  • 34. Data: 2009-08-04 11:45:53
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Sie, 13:04, "OLO" <p...@g...pl> wrote:

    > Zaden z tych artykulow nie tyczy sie tego przypadku.
    >
    > --
    No teraz widać, ja nie wiem o co mgą się czepiać.
    A czasem nie jest to posesja brata komendanta czy innego radnego? ;)

  • 35. Data: 2009-08-04 11:46:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Wiec teraz udowodnij moją głupotę wskazując dokładny przepis (oczywiście
    > zgodny z opisaną tu sytuacją), zakazujący tam parkować po lewej stronie.

    A może byś chciał jeszcze gwiazdkę z nieba? PoRD nie jest księgą zakazaną.
    Nie chce się poszukać prostego zagadnienia dot. zatrzymania? Skoro
    podpisujesz się cyklista to powinieneś znać prawo drogowe.

    neelix

  • 36. Data: 2009-08-04 11:48:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "OLO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > parkowalo duzo samochodow ( z racji zrobienia w innych miejscach stref
    > platnych). Wydaje mi sie ze poruszana by byla kwestia zastawienia wjazdu.
    > szeroko rozumianego. Jest przepis ktory mowi ze w ogolicach wjazdu nalezy
    > zachowac jakas przepisowa odleglosc. czy po prostu beda sie powolywac ze
    > potencjalnie zmniejszylem widocznosc samochodom wyjezdzajacym. Poltora
    > metra
    > na chodniku tez raczej nie wchodzi w gre bo mam fotke jak dwie osoby ida
    > swobodnie obok samochodu i wydaje mi sie ze tam polotra metra bylo.

    Zagrożenie bezpieczeństwa lub utrudnienie ruchu. A to, że inni tak parkowali
    jeszcze nic nie oznacza.

    neelix

  • 37. Data: 2009-08-04 11:52:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > 2. Zabrania się postoju:
    > 1) w miejscu utrudniającym wjazd lub wyjazd, w szczególności do i z
    > bramy, garażu, parkingu lub wnęki postojowej,
    >
    > Utrudnia?
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfa02750fcfa86e4
    .html
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb55d3049efb9296
    .html
    > Mi sie wydaje ze moze to byc nadinterpretacja . Zawsze mozna powiedziec ze
    > utrudnialem, albo nie utrudnialem.

    Może być. Życie nie jest usłane różami. Jest dużo ludzkiej krzywdy.
    neelix

  • 38. Data: 2009-08-04 11:59:32
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Albo
    > jakos liczyc po wielkosci tej pseudo kostki.

    Trzy kostki, wystające lusterko. Nie pamiętam ile średnicy ma trelinka. Mała
    nie jest, ale mogło tam nie być 1,5m. Przede wszystkim masz nieutrudniać
    ruchu pieszym. 1,5m to drugie kryterium.

    neelix

  • 39. Data: 2009-08-04 12:07:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Albo
    > jakos liczyc po wielkosci tej pseudo kostki.

    Chyba nie ma tam 1,5m. Góra 4 kostki po 35 cm daje max. 1,4m. A jeszcze
    wystaje lusterko. Utrudnianie ruchu pieszym?
    neelix

  • 40. Data: 2009-08-04 12:10:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mała nie jest, ale mogło tam nie być 1,5m. Przede wszystkim masz
    > nieutrudniać ruchu pieszym. 1,5m to drugie kryterium.

    Już wiem: 3x35 cm=105 cm, 4x35=140cm.
    neelix