  • 121. Data: 2010-06-05 07:05:08
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 21:15, Użytkownik Jotte napisał:

    > Przyjacielu mojej kozy, jesteś nie tylko głupi, ale monotematyczny,
    > nudny, niekreatywny.
    > Słowem - rynsztokowy tępol.
    > Tego się stolerować nie da. Tak więc pozdrów buty mego ojca i wyp......

    "Niczym nie możesz się wykazać.
    Prostyś głupek. Niewielki zasób słów, ograniczona do minimum wyobraźnia
    pojęciowa, chodnikowa retoryka, prostackie i pozbawione rozumienia
    powtarzanie po przedmówcy itp."

    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2010-06-05 07:07:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 21:10, Użytkownik Jotte napisał:

    > Jesteś - jak z pewnością wiesz - łajnem.
    > Coś zrobisz aby cię nie spłukanodo rynsztoka, nieuku?

    Wiem co ty nieuku zrobisz, będziesz swoja głupotę prezentował
    w usenecie tak jak dotychczas.

    > Dla ciebie to komplementy.

    Dla kretyna jakim jesteś inwektywy widac są komplementami.

    > Normalny z pewnością nie jesteś.

    W porównaniu z tobą jestem i to bardzo.

    > Z ciebie jednak robię gnoja jak chcę.

    To dlaczego cały czas robisz z siebie ?