  • 1. Data: 2010-06-01 16:27:25
    Temat: Podrobione potwierdzenie przelewu
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Witam,

    klient przesłał mi podrobione potwierdzenie przelewu w pdf. Czy takimi
    rzeczami zajmuje się policja / prokurator czy raczej powiedzą żebym
    spadał z tym na drzewo? Przelew miał być za usługę, która została wykonana.

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2010-06-01 16:38:44
    Temat: Re: Podrobione potwierdzenie przelewu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kamil d wrote:
> [...]
    > rzeczami zajmuje się policja / prokurator czy raczej powiedzą żebym
    > spadał z tym na drzewo? Przelew miał być za usługę, która została wykonana.

    Policja.

  • 3. Data: 2010-06-01 16:43:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kamil d pisze:
> [...]
    > rzeczami zajmuje się policja / prokurator czy raczej powiedzą żebym
    > spadał z tym na drzewo? Przelew miał być za usługę, która została wykonana.

    Jest to fałszerstwo jak każde inne. Zawiadomienia można składać na
    najbliższym posterunku policji.

  • 4. Data: 2010-06-01 16:47:10
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > najbliższym posterunku policji.

    szkąda czasu.
    Masz dowód w rence pisz od razu doniesienie do prktry

    jk

  • 5. Data: 2010-06-01 16:47:58
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > rzeczami zajmuje się policja / prokurator czy raczej powiedzą żebym
    > spadał z tym na drzewo? Przelew miał być za usługę, która została wykonana.

    raczej to drzewo...

    A to z uwagi, że jest to jedynie plik komputerowy.

    Magiczne właściwości na władzę ma tylko fizyczny papier.

  • 6. Data: 2010-06-01 16:50:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adam pisze:

    > Masz dowód w rence pisz od razu doniesienie do prktry

    A prokuratura i tak wyśle na policje ...

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2010-06-01 18:07:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A prokuratura i tak wyśle na policje ...

    W tym wypadku kolina ma racje.
    Niekoniecznie od razu na Policje.
    Ja tak robilem i najpierw wezwal mnie prokurator - i dopiero pozniej sprawe
    popchnal dalej - do komendy Policji wlasciwej dla miejsca zamieszkanai
    oszusta

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-06-02 06:12:05
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 18:47:58 +0200, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Magiczne właściwości na władzę ma tylko fizyczny papier.

    Więc trzeba im powiedzieć, że jak się nie zajmą próbą oszustwa, to się
    napisze na nich fizyczny papier
    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-06-02 07:05:16
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > raczej to drzewo...
    >
    > A to z uwagi, że jest to jedynie plik komputerowy.

    Nie prawda. Jest to podrabianie dokumentu!
    Podstawa prawna: art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U. nr 72 z 2002 roku, poz. 665 z
    późniejszymi zmianami).

  • 10. Data: 2010-06-02 11:57:51
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > raczej to drzewo...
    >
    > A to z uwagi, że jest to jedynie plik komputerowy.
    >
    > Magiczne właściwości na władzę ma tylko fizyczny papier.

    a opłaty za energię elektryczną robisz zawsze na poczcie?