  • 101. Data: 2010-06-04 11:24:00
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "RadoslawF" napisał órzytkownikowi zyt Jotte:

    > Nie, wyjaśniam innym twoje zagrania i poziom umysłowy.
    >
    > Żeby wiedzieli z kim mają nieprzyjemność.

    nie gadaj jusz więcej z tym żydem, klawiatury szkoda:O(

  • 102. Data: 2010-06-04 12:34:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 12:13, Użytkownik Jotte napisał:

    > Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
    > Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman.

    Ty szmaciarzu międlisz, ja to tylko uświadamiam tobie i innym
    korzystając z twoich epitetów i określeń.

    > Rozpoznałem cię po pierwszym twoim poście, w którym od razu ujawniłeś
    > się jako półgłów.
    > To zresztą żadne wielkie osiągnięcie, wszyscy to przzecież skonstatowali.
    > Jednak epitet, prostaczku, sam w sobie nie jest niczym złym (odsyłam do
    > słownika).
    > Ale nie można abstrahować od układu odniesienia.
    > Przykładowo: jednemu określenie "debil" czyni dyshonor (ponownie odsyłam
    > do słownika), a w stosunku do ciebie jest niczym nie uzasadnionym
    > komplementem.

    To może poczytaj jeszcze raz prostaczku.

    > Jak podałem, jesteś chodnikowym gnojkiem.

    Skoro jesteś tresowaną małpą zwaną też chodnikowym gnojkiem to
    dlaczego uważasz że obejdą mnie twoje inwektywy ?
    No tak, osobnik bez rozumku nie pojmuje dlaczego normalna
    osoba olewa jego inwektywy. Zwłaszcza kiedy jest to prostaczek
    który na tej grupie udowodnił że to jedyna znana mu metoda
    prowadzenia rozmowy.

    > Nie, to ty jesteś debilem.
    > (podziękuj za komplement)

    Ty jesteś debilem skoro uważasz to za komplement.

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2010-06-04 12:39:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 12:20, Użytkownik Jotte napisał:

    > Tak, właśnie dlatego.

    Bardzo ładna manipulacja cytatem prymitywku.
    Przypomnę co tak ładnie schowałeś:
    "Dlatego właśnie nie dostrzegasz na kogo wychodzisz, idioto."

    > No nie mogę... takiego poziomu kretyństwa ustawy nie przewidują.
    > Gdzieś ty się uchował, niedoskrobku?

    Zgadzam się tego co tu prezentujesz ustawy nie przewidują.
    No ale biorąc pod uwagę jakim jesteś "niedoskrobkiem" nie]
    jest to jakimś zaskoczeniem.

    > A widzisz, odnalazłeś się.
    > Teraz szybko kupa i z powrotem do klatki, bo ludzie za bilety zapłacili
    > i chcą małpę oglądać.

    O prostaczek znowu manipuluje cytatami.
    Więc przypomnę:
    "Jestem, natomiast ciebie tam nie było, generalnie tam osobnicy
    o inteligencji pięciolatka nie zaglądają. Ale jak dorośniesz
    to może kiedyś będziesz."

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2010-06-04 12:42:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 12:26, Użytkownik Jotte napisał:

    > Trudno oszacować. Czasem człowiek sądzi, że już wszystko wie o gównach,
    > a tu nagle znajduje się taki RadosławF i okazuje się, że dotychczasowe
    > kupy to pikuś w porównaniu z takim łajnem.

    Łajno to jest smarkacz który nawet wstydzi się do imienia i nazwiska
    przyznać. W sumie to nie dziwne jakby rodzice poczytali to miałbyś
    szlaban na komputer do końca zawodówki.

    > Niemożliwe pisze się razem, durniu.
    > Poza tym przed niektórymi znakami (np. "?") nie stawia się spacji, tumanie.
    > Który raz w tej samej klasie?

    Przelicz durniu własne błędy i zobaczysz jakim tumanem jesteś.

    pozdrawiam

  • 105. Data: 2010-06-04 12:45:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huartf$9g2$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Ty szmaciarzu międlisz, ja to tylko uświadamiam tobie i innym
    > korzystając z twoich epitetów i określeń.
    Wzór masz świetny ale nie na twoją miarę.
    Jesteś jak rozwolnienie.

    > Skoro jesteś tresowaną małpą zwaną też chodnikowym gnojkiem to
    > dlaczego uważasz że obejdą mnie twoje inwektywy ?
    Nie uważam, mam to w dupie.
    Srając do muszli wcale jej przecież nie obrażam, lecz używam zgodnie z
    przeznaczeniem.
    Tak samo z tobą.

    --
    Jotte

  • 106. Data: 2010-06-04 12:50:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huas6d$jji$1@node2.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Bardzo ładna manipulacja
    Wiem.
    Ucz się, na ile dasz radę.

    > Zgadzam się
    A widzisz.
    Wyciągnij wnioski przy czyjejś pomocy.

    --
    Jotte

  • 107. Data: 2010-06-04 13:01:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huasbd$jji$2@node2.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Łajno to jest
    Wiem co to jest łajno, przecież cię czytam.

    > smarkacz który nawet wstydzi się do imienia i nazwiska
    > przyznać.
    To ty się wstydzisz? No fakt, taki młot...
    Ja się mogę w każdej chwili podpisać pełnym imieniem i nazwiskiem, bez
    żadnego problemu.

    > W sumie to nie dziwne jakby rodzice poczytali to miałbyś
    > szlaban na komputer do końca zawodówki.
    W zawodówkach są ludzie bardzo wartościowi i inteligentni.
    A ty co? Po gimnazjum do armii, do terminu czy po prostu na budowę?

    Palców jednej ręki starczy.
    Co wcale nie umniejsza twego młotostwa.

    --
    Jotte

  • 108. Data: 2010-06-04 15:16:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 14:50, Użytkownik Jotte napisał:

    > Wiem.
    > Ucz się, na ile dasz radę.

    Do wykazania jakim jesteś dziecinnym prymitywem nie muszę się
    uciekać do takich manipulacji.

    > A widzisz.
    > Wyciągnij wnioski przy czyjejś pomocy.

    Widzę tylko manipulację dziecinnego niedoskrobka.
    Natomiast od ciebie nie można tego wymagać.

    Pozdrawiam

  • 109. Data: 2010-06-04 15:19:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 15:01, Użytkownik Jotte napisał:

    > Wiem co to jest łajno, przecież cię czytam.

    A nawet je piszesz.

    > To ty się wstydzisz? No fakt, taki młot...
    > Ja się mogę w każdej chwili podpisać pełnym imieniem i nazwiskiem, bez
    > żadnego problemu.

    Gdybyś mógł to zrobił byś to.

    > W zawodówkach są ludzie bardzo wartościowi i inteligentni.
    > A ty co? Po gimnazjum do armii, do terminu czy po prostu na budowę?

    A ja sobie w sieci takich inteligentnych inaczej wyłapuje i
    wyciągam na wierzch ich zachowanie. Zacytować ?

    > Palców jednej ręki starczy.
    > Co wcale nie umniejsza twego młotostwa.

    Jak rozumiem twoje błędy twoje "młotostwo" umniejszają.

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2010-06-04 15:21:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 14:45, Użytkownik Jotte napisał:

    > Wzór masz świetny ale nie na twoją miarę.
    > Jesteś jak rozwolnienie.

    Ty jesteś ja ten szmaciarz: "cały czas tylko jedno międlisz.
> [...]

    > Nie uważam, mam to w dupie.
    > Srając do muszli wcale jej przecież nie obrażam, lecz używam zgodnie z

    Jeśli uważasz że internet to muszla to muszla to sraj dalej.
    Ja spokojnie będę to komentował.