  • 1. Data: 2015-08-22 10:58:09
    Temat: Dane osobowe definicja
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Gdzie znajdę definicję danych osobowych ?
    Np. jakiś przepis określa, że trzeba podać dane osobowe.

    Samo imię i nazwisko nie wskazuje na konkretną osobę.
    Imię, nazwisko - PESEL tak, to są dane osobowe wskazujące konkretną osobę

    Zdaje się przyjęło się podawanie danych osobowych:
    imię nazwisko,
    adres: ulica, nr nieruchomości, mieszkanie, miasto
    wtedy jeśli ktoś chce nawiązać kontakt z tą osobą to idzie pod ten adres i
    jeśli otworzy osoba o tym imieniu i nazwisku... znaczy to jest OK.
    Jednak ludzie adresy zmieniają, nie aktualizują.

  • 2. Data: 2015-08-22 11:14:07
    Temat: Re: Dane osobowe definicja
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Karol <k...@1...pl> pisze:
> [...]
    > jeśli otworzy osoba o tym imieniu i nazwisku... znaczy to jest OK.
    > Jednak ludzie adresy zmieniają, nie aktualizują.

    Samo imię i nazwisko "niezwykle zawęża" liczbę "podejrzanych" choć bardzo
    różnie dla "Gromosław Czempiński" i "Jan Kowalski".

    --
    A. Filip
    Jeżeli mój przyjaciel śmieje się, cieszę się, jeśli mój przyjaciel płacze,

  • 3. Data: 2015-08-23 09:54:46
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > jeśli otworzy osoba o tym imieniu i nazwisku... znaczy to jest OK.
    > Jednak ludzie adresy zmieniają, nie aktualizują.

    U S T A W A z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    o ochronie danych osobowych
    http://isip.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997133
    0883
    W skrócie jest tam mniej więcej tak :
    "W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie
    informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania
    osoby
    fizycznej."

    --
    P03