eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu
    zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Date: Tue, 25 Aug 2015 21:31:07 +0200
    <mrf0od$rfn$1@node1.news.atman.pl> <a...@w...eu>
    <55db163f$0$4777$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrf4r8$kph$2@node2.news.atman.pl> <mrh6rq$njl$2@node2.news.atman.pl>
    <mrhc4f$9us$3@node1.news.atman.pl> <mrhnn3$m0f$1@node1.news.atman.pl>
    <mrhoq1$n5s$1@node1.news.atman.pl> <mriav9$auo$1@node1.news.atman.pl>
    <mrib7h$b30$2@node1.news.atman.pl>

    On 2015-08-25 20:12, Liwiusz wrote:

    > Bo "wolny rynek" nie polega na zmuszaniu kogoś do czegoś, tylko na
    > *niezmuszaniu*.

    No to nikt cię nie zmusza. Czasy kiedy oddawało się paszport na milicji
    minęły. Możesz głosować. Jak nie uzyskujecie (a średnio wam idzie)
    wyników w demokratycznym głosowaniu, możesz też głosować nogami - jedz
    tam gdzie twój raj (jeśli cię tam chcą), natomisat tu macie minimalne
    poparcie. Więc wypada się z tym pogodzić i tyle. A nie wymagac od innych
    by zmienili społeczeństwo na miarę waszego chciejstwa. A "wolny rynek",
    tak jak Allah - nie istnieje, co nie przeszkadza fanatykom toczyć o
    niego boje:P

    > I jak ktoś "nie chce" wolnego rynku, to nawet w najbardziej
    > wolnorynkowym kraju może tworzyć swoje komuny. Różnica jest taka, że nie
    > wtłacza do tychże komun tych, którzy nie chcą.

    No to emigruj, tam gdzie cię zrozumieją i przygarną. Sorry - dokładnie
    jak z muslimami - chesz szariatu - to spieprzaj tam gdzie on obowiązuje
    - chcesz niczym nie skrępowanego wolnego rynku - jedź do Somalii (czy
    jaki tam kraj nawiedził ostatnio "wolny rynek"). Naprawdę nie wiem co
    kieruje wyznawcami Korwina, że myślą, iż na "wolnym rynku" to oni będą
    Spite. A teraz możesz nazwać mnie faszystą, bolszewikiem, niewiernym czy
    rasistom. Dokładnie tak jak ci imigranci, co jako mniejszość żądają żeby
    wszyscy się do nich dostosowali:P Raczej się nie przejmę. Nie macie
    poparcia i jesteście po prostu lokalnym kolorytem na scenie politycznej
    - jak Lepper czy Kukiz. Tyle że trwacie w tym dłużesz, bo macie
    inteligentnego szefa. BTW - Lubie Korwina czytać. Racji zwykle nie ma,
    pieprzy od rzeczy albo zmyśla, ale całkiem inteligentnie gra swoją rolę
    "wiecznego kandydata".

    Shrek.