  • 1. Data: 2005-08-30 11:28:53
    Temat: czy mozna otworzyc paczke przy kurierze ?
    Od: Greg <k...@U...pl>

    Witam - pytanie jak w temacie, moze ktos wie, czy mam prawo otworzyc
    paczke (za ktora wczesniej zaplacilem) przy kurierze ktory paczke
    przyniosl ???

  • 2. Data: 2005-08-30 11:35:21
    Temat: Re: czy mozna otworzyc paczke przy kurierze ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Greg wrote:

    > Witam - pytanie jak w temacie, moze ktos wie, czy mam prawo otworzyc
    > paczke (za ktora wczesniej zaplacilem) przy kurierze ktory paczke
    > przyniosl ???

    Źle zdajesz pytanie. Otworzyć oczywiście możesz.
    Prawidłowe pytanie brzmią:
    1. Czy możesz ją otworzyć przed pokwitowaniem odbioru?
    2. Czy kurier ma obowiązek czekać aż ją otworzysz?
    3. Czy kurier ma obowiązek potwierdzić np na piśmie, co znajdowało się
    w otwartej paczce?
    4. Czy po otwarciu paczki możesz dopisać zastrzeżenia do pokwitowania
    odbioru paczki?

  • 3. Data: 2005-08-30 11:43:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <df1ftp$6b6$1@atlantis.news.tpi.pl>, Greg wrote:
    > Witam - pytanie jak w temacie, moze ktos wie, czy mam prawo otworzyc
    > paczke (za ktora wczesniej zaplacilem) przy kurierze ktory paczke
    > przyniosl ???

    A kto ma ci tego niby zabronić? :)

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-08-30 11:45:24
    Od: Greg <k...@U...pl>

    jureq napisał(a):

> [...]
    > w otwartej paczce?
    > 4. Czy po otwarciu paczki możesz dopisać zastrzeżenia do pokwitowania

    OK , to sa jeszcze lepsze pytania :)
    ... a odpowiedzi na nie ?

  • 5. Data: 2005-08-30 11:47:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Greg napisał(a):

    > OK , to sa jeszcze lepsze pytania :)
    > ... a odpowiedzi na nie ?

    Odpowiedzi szukaj u firmy kurierskiej.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2005-08-30 11:51:37
    Od: " Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Greg <k...@U...pl> napisał(a):

    > Witam - pytanie jak w temacie, moze ktos wie, czy mam prawo otworzyc
    > paczke (za ktora wczesniej zaplacilem) przy kurierze ktory paczke
    > przyniosl ???

    Prawo masz - stosownego zakazu nie ma :-).
    Inna sprawa, ze musisz kuriera poprosic by sie zgodzil, bo chodzi po prostu o
    to, by w razie czego byl swiadkiem.

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 7. Data: 2005-08-30 12:17:38
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df1h89$c54$1@inews.gazeta.pl,
    Pawel <p...@W...gazeta.pl> napisał/a:
    > Witam,

    > Prawo masz - stosownego zakazu nie ma :-).
    > Inna sprawa, ze musisz kuriera poprosic by sie zgodzil, bo chodzi po
    > prostu o to, by w razie czego byl swiadkiem.

    Można zrobić tak jak robię ja. Kurier wchodzi, zamykam za nim drzwi na
    klucz, kwituję mu odbiór i otwieram paczkę. Jeśli byłoby cos nie tak, to
    kurier nie wyjdzie jeśli nie podpisze tego o co mi chodzi. Proste - nie?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Lepiej smucić się i kochać,
    niż żyć bez miłości w szczęściu.

  • 8. Data: 2005-08-30 12:30:11
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

> [...]
    > klucz, kwituję mu odbiór i otwieram paczkę. Jeśli byłoby cos nie tak, to
    > kurier nie wyjdzie jeśli nie podpisze tego o co mi chodzi. Proste - nie?

    Takie postępowanie jest przestępstwem np. pozbawiania wolności. Nawet jeżeli
    jego obowiązkiem jako pracownika firmy kurierskiej byłoby pozostanie przy
    otwieraniu paczki nie możesz "siłą" zmusić go do tego". Pzdr.

  • 9. Data: 2005-08-30 12:53:39
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df1jfo$sat$1@news.interia.pl,
    Zbig.T <t...@i...pl> napisał/a:

> [...]
    > jeżeli jego obowiązkiem jako pracownika firmy kurierskiej byłoby
    > pozostanie przy otwieraniu paczki nie możesz "siłą" zmusić go do

    Alez ja go siłą nie zmuszam, po prostu nie wiem, gdzie zapodziałam klucze,
    pan poczeka, zaraz znajdę, albo ewentualnie zadzwonimy po ślusarza, albo
    poczekamy, za dwie godzinki przyjdzie babcia, no wie pan, siła wyższa ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Staraj się zawsze być pożytecznym, lecz nigdy - niezastąpionym
    /Eschenbach/

  • 10. Data: 2005-08-30 13:32:58
    Od: "och.karol" <o...@x...usunto.wp.pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

    > ...po prostu nie wiem, gdzie zapodziałam klucze, pan poczeka, zaraz znajdę,
    > albo ewentualnie zadzwonimy po ślusarza, albo poczekamy, za dwie godzinki
    > przyjdzie babcia, no wie pan, siła wyższa ;-)

    Można takie zachowanie róznie zrozumieć (na miejscu kuriera) :-)

    --

    pozdr

    karol
    odpowiadając usuń "usunto." w adresie