  • 111. Data: 2010-06-04 16:10:56
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hub5c3$kj0$4@node2.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Do wykazania
    Niczym nie możesz się wykazać.
    Prostyś głupek. Niewielki zasób słów, ograniczona do minimum wyobraźnia
    pojęciowa, chodnikowa retoryka, prostackie i pozbawione rozumienia
    powtarzanie po przedmówcy itp.
    Moje wiadro jest inteligentniejsze.

    > Widzę tylko
    No właśnie.

    --
    Jotte

  • 112. Data: 2010-06-04 16:20:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hub5hj$kj0$5@node2.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > A nawet je piszesz.
    Piszę do łajna. Trzeba tak, by dać choć szansę pojęcia.

    > Gdybyś mógł to zrobił byś to.
    Mogę, synu, co zechcę.

    > A ja sobie (...) wyciągam na wierzch
    Wyciąganie na wierzch całkiem do twojego profilu zboczeńca pasuje.
    Śmiejemy się tu z ciebie razem przy piwku, ale widzieć tego co wyciągasz na
    wierzch nie chcemy w żadnym razie.

    > Jak rozumiem
    Nie rozumiesz. Jesteś młotem.

    --
    Jotte

  • 113. Data: 2010-06-04 16:22:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hub5m7$kj0$6@node2.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > ja ten szmaciarz
    No właśnie.

    > Ja spokojnie będę to komentował.
    Głupcze, przecież ty niczego nie komentujesz, ty się przedstawiasz.
    A ja cię w którymś momencie zwyczajnie przestanę karmić, oleję i spuszczę
    jak każde nieczystości.

    --
    Jotte

  • 114. Data: 2010-06-04 18:26:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 18:22, Użytkownik Jotte napisał:

    > No właśnie.

    > Głupcze, przecież ty niczego nie komentujesz, ty się przedstawiasz.

    Głupcze ty się tu przedstawiasz:
    "Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
    Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman."

    > A ja cię w którymś momencie zwyczajnie przestanę karmić, oleję i
    > spuszczę jak każde nieczystości.

    Nie potrafisz, jesteś do tego za dziecinny.

    Pozdrawiam

  • 115. Data: 2010-06-04 18:29:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 18:10, Użytkownik Jotte napisał:

> [...]
    > Prostyś głupek. Niewielki zasób słów, ograniczona do minimum wyobraźnia
    > pojęciowa, chodnikowa retoryka, prostackie i pozbawione rozumienia

    Twoje wiadro głupcze nie wypisuje takich inwektyw, ty owszem.

    > No właśnie.

    Co właśnie "niedoskrobku" inwektyw zbrakło ?

    Pozdrawiam

  • 116. Data: 2010-06-04 18:32:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 18:20, Użytkownik Jotte napisał:

    > Piszę do łajna. Trzeba tak, by dać choć szansę pojęcia.

    Skoro łajnem jesteś to i piszesz jak do łajna, wyżej swojego
    poziomu nie podskoczysz.

    > Mogę, synu, co zechcę.

    Jedyne co dzieciaku możesz to zmanipulować kilka cytatów
    i napisać ileś inwektyw. To jedyne co możesz.

    > Wyciąganie na wierzch całkiem do twojego profilu zboczeńca pasuje.
    > Śmiejemy się tu z ciebie razem przy piwku, ale widzieć tego co wyciągasz
    > na wierzch nie chcemy w żadnym razie.

    Zboczeńca ? czujesz się gwałcony, napastowany lub molestowany ?
    A może się tam komuś nadstawiasz przy tym piwku ?

    > Nie rozumiesz. Jesteś młotem.

    Ty jesteś młotem i udowadniasz to takimi tekstami jak ten wyżej.

    Pozdrawiam

  • 117. Data: 2010-06-04 19:10:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hubgsb$c2t$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Skoro łajnem jesteś to i piszesz jak do łajna, wyżej swojego
    > poziomu nie podskoczysz.
    Jesteś - jak z pewnością wiesz - łajnem.
    Coś zrobisz aby cię nie spłukanodo rynsztoka, nieuku?

    > możesz (...) napisać ileś inwektyw.
    Dla ciebie to komplementy.

    > Zboczeńca ?
    Normalny z pewnością nie jesteś.

    > Ty jesteś młotem
    Z ciebie jednak robię gnoja jak chcę.

    --
    Jotte

  • 118. Data: 2010-06-04 19:15:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hubglh$c0p$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    Przyjacielu mojej kozy, jesteś nie tylko głupi, ale monotematyczny, nudny,
    niekreatywny.
    Słowem - rynsztokowy tępol.
    Tego się stolerować nie da. Tak więc pozdrów buty mego ojca i wyp......

    --
    Jotte

  • 119. Data: 2010-06-04 19:17:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hubgh3$c0p$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Nie potrafisz
    Słyszysz już nad głową szum spłuczki?

    --
    Jotte

  • 120. Data: 2010-06-05 07:04:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 21:17, Użytkownik Jotte napisał:

    > Słyszysz już nad głową szum spłuczki?

    Nie, ale słyszę tresowaną małpę, jakieś jeszcze "argumenty" małpko ?