eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 1. Data: 2015-08-24 09:57:14
    Temat: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Pierwszy-w-Po
    lsce-pozew-za-powiklania-po-szczepionkach,wid,177943
    38,wiadomosc.html
> [...]
    | na łączną kwotę 668 tys. zł *oraz renty* z tytułu dolegliwości zdrowotnych,
    | jakie wystąpiły po podaniu zawierających związki rtęci szczepionek
    | zaaplikowanych dziecku w okresie niemowlęcym - informuje tylko sędzia Ewa
    | Leszczyńska-Furtak, rzecznik Sądu Okręgowego w Warszawie.
    | Rodzice przed złożeniem pozwu próbowali się porozumieć z producentami oraz
    | Skarbem Państwa i zawrzeć z nimi ugodę, ale ta próba zakończyła się
    | niepowodzeniem.
    | Wszystkie strony, od których rodzice domagają się odszkodowania, zażądały

    Szczepić, szczepić a odszkodowań za powikłania *nigdy* nie płacić! :-)

    --
    A. Filip
    Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

  • 2. Data: 2015-08-24 10:38:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 09:57, A. Filip pisze:

> [...]

    Niedouczeni debile na słowo "rtęć" reagują tak samo, jak na
    "promieniowanie".

    [ciach]

    > Szczepić, szczepić a odszkodowań za powikłania *nigdy* nie płacić! :-)

    A odszkodowanie na jakiej podstawie?

    Czy wykazano związek przyczynowo-skutkowy w związku z jakimś zaniedbaniem?

    Ludzie bywają uczuleni na różne dziwne rzeczy, czasami też normalna
    poszczepienna lekka gorączka może wyzwolić jakąś wcześniej ukrytą lub
    ZIGNOROWANĄ PRZEZ RODZICÓW chorobę.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 3. Data: 2015-08-24 10:45:50
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Czy wykazano związek przyczynowo-skutkowy w związku z jakimś zaniedbaniem?
    >
    > Ludzie bywają uczuleni na różne dziwne rzeczy,....
    No właśnie taka natura.
    I tylko dlatego hcesz wybić szczepionkami tę uczuloną część ludzkości?

    >....normalna poszczepienna lekka gorączka może wyzwolić jakąś wcześniej
    >ukrytą lub ZIGNOROWANĄ PRZEZ RODZICÓW chorobę.
    Pszd szczepieniem medyk ogląda dziecko, więc zignorowaną nie pszez rodzica,
    a pszez medyka. A to błąd zaniedbania.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2015-08-24 10:51:43
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-08-24 o 10:38, Andrzej Lawa pisze:

    > A odszkodowanie na jakiej podstawie?
    >
    > Czy wykazano związek przyczynowo-skutkowy w związku z jakimś zaniedbaniem?

    Taaak... udowodnić coś takiego jest trudno i dlatego masa lekarzy nadal
    jest lekarzami, mimo iż nigdy nie powinna nimi zostać.

    Pewnie zdenerwuję tu parę osób, ale to samo dotyczy prawników.
    I pewnie wielu innych grup zawodowych, ale patologia w powyższych dwóch
    jest szczególnie dotkliwa dla szarych obywateli.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-08-24 11:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Pierwszy-w-Po
    lsce-pozew-za-powik
    > lania-po-szczepionkach,wid,17794338,wiadomosc.html
    >
    > Szczepić, szczepić a odszkodowań za powikłania *nigdy* nie płacić! :-)

    Szkoda, ze artykuł nie mowi o tym, jakie to dolegliwości.

    Dobrze ze mowi o tym, ze te dolegliwości wystepują niezwykle rzadko.

    Tak czy siak - trzymam kciuki. Bo jeżeli rzeczywiście jakies powikłania są,
    to jak najbardziej trzeba dziecku pomóc.

    P.S. Rozumiem, ze pod względem powikłań jest coraz lepiej bo wiekszosc
    obecnych szczepionek nie zawiera juz rteci (triomersalu?)?

  • 6. Data: 2015-08-24 11:26:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

> [...]
    >
    > Ludzie bywają uczuleni na różne dziwne rzeczy, czasami też normalna
    > poszczepienna lekka gorączka może wyzwolić jakąś wcześniej ukrytą lub

    Ale mysle ze o to w tym pozwie chodzi, ze rodzice chca wykazac, ze to nie
    ich zaniedbanie tylko wina szczepionki spowodowała powikłanie?
    Dajmy szanse - dlaczego nie?

  • 7. Data: 2015-08-24 11:26:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > No właśnie taka natura.
    > I tylko dlatego hcesz wybić szczepionkami tę uczuloną część ludzkości?

    Bo jak wiadomo - ludzie po szczepionkach padają jak muchy...

  • 8. Data: 2015-08-24 11:37:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

> [...]
    >
    > Ludzie bywają uczuleni na różne dziwne rzeczy, czasami też normalna
    > poszczepienna lekka gorączka może wyzwolić jakąś wcześniej ukrytą lub

    Zawsze winni są rodzice? Związek między powikłaniami a szczepieniem *czasem*
    występuje bo statystyczne musi szczególnie przy szczepieniu "milionów". Uznały
    to _sądy w innych krajach_. Gdyby nigdy nie występował to rozstrzygnięcie Sadu
    Najwyższego _z Czech_ byłoby zbędne. Czy związek taki wystąpił "*dowodnie*" w
    tym konkretnym przypadku zapewne rozstrzygnie sąd RP3.

  • 9. Data: 2015-08-24 12:23:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 11:00, Budzik pisze:

    > Szkoda, ze artykuł nie mowi o tym, jakie to dolegliwości.
    >
    > Dobrze ze mowi o tym, ze te dolegliwości wystepują niezwykle rzadko.

    Przypuszczam, że może chodzić o autyzm - to popularny mit, który został
    rozpętany przez pewnego oszusta nazwiskiem Andrew Wakefield.

    Niestety durnie nadal to łykają, podobnie jak bajkę o żydowskiej macy z
    krwi zamordowanych chrześcijańskich dzieci.

  • 10. Data: 2015-08-24 12:27:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-24 o 12:23, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Niestety durnie nadal to łykają, podobnie jak bajkę o żydowskiej macy z
    > krwi zamordowanych chrześcijańskich dzieci.

    Może mit, może nie mit. Skądś ten wysyp autyzmów jest. Moja przyrodnia
    siostra (obecnie kilkuletnia) zachorowała, zachorowało również dziecko
    koleżanki mojej macochy - wszystko w Szwecji, w podobnym czasie, po
    użyciu "podejrzanych" szczepionek. Dowodów procesowych nie ma, ale to o
    niczym nie świadczy.

    --
    Liwiusz