    From: "OLO" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zastawienie wjazdu
    Date: Wed, 5 Aug 2009 09:55:18 +0000 (UTC)

    Z P. <p...@g...pl> napisał(a):

    > Dobra. nie skupiajmy sie na odleglosci. Czy zastawilem wjazd??? Tak jest na
    > wezwaniu napisane.
    > Wlasnie dzwonilem do SM zeby sie umowic na wizyte :/
    > I tu drugie pytanie.
    > Moge jedynie sie stawic u nich po 18 kiedy oni nie pracuja. Gosc wzial do
    > mnie telefon i sprobuje sie ze mna umowic.
    > A na moje pytanie dlaczego nie powiadomia mnie oficjalnie, burka zebym nie
    > wdawal sie z nim w polemiki nieistotne bo oni nie musza powiadamiac i
    swistek
    > za wycieraczka stanowi dowod dostaczenia i poinformowania.
> [...]

    Czyli prostymi slowy: pozegnalem sie z jakas kwota pieniedzy czy.
    Potencjalnie przez ta brame mogl wjezdzac wiekszy samochod. I pewnie na tym
    beda opierac zalozenie ze zastawilem. Jednak wiem jak tam to wyglada (fotki)
    i mysle ze tam spokojnie moga jezdzic wieksze samochody bez problemu.
    W przepisach nic nie jest napisane o tym ile m powinienem zachowac od wjazdu.
    Jesli byloby utrudnienie to czy auto nie powinno byc holowane (skoro takowe
    bylo). Ale przepisy tych artykulow prawnych nie reguluja "potencjalnego
    duzego auta" i nie definiuja "potencjalnego zastawienia" .