  • 1. Data: 2010-06-01 11:25:12
    Temat: Re: Ile za list polecony ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Ile w druku reklamacji w urzędzie pocztowym wpisać w PLN jako wartość
    niedoręczonego listu poleconego?
    > Znaczki były za 3,75 zł
    > W liście było jakieś pismo (wezwanie do zapłaty) i dłużnik podnosi, że nie go
    dostał.

    Maksymalne odszkodowanie to 110zł i tego należy się domagać, nawet
    jeśli to była tylko kartka papieru. Odszkodowanie nie jest bowiem tylko
    za rzeczy w liście, a za samo zagubienie listu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-06-01 13:39:49
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Dziękuję, o to mi chodziło, bo pamiętałem poprzednią niższą kwotę.

    -----

  • 4. Data: 2010-06-01 15:09:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-01 13:25, Liwiusz pisze:
    > Maksymalne odszkodowanie to 110zł i tego należy się domagać, nawet jeśli
    > to była tylko kartka papieru. Odszkodowanie nie jest bowiem tylko za
    > rzeczy w liście, a za samo zagubienie listu.

    Można domagać się oczywiście więcej ale dostaniemy jedynie maksymalne
    odszkodowanie wynikające ze stosownego regulaminu. Oczywiście pismo
    wyjaśniające z PP dlaczego otrzymaliśmy mniej niż się domagaliśmy
    również dostaniemy.

    --
    Mithos