    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Date: Fri, 04 Jun 2010 14:34:53 +0200
    <4c0568fe$1@news.home.net.pl> <hu3rs6$6ua$2@node1.news.atman.pl>
    <hu3s5j$m8j$1@news.dialog.net.pl> <hu411h$7ir$3@node1.news.atman.pl>
    <hu41gc$pu9$1@news.dialog.net.pl> <hu44oj$82k$1@node1.news.atman.pl>
    <hu47b9$st3$1@news.dialog.net.pl> <hu5e72$ftd$1@node1.news.atman.pl>
    <hu67v2$trb$1@news.dialog.net.pl> <hu68du$uer$1@node2.news.atman.pl>
    <hu6b7i$vmh$1@news.dialog.net.pl> <hu6cte$ki5$1@node1.news.atman.pl>
    <hu6gm5$38i$1@news.dialog.net.pl> <hu6ilr$lcr$1@node1.news.atman.pl>
    <hu6jg8$4rc$1@news.dialog.net.pl> <hu8ird$v45$1@node1.news.atman.pl>
    <hu8nko$7k7$1@news.dialog.net.pl> <hu8v8r$17c$1@node1.news.atman.pl>
    <hu9438$ele$1@news.dialog.net.pl> <hu9ass$2ml$1@node1.news.atman.pl>
    <hu9cd5$jdb$1@news.dialog.net.pl> <huaa79$6sm$1@node1.news.atman.pl>
    <huaeun$3cg$1@news.dialog.net.pl> <huah7s$818$1@node1.news.atman.pl>
    <huak4v$692$1@news.dialog.net.pl>

    Dnia 2010-06-04 12:13, Użytkownik Jotte napisał:

    > Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
    > Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman.

    Ty szmaciarzu międlisz, ja to tylko uświadamiam tobie i innym
    korzystając z twoich epitetów i określeń.

    > Rozpoznałem cię po pierwszym twoim poście, w którym od razu ujawniłeś
    > się jako półgłów.
    > To zresztą żadne wielkie osiągnięcie, wszyscy to przzecież skonstatowali.
    > Jednak epitet, prostaczku, sam w sobie nie jest niczym złym (odsyłam do
    > słownika).
    > Ale nie można abstrahować od układu odniesienia.
    > Przykładowo: jednemu określenie "debil" czyni dyshonor (ponownie odsyłam
    > do słownika), a w stosunku do ciebie jest niczym nie uzasadnionym
    > komplementem.

    To może poczytaj jeszcze raz prostaczku.

    > Jak podałem, jesteś chodnikowym gnojkiem.

    Skoro jesteś tresowaną małpą zwaną też chodnikowym gnojkiem to
    dlaczego uważasz że obejdą mnie twoje inwektywy ?
    No tak, osobnik bez rozumku nie pojmuje dlaczego normalna
    osoba olewa jego inwektywy. Zwłaszcza kiedy jest to prostaczek
    który na tej grupie udowodnił że to jedyna znana mu metoda
    prowadzenia rozmowy.

    > Nie, to ty jesteś debilem.
    > (podziękuj za komplement)

    Ty jesteś debilem skoro uważasz to za komplement.