  • 1. Data: 2010-06-01 10:26:00
    Temat: skandal - nie wpuszczono Mecenasa na posiedzenie RBN mimo ważnych pełnomocnictw
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    czy ktoś wie dlaczego?

    jk

  • 2. Data: 2010-06-01 10:31:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adam napisał(a):

    > czy ktoś wie dlaczego?

    Ale o co chodzi???

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-06-01 10:34:12
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > Ale o co chodzi???

    a ty na jkiej planecie zyjesz

    73,Kaczynski__Pierwszenstwo_w_dostepie_do_materialow
    .html

  • 4. Data: 2010-06-01 10:43:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adam napisał(a):

    > a ty na jkiej planecie zyjesz

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,79605
    73,.html

    Na mojej planecie nie wpisuje sie tresci w tytule i skraca sie linki ;P

    Co do meritum: zobacz Zarządzenie Prezydenta RP z 24 maja 2010 r. w
    sprawie trybu działania RBN par 5 pkt 3.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-06-01 10:45:40
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > Co do meritum: zobacz Zarządzenie Prezydenta RP z 24 maja 2010 r. w
    > sprawie trybu działania RBN par 5 pkt 3.

    Prezydent już wtedy nie zył

    jk

  • 6. Data: 2010-06-01 10:49:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adam napisał(a):

    > Prezydent już wtedy nie zył

    Art 131 Konstytucji RP.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 7. Data: 2010-06-01 10:53:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 12:49:59 +0200, januszek napisał(a):

    > Art 131 Konstytucji RP.

    /| /| | |
    ||__|| | Please don't |
    / O O\__ feed |
    / \ the trolls |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 8. Data: 2010-06-01 11:10:34
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 1 Jun 2010 12:26:00 +0200,
    Adam <A...@o...pl> screamed:
    > czy ktoś wie dlaczego?

    Bo nie należy do R. Ale to nie miejsce na tego typu tematy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 13:10:11 user up 12455 days, 1:05, 1 user, load average: 0.43, 0.04, 0.72 ]

    eternity, n.: The length of time between when you come and he leaves.

  • 9. Data: 2010-06-01 12:01:16
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Adam napisał(a) w <hu2n81$b5c$1@news.onet.pl> :

    > czy ktoś wie dlaczego?
    Bo nie jest członkiem Rady Bezpieczeństwa Narodowego?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 10. Data: 2010-06-01 12:13:44
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 14:01:16 +0200, Maciek napisał(a):

    > Bo nie jest członkiem Rady Bezpieczeństwa Narodowego?

    Ani nie został zaproszony przez pełniącego obowiązki Prezydenta.