  • 1. Data: 2015-08-23 18:57:27
    Temat: Dlaczego nie podaje się nazw marek?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Dziwi mnie dlaczego osoby prywatne pisząc na przykład na grupach
    dyskusyjnych unikają, jak ognia podania nazwy marki wprost.
    Zamiast napisać Allegro pisze się "znany portal aukcyjny".
    Zamiast napisać Lidl piszą market na "L" itp.
    Czy to jakaś nowa fobia/moda, czy ma to jakiś sens?

  • 2. Data: 2015-08-23 19:12:03
    Temat: Re: Dlaczego nie podaje się nazw marek?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 18:57, Jacek pisze:
> [...]
    > Zamiast napisać Lidl piszą market na "L" itp.
    > Czy to jakaś nowa fobia/moda, czy ma to jakiś sens?

    Dziwię się że się dziwisz :-)

    To się nazywa parszywy, wynaturzony z wszelakich uczuć szkodzący
    społeczeństwom literalny kapitalizm napędzany zgrają bezmyślnych
    spekulantów. ;-) (ale pojechałem nie? )
    Za każde wyemitowanie reklamy, użycie nazwy wspomnienie w wypowiedzi
    płaci się. Dlaczego robić coś za darmo skoro można dostać kasę.
    Dlaczego komuś bezinteresownie pomóc dlaczego, nie kłamać w celu
    zarobienia... dlaczego dlaczego dlaczego ?

    A z innej beczki...
    Za użycie loga bez pozwolenia czy jakiegoś projektu podlegającego prawom
    autorskim idzie się siedzieć :-)

    Niedługo za nieprzychylne komentarze dla firmy jej prawnicy będą się
    domagać zadość uczynienia. Takie mamy czasy. Takie mamy rządy (tego
    związku zapewne niektórzy nie dostrzegają ale to już opowieść na inną
    historię.)

  • 3. Data: 2015-08-23 20:11:02
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-23 o 19:12, z pisze:
> [...]
    > domagać zadość uczynienia. Takie mamy czasy. Takie mamy rządy (tego
    > związku zapewne niektórzy nie dostrzegają ale to już opowieść na inną
    Czyli jak? Chwalić z podaniem nazwy mogę, ale krytykować byłoby ryzykownie?
    Jacek

  • 4. Data: 2015-08-23 20:59:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 20:11, Jacek pisze:
    > Czyli jak? Chwalić z podaniem nazwy mogę, ale krytykować byłoby ryzykownie?
    > Jacek

    To by było najrozsądniejsze :-)

    Nasze dzieci na pewno będą wychowane w takim duchu.

    A na razie nie dajmy sobie wydzierać godności, osobowości, myślenia i
    prawa do wydawania swoich opinii choćby nie wiem jak były niezgodne z
    poprawnością polityczną ;-)

  • 5. Data: 2015-08-23 22:34:49
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "z" <...@...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >
    > A na razie nie dajmy sobie wydzierać godności, osobowości, myślenia i
    > prawa do wydawania swoich opinii choćby nie wiem jak były niezgodne z

    Ta? To spróbuj coś powiedzieć złego o tym czarnoskurym żydowskim pedale -
    Winnetou :)

  • 6. Data: 2015-08-23 23:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > Zamiast napisać Lidl piszą market na "L" itp.
    > Czy to jakaś nowa fobia/moda, czy ma to jakiś sens?

    nie zauwazyłem takiego trendu...

  • 7. Data: 2015-08-23 23:30:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-08-15 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > nie zauwazyłem takiego trendu...

    No właśnie też się zdziwiłem.

  • 8. Data: 2015-08-24 02:26:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

> [...]
    > Zamiast napisać Lidl piszą market na "L" itp.
    > Czy to jakaś nowa fobia/moda, czy ma to jakiś sens?

    Taka moda. Ciapy tak piszą. Mameje co zamawiają kotlecik z
    ziemniaczkami i suróweczke z kapustki.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2015-08-25 15:31:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 20:11, Jacek pisze:
    > Czyli jak? Chwalić z podaniem nazwy mogę, ale krytykować byłoby ryzykownie?
    Obie opcje są ryzykowne. W końcu nie wiadomo tak do końca kto Ty jesteś,
    więc chwaląc też się możesz jakiemuś koncernowi narażać ;-)

    Maciek