  • 91. Data: 2010-06-04 07:38:22
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 00:56, Użytkownik Jotte napisał:

    > Zesrasz się i nie wiesz co pod twoją dupą leży?
    > Gówno tam leży. Może i człekokształtne.
    > Ale gówno - kapujesz?

    Czyli mam rację a ty tylko potwierdzasz jakim to gównem jesteś.

    > Wali mnie twój pogląd.

    Gdyby tak było nie odpisywał byś a tak to stajesz się:
    "znanym i uznanym na newsach kretynem o niekwestionowanej pozycji
    idioty."

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2010-06-04 08:35:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huaadh$6tc$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Dostrzegłem
    Łżesz, idioci niczego nie dostrzegają.

    > Ty argumentów nie masz i to właśnie widać.
    Kto będzie argumenty takiemu czemuś jak ty przedstawiał??

    > Ty nim jesteś.
    A nie, bo ty.

    > Tam gdzie dyskutuje z normalnymi ludźmi
    Tam cię nie ma. Szukaj się na wybiegu, może cię na spacer wyprowadzili.

    --
    Jotte

  • 93. Data: 2010-06-04 08:38:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huaahh$6tc$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Czyli mam rację a ty tylko potwierdzasz jakim to gównem jesteś.
    A nie masz racji, bo to ty jesteś gównem.
    W dodatku rzadkim i rozdeptanym.
    BTW - ależ jestem elokwentny! Gadam z kupą!

    > Gdyby tak było nie odpisywał byś a tak to stajesz się:
    > "znanym i uznanym na newsach kretynem o niekwestionowanej pozycji
    > idioty."
    Oh, sensei... chciałbym ci w tym dorównać...

    --
    Jotte

  • 94. Data: 2010-06-04 08:51:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huaa79$6sm$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Owszem, za głupi jesteś na udawanie kogokolwiek, możesz tylko być sobą
    > czyli "jesteś głupkiem, prostakiem i chamem"
    Nie zrozumiałeś, bęcwale.
    Nie umiem udawać takiego idioty, chama i prostaka jak ty.
    Teraz dotarło?

    > Czyli dawno w lustro nie patrzyłeś albo zwyczajnie kłamiesz.
    Ciebie rozpoznałem od razu.

    > Już o tym debilu wspominałem, nie doczytałeś czy nie zrozumiałeś tego ?
    Nudzisz mnie coraz bardziej, małpo.
    Nic zabawnego, nic choćby trochę lotnego. Zwykły, chodnikowy gnojek.
    Eeee, nie chce mi się już takiej głupiej małpy tresować...

    > Ale jak rozumiem debilowi to nie odpowiada.
    A co ty tam rozumiesz...
    To dlatego, że jesteś debilem.

    --
    Jotte

  • 95. Data: 2010-06-04 09:32:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 10:51, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nie zrozumiałeś, bęcwale.
    > Nie umiem udawać takiego idioty, chama i prostaka jak ty.
    > Teraz dotarło?

    Dotarło że jesteś bęcwałem, idiotą, chamem i prostakiem.
    Tyle że to już wcześniej zauważyłem.

    > Ciebie rozpoznałem od razu.

    Jasne, mnie rozpoznałeś po swoich epitetach. :-)

    > Nudzisz mnie coraz bardziej, małpo.
    > Nic zabawnego, nic choćby trochę lotnego. Zwykły, chodnikowy gnojek.
    > Eeee, nie chce mi się już takiej głupiej małpy tresować...

    Pewnie dlatego że sam jesteś tą tresowaną małpą zwana też
    chodnikowym gnojkiem.

    > A co ty tam rozumiesz...
    > To dlatego, że jesteś debilem.

    Dlatego że ty jesteś debilem.

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2010-06-04 09:36:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 10:35, Użytkownik Jotte napisał:

    > Łżesz, idioci niczego nie dostrzegają.

    Dlatego właśnie nie dostrzegasz na kogo wychodzisz, idioto.

    > Kto będzie argumenty takiemu czemuś jak ty przedstawiał??

    Taki idiota jak ty na pewno nie, do podania argumentów trzeba mieć
    coś czego tobie zdecydowanie brakuje.

    > A nie, bo ty.

    Normalnie jakbym dziecko pięcioletnie słyszał "a nie, bo ty".
    Jeszcze jakoś zaprezentujesz swój poziom umysłowy ?

    > Tam cię nie ma. Szukaj się na wybiegu, może cię na spacer wyprowadzili.

    Jestem, natomiast ciebie tam nie było, generalnie tam osobnicy
    o inteligencji pięciolatka nie zaglądają. Ale jak dorośniesz
    to może kiedyś będziesz.

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2010-06-04 09:41:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-04 10:38, Użytkownik Jotte napisał:

    > A nie masz racji, bo to ty jesteś gównem.
    > W dodatku rzadkim i rozdeptanym.
    > BTW - ależ jestem elokwentny! Gadam z kupą!

    Nie gadasz tylko piszesz geniuszu od kup rozdeptanych.
    Ile trzeba babrać się w gnoju aby stać się takim znawcą tych kup ?

    > Oh, sensei... chciałbym ci w tym dorównać...

    Nie możliwe, ktoś musiałby cię wyleczyć z głupoty a z tego
    nie leczą.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2010-06-04 10:13:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huah7s$818$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Dotarło że jesteś bęcwałem, idiotą, chamem i prostakiem.
    > Tyle że to już wcześniej zauważyłem.
    Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
    Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman.

    > Jasne, mnie rozpoznałeś po swoich epitetach. :-)
    Rozpoznałem cię po pierwszym twoim poście, w którym od razu ujawniłeś się
    jako półgłów.
    To zresztą żadne wielkie osiągnięcie, wszyscy to przzecież skonstatowali.
    Jednak epitet, prostaczku, sam w sobie nie jest niczym złym (odsyłam do
    słownika).
    Ale nie można abstrahować od układu odniesienia.
    Przykładowo: jednemu określenie "debil" czyni dyshonor (ponownie odsyłam do
    słownika), a w stosunku do ciebie jest niczym nie uzasadnionym komplementem.

    > Pewnie dlatego że sam jesteś tą tresowaną małpą zwana też
    > chodnikowym gnojkiem.
    Jak podałem, jesteś chodnikowym gnojkiem.

    Nie, to ty jesteś debilem.
    (podziękuj za komplement)

    --
    Jotte

  • 99. Data: 2010-06-04 10:20:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huaheg$824$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Dlatego
    Tak, właśnie dlatego.

    > Normalnie jakbym dziecko pięcioletnie słyszał "a nie, bo ty".
    > Jeszcze jakoś zaprezentujesz swój poziom umysłowy ?
    No nie mogę... takiego poziomu kretyństwa ustawy nie przewidują.
    Gdzieś ty się uchował, niedoskrobku?

    > Jestem
    A widzisz, odnalazłeś się.
    Teraz szybko kupa i z powrotem do klatki, bo ludzie za bilety zapłacili i
    chcą małpę oglądać.

    --
    Jotte

  • 100. Data: 2010-06-04 10:26:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huahnh$824$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Ile trzeba babrać się w gnoju aby stać się takim znawcą tych kup ?
    Trudno oszacować. Czasem człowiek sądzi, że już wszystko wie o gównach, a tu
    nagle znajduje się taki RadosławF i okazuje się, że dotychczasowe kupy to
    pikuś w porównaniu z takim łajnem.

    > Nie możliwe
    Niemożliwe pisze się razem, durniu.
    Poza tym przed niektórymi znakami (np. "?") nie stawia się spacji, tumanie.
    Który raz w tej samej klasie?

    --
    Jotte