  • 1. Data: 2005-08-30 12:35:46
    Temat: WSPÓŁWŁASNOŚĆ a komornik...
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Witam, czy komornik może zając/sprzedać wspówłasność, w której udziałowcem
    jest dłużnik ?
    Mam na mysli - współwłasność środka trwałego, budynku, samochodu...

  • 2. Data: 2005-08-30 12:54:14
    Temat: Re: WSPÓŁWŁASNOŚĆ a komornik...
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df1jr2$pnf$1@inews.gazeta.pl,
    adam .......................... <a...@g...pl> napisał/a:
    > Witam, czy komornik może zając/sprzedać wspówłasność, w której
    > udziałowcem jest dłużnik ?
    > Mam na mysli - współwłasność środka trwałego, budynku, samochodu...
    > Pozdrawiam

    W nieruchomości może sprzedac udział odpowiadający udziałowi dłużnika.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Wielu powstało z gliny, z której trudno coś ulepić.

  • 3. Data: 2005-08-30 14:15:25
    Od: "adam .........................." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

    > W nieruchomości może sprzedac udział odpowiadający udziałowi dłużnika.
    >
    > Pozdrawiam
    > Tatiana

    Witam...
    Nawet jeśli jest niewydzielona? A nieruchomość jest niepodzielna/ czy
    dotychczasowy właściciel musi się wyprowadzić? Jesli jest samotnym rodzicem z
    małoletnimi dziećmi i to jest jedyny meldunek - może liczyć na inne
    mieszkanie? Nie znam dokładnie przepisów, może ktoś ma doświadczenie?

    A co w innych przypadkach? Zakładając, że to też współwłasność ?

  • 4. Data: 2005-08-30 18:12:34
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df1plt$s4g$1@inews.gazeta.pl,
    adam .......................... <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Witam...
    > Nawet jeśli jest niewydzielona? A nieruchomość jest niepodzielna/ czy
    > dotychczasowy właściciel musi się wyprowadzić?

    Nawet. Nie musi sie wyprowadzać, tylko może z nim zamieszkać inny
    współudziałowiec - o ile ktos kupi taki udział.

    > Jesli jest samotnym
    > rodzicem z małoletnimi dziećmi i to jest jedyny meldunek - może
    > liczyć na inne mieszkanie? Nie znam dokładnie przepisów, może ktoś ma
    > doświadczenie?

    Poczxytaj kodeks postępowania cywilnego o egzekucjach - co można.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Wystarczy być kosmopolitą,
    by nie móc znaleźć sobie miejsca gdziekolwiek w świecie współczesnym