  • 1. Data: 2005-08-30 11:47:31
    Temat: Poszukuje ludzi pracujacych w ZAIKSie
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Poszukuje 'normalnych' ludzi pracujacych dla ZAIKSu w celu podpisania umowy.
    Znajdzie sie ktos ?

    Fantom

  • 2. Data: 2005-08-30 20:10:23
    Temat: Re: Poszukuje ludzi pracujacych w ZAIKSie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:df1h19$1f8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poszukuje 'normalnych' ludzi pracujących dla ZAIKSu w celu
    podpisania umowy.
    > Znajdzie się ktoś ?

    Z tego co wiem, to ZAIKS ma rejonizację i raczej sobie na wzajem nie
    wchodzą w paradę.

  • 3. Data: 2005-08-31 05:34:33
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Z tego co wiem, to ZAIKS ma rejonizację i raczej sobie na wzajem nie
    > wchodzą w paradę.

    No a jak np ma sie 16 sklepwo i kazde w miescie wojewodzkim ? To chyba nie
    ma sensu podpisywac 16 umow :)

    Fantom

  • 4. Data: 2005-08-31 20:52:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:df3fhg$7om$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No a jak np ma sie 16 sklepwo i kazde w miescie wojewodzkim ? To
    chyba nie
    > ma sensu podpisywac 16 umow :)

    Myślę, że nie. Ale mając sklep w Krakowie raczej umowy w Warszawie nie
    podpiszą. Stad pytanie bez podania adresu nie może znaleźć odpowiedzi.