eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Gwarancja po raz kolejny...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2010-06-01 08:49:17
    Temat: Re: Gwarancja po raz kolejny...
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 01-06-2010 11:14, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancją "on site". Gwaran zobowiązuje się
    > wykonać naprawę w ciągu 24 godzin. Niestety, często nie wywiązuje się z
    > tego. W samej gwarancji, ani w umowie nie ma informacji o odpowiedzialności
    > za niedotrzymanie terminu.
    > Co mogę zrobić takiemu gwarantowi? Chyba nic :(
    > Tym bardziej, że sprzęt nie służy do zarabiania tylko do świadczenia usług
    > nieodpłatnych. Czyli nie ponoszę straty (oprócz strat na wizerunku firmy).
    > Odpowiedziałem sobie sam na pytanie, czy jednak są jakieś możliwości prawne
    > wyegzekwowania szybszego działania serwisu?

    Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek
    tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
    oczywiście wskazać związek przyczynowy.

    --
    .B:artek.


  • 2. Data: 2010-06-01 09:14:09
    Temat: Gwarancja po raz kolejny...
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Hi!

    Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancją "on site". Gwaran zobowiązuje się
    wykonać naprawę w ciągu 24 godzin. Niestety, często nie wywiązuje się z
    tego. W samej gwarancji, ani w umowie nie ma informacji o odpowiedzialności
    za niedotrzymanie terminu.
    Co mogę zrobić takiemu gwarantowi? Chyba nic :(
    Tym bardziej, że sprzęt nie służy do zarabiania tylko do świadczenia usług
    nieodpłatnych. Czyli nie ponoszę straty (oprócz strat na wizerunku firmy).
    Odpowiedziałem sobie sam na pytanie, czy jednak są jakieś możliwości prawne
    wyegzekwowania szybszego działania serwisu?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl


  • 3. Data: 2010-06-01 09:38:28
    Temat: Re: Gwarancja po raz kolejny...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a):
    >
    >> Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek
    >> tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
    >> oczywiście wskazać związek przyczynowy.
    >
    > No właśnie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do
    > świadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania...
    >
    > Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
    > Trzeba pomyśleć, jak się zabezpieczyć na przyszłość...

    A ta gwarancja on-site 24 godziny nie była czasem dodatkowo płatna?
    Nie wiem co to za sprzęt ale ja do drukarki mogłam dokupić gwarancję
    on-site.

    Gdyby była dodatkowo płatna, to by wchodziła w grę kwestia niewykonania
    konkretnej umowy w terminie. Szansa na zwrot części opłaty.


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813


  • 4. Data: 2010-06-01 09:55:59
    Temat: Re: Gwarancja po raz kolejny...
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek
    > tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
    > oczywiście wskazać związek przyczynowy.

    No właśnie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do
    świadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania...

    Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
    Trzeba pomyśleć, jak się zabezpieczyć na przyszłość...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl


  • 5. Data: 2010-06-01 10:01:04
    Temat: Re: Gwarancja po raz kolejny...
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > > Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek
    > > tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
    > > oczywiście wskazać związek przyczynowy.
    >
    > No właśnie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do
    > świadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania...
    >
    > Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
    > Trzeba pomyśleć, jak się zabezpieczyć na przyszłość...

    no chyba zawsze mozesz na ten czas wynajac sprzet zastepczy. To bedzie
    konkretna strata


    Icek


  • 6. Data: 2010-06-01 10:47:02
    Temat: Re: Gwarancja po raz kolejny...
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
    > Trzeba pomyśleć, jak się zabezpieczyć na przyszłość...

    Kara umowna. Usunięcie usterki za każdą godzinę ponad 24 godziny od
    zgłoszenia ... zł.

    --
    .B:artek.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1