  • 1. Data: 2005-08-30 12:39:32
    Temat: pytanie w zwiazku ze smiercia ojca ( wojskowy)
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    zmarl mi ojciec jadac na rowerze, kartetka przybyla na miejsce ale nie
    podala przyczyny zgonu.
    napisala przyczyna nagla powod inny.
    przyczyne wymyslil lekarz rodzinny podajac
    ostra niewydolnosc krazeniowo oddechowa.
    Ojciec pracowal jako funkcjonariusz strazy granicznej, czy w zwiazku z tym
    te postanowienia wyzej wymienione byly prawidlowe?
    i co sie z tym wiaze?
    czy odszkodowanie beda traktowane jako zwykle czy szczegolne ????co to
    znaczy renta rodzinna placona w zwiazku ze sluzba czy w zwiazku z choroba
    ???
    Ojciec 3 lata wczesniej mial udar mozgu, byl leczony i nadal pracowal.
    Ostatnie tuz przed wypadkiem wyniki byly dobre. Robil je bo wybieral sie na
    emeryture.

    Bardzo prosze o odpowiedz ewentualnie wiecej informacji bede udzielal na
    biezaco
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-30 16:21:33
    Temat: Re: pytanie w zwiazku ze smiercia ojca ( wojskowy)
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    przede wszystkim ważne jest, czy wypadek zdarzył się w czasie służby
    (w godzinach pracy), ewentualnie w drodze do pracy lub z pracy, czy w
    czasie wolnym od pracy. Również przyczyna zgonu jest ważna.
    Od tej kwalifikacji będzie zależeć ewentualne odszkodowanie,
    prawdopodobnie również wysokość renty rodzinnej.

    wa

  • 3. Data: 2005-08-30 16:24:58
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Jeszcze uzupełnienie: pracodawca ma obowiązek udzielenia rodzinie
    zmarłego pracownika wszelkich wyjaśnień oraz załatwienie renty
    rodzinnej, odszkodowania itp.

    --
    wa

  • 4. Data: 2005-08-30 18:07:35
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czyli renta rodzinna bedzie zalezna tez od kwalifikacji wypadku ?
    z tegoco wiem to w karcie wpisali
    ostra niewydolnosc krazeniowo - oddechowa. to wpisal lekarz rodzinny bo 1
    lekarz przybyly na miejsce wypadku wpisal nagla nieznana.
    teraz sie dowiedzialem ze jest komisja orzekla ze w zwiazku z choroba ale co
    to znaczy ?
    a nie np w zwiazku ze sluzba ?