  • 1. Data: 2010-06-01 16:58:13
    Temat: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: r...@m...com

    Witam.

    ok, wiadomo jakie mamy prawo odnośnie prowadzenia rowerów po spożyciu.
    A co z rolkami,
    deskorolkami, hulajnogami,wrotkami itp? - gdy jadąca na nich osoba jest po
    "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
    są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?

  • 2. Data: 2010-06-01 17:14:09
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 18:58:13 +0200, r...@m...com
    napisał(a):

> [...]
    > "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
    > są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?

    Oczywiście jako piesi.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-06-01 17:22:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Oczywiście jako piesi.

    Dlaczego? I dlaczego "oczywiście"?

  • 4. Data: 2010-06-01 17:46:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 19:22:12 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dlaczego? I dlaczego "oczywiście"?

    Bo wrotki, hulajnogi, deskorolki nie są pojazdami :) Zatem nie można ich
    prowadzić ani nimi kierować.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-06-01 17:47:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:60b5.0000053e.4c053c25@newsgate.onet.pl
    r...@m...com <r...@m...com> pisze:

> [...]
    > po "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
    > są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?
    Jako piesi. Patrz definicja pojazdu.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-06-01 17:48:58
    Od: r...@m...com

    > W wiadomości news:60b5.0000053e.4c053c25@newsgate.onet.pl

    > Jako piesi. Patrz definicja pojazdu.

    Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?

  • 7. Data: 2010-06-01 18:05:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:60b5.00000547.4c05480a@newsgate.onet.pl
    r...@m...com <r...@m...com> pisze:

    > Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?
    Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-06-01 18:10:13
    Od: s...@m...com

    > W wiadomości news:60b5.00000547.4c05480a@newsgate.onet.pl

    > Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

    pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.

  • 9. Data: 2010-06-01 18:22:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:60b5.0000054c.4c054d05@newsgate.onet.pl
    s...@m...com <s...@m...com> pisze:

    > pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.
    A ja cię odesłałem w nieskomplikowanych słowach do definicji pojazdu.
    Więc wykonaj.
    Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą na
    jedno wychodzi.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-06-01 18:27:08
    Od: s...@m...com

> [...]
    > Więc wykonaj.
    > Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą na

    Wg definicji z Wikipedii to nawet taczka jest pojazdem