eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 121. Data: 2015-08-25 20:10:32
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Mowimy o powaznych powiklaniach, a nie "przez trzy dni utrzymywala sie
    > wysoka goraczka".
    To już jest poważne powikłanie.
    Większość szczepionek ma hronić pszed horobą lżejsza niż opisane powikłanie.
    Ośmieszyłeś się.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 122. Data: 2015-08-25 20:10:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Z tego samego powodu dla ktorego wieczorem korzystam ze swiatła
    > pochodzącego z zarówki zamiast poruszac sie po omacku.

    A gdzie chcesz zsyłać tych, co się poruszają po omacku?

    --
    Liwiusz

  • 123. Data: 2015-08-25 20:12:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 20:08, Shrek pisze:

> [...]
    > zmian (będąc w mniejszości).
    >
    > Niezależnie od tego czy masz rację czy nie (IMHO nie masz), wyznawcy
    > Korwina zaczynają przypominać muslimów. Wierzą fanatycznie w jakieś
    > bzdury, i chcieliby je wprowadzać na siłę w społeczeństwie, które tego
    > nie chce. Niestety jesteście jak oni - chcieliby szariatu, a emigrują do
    > krajów gdzie go nie ma. Tak jak wy - chcecie "wolnego rynku" - jedźcie
    > sobie tam gdzie jest (czy to Somalia, czy może znacie jakiś inny kraj).
    > Ale skoro ludzie go nie chcą w Polsce, to na chucka się napinacie i

    Bo "wolny rynek" nie polega na zmuszaniu kogoś do czegoś, tylko na
    *niezmuszaniu*.

    I jak ktoś "nie chce" wolnego rynku, to nawet w najbardziej
    wolnorynkowym kraju może tworzyć swoje komuny. Różnica jest taka, że nie
    wtłacza do tychże komun tych, którzy nie chcą.

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2015-08-25 20:15:58
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Sugerujesz ze higiena bedzie skuteczniejsza od szczepień? ROTFL

    Oczywiście, np w pszypadku świeżbu.
    Wiele szczepień bardziej szkodzi niż pomaga,
    A pomaga mniej niż sama higiena.

    Poza tym nie rozumiesz istoty. Nie jest złem , że malec się rozhoruje.
    On ma lekko pszejść wiele zakażeń , by na całe życie był odpornym nie tylko
    na te horoby, ale i na inne, by jego układ odpornościowy miał szansę nauczyć
    się odruzniać wroga od pszyjaciela. Ta nauka jest wązniejsza od nauki
    pisania czytania i dodawania.
    Szczepionka nie daje tej szansy. Dzieci szczepione mają mniejsze szanse
    pszeżycia białaczki i innyh nowotworuw niż dzieci nieszczepione.
    Mają źle wyedukowany ukłąd odpornościowy.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 125. Data: 2015-08-25 20:18:25
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Z tego samego powodu dla ktorego wieczorem korzystam ze swiatła
    > pochodzącego z zarówki zamiast poruszac sie po omacku.

    Dziwne, ogniska też nie umiesz rozpalić?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 126. Data: 2015-08-25 21:31:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-25 20:12, Liwiusz wrote:

    > Bo "wolny rynek" nie polega na zmuszaniu kogoś do czegoś, tylko na
    > *niezmuszaniu*.

    No to nikt cię nie zmusza. Czasy kiedy oddawało się paszport na milicji
    minęły. Możesz głosować. Jak nie uzyskujecie (a średnio wam idzie)
    wyników w demokratycznym głosowaniu, możesz też głosować nogami - jedz
    tam gdzie twój raj (jeśli cię tam chcą), natomisat tu macie minimalne
    poparcie. Więc wypada się z tym pogodzić i tyle. A nie wymagac od innych
    by zmienili społeczeństwo na miarę waszego chciejstwa. A "wolny rynek",
    tak jak Allah - nie istnieje, co nie przeszkadza fanatykom toczyć o
    niego boje:P

    > I jak ktoś "nie chce" wolnego rynku, to nawet w najbardziej
    > wolnorynkowym kraju może tworzyć swoje komuny. Różnica jest taka, że nie
    > wtłacza do tychże komun tych, którzy nie chcą.

    No to emigruj, tam gdzie cię zrozumieją i przygarną. Sorry - dokładnie
    jak z muslimami - chesz szariatu - to spieprzaj tam gdzie on obowiązuje
    - chcesz niczym nie skrępowanego wolnego rynku - jedź do Somalii (czy
    jaki tam kraj nawiedził ostatnio "wolny rynek"). Naprawdę nie wiem co
    kieruje wyznawcami Korwina, że myślą, iż na "wolnym rynku" to oni będą
    Spite. A teraz możesz nazwać mnie faszystą, bolszewikiem, niewiernym czy
    rasistom. Dokładnie tak jak ci imigranci, co jako mniejszość żądają żeby
    wszyscy się do nich dostosowali:P Raczej się nie przejmę. Nie macie
    poparcia i jesteście po prostu lokalnym kolorytem na scenie politycznej
    - jak Lepper czy Kukiz. Tyle że trwacie w tym dłużesz, bo macie
    inteligentnego szefa. BTW - Lubie Korwina czytać. Racji zwykle nie ma,
    pieprzy od rzeczy albo zmyśla, ale całkiem inteligentnie gra swoją rolę
    "wiecznego kandydata".

    Shrek.

  • 127. Data: 2015-08-25 22:06:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 21:31, Shrek pisze:

    > No to emigruj, tam gdzie cię zrozumieją i przygarną. Sorry - dokładnie
    > jak z muslimami - chesz szariatu - to spieprzaj tam gdzie on obowiązuje

    Nie bardzo rozumiesz - to nie ja "chcę szariatu" tylko chcę "braku
    szariatu". Ja do wolnego rynku nikogo nie zmuszam, chcę go tylko dla
    siebie (i dla innych, którzy tego chcą). Powtórzę - kto chce komuny,
    może ją mieć nawet w państwie wolnorynkowym i może żyć obok mnie. Nie
    chcę być tylko wcielany do komuny siłą.

    Jak masz zamiar dalej powielać błędne argumenty, że kogoś do czegoś
    zmuszam, to sobie daruj.

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2015-08-25 22:38:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-25 22:06, Liwiusz wrote:

    > Nie bardzo rozumiesz - to nie ja "chcę szariatu" tylko chcę "braku
    > szariatu". Ja do wolnego rynku nikogo nie zmuszam, chcę go tylko dla
    > siebie (i dla innych, którzy tego chcą).

    Nieprawda. Chcesz "wolnego rynku" dla wszystkich. Również dla tych co go
    nie chcą. A tych jest zdecydowana większośc. Więc albo sobie większość
    zjednaj, albo sobie cierp, albo sobie pojedz tam gdzie jest "wolny
    rynek. Tu jesteś mniejszością (i to naprawdę mizerną) i to zaakceptuj.
    Tak będzie zdrowiej dla ciebie i reszty. Skąd przekonanie, ze 95 procent
    społeczeństwa ma się dostosowywać do 5%, z których to wiekszość nie ma
    nawet praw wyborczych, albo za chwilę zmądrzeją?

    > Powtórzę - kto chce komuny,
    > może ją mieć nawet w państwie wolnorynkowym i może żyć obok mnie.

    Nie - nie może. Podobnie jak wilki z owcami nie moga sobie żyć w spokoju
    na jednym pastwisku. Nie wiem skąd ci się bierze pomysł, że to ty byłbyś
    wilkiem;)

    Shrek.

  • 129. Data: 2015-08-25 22:48:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 22:38, Shrek pisze:

    > Nieprawda. Chcesz "wolnego rynku" dla wszystkich. Również dla tych co go
    > nie chcą. A tych jest zdecydowana większośc. Więc albo sobie większość

    Rozumowanie równie błędne jak to, że "wielbiciele zupy pomidorowej
    chcieliby zupy pomidorowej dla wszystkich".

> [...]
    > nawet praw wyborczych, albo za chwilę zmądrzeją?

    > Nie - nie może. Podobnie jak wilki z owcami nie moga sobie żyć w spokoju

    Zupełnie nietrafiona analogia. Już pisałem, abyś skończył, skoro nie
    rozumiesz. W wolnym kraju jak najbardziej istnieje możliwość zrzeszenia
    się i życia tak jak w kraju socjalistycznym (ubezpieczenia, zasiłki dla
    niepracujących, "darmowi" lekarze itp. - oczywiście takiego kraju nie
    ma, bo mając wybór - każdy jednak woli wolność niż komunę), z kolei w
    kraju socjalistycznym nie ma możliwości życia jak w kraju wolnym *i o to
    mi chodzi*.

    > Nie wiem skąd ci się bierze pomysł, że to ty byłbyś
    > wilkiem;)

    Pewnie znikąd, bo wcale tak nie uważam (vide: "nie rozumiesz"). Jeśli
    ktokolwiek jest wilkiem, to socjaliści, "zjadający" moją wolność.

    Z mojej strony eot, bo z twoimi chochołami nie będę dyskutował.

    --
    Liwiusz

  • 130. Data: 2015-08-25 22:52:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 19:57, Shrek pisze:
    > Zależy co "się stanie". Przecież jak się prześpi z kolega i zajdzie w
    > ciążę, to ciężko winić szkołę (no chyba że z nauczycielem;).
    A w przypadku nauczyciela religii wina byłaby po czyjej stronie? :->

    Maciek