eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 291. Data: 2015-08-27 19:03:16
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-27 12:51, Andrzej Lawa wrote:

    > Ależ jest - ty jesteś po prostu zbyt ogłupiony kurwinistycznymi
    > bredniami starego capa, który was wszystkich w ciula robi, a nierzadko
    > także dyma na lewo i prawo.

    Korwin rucha na _lewo_? Nie może być;)

    Shrek

  • 292. Data: 2015-08-27 19:09:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-27 18:03, Liwiusz wrote:

    > ....i nie żongluj terminami. Nie rozmawiamy o "własności" tylko o
    > "miejscu" publicznym. Na przykład twój ogródek przed domem może być
    > miejscem publicznym.

    A jak masz zamiar dojść do tego ogródka. Bo ja coraz bardziej dochodzę
    do przekonania, że w zasadzie można by wam dać taki ogródek gdzieś w
    miejsce upadłego PGRu i sobie tam mieszkajcie i się rządzcie. Tylko nie
    wychodźcie;)

    Shrek.

  • 293. Data: 2015-08-27 19:12:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Juz widze jak idziesz do wodza i mówisz mu, ze według ciebie nie jest
    > wodzem i Ty jestes wazniejszy :)

    I myślisz, że to miałem na myśli? Ech... strata czasu.

    --
    Liwiusz

  • 294. Data: 2015-08-27 19:13:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Zeby nie brnac dalej - powiem tylko - czepiasz sie slówek a to juz mało
    > zabawna kontynuacja rozmowy.

    To nie czepianie się. Jest istotna różnica pomiędzy własnością publiczną
    a miejscem publicznym. Ale racja, jeśli zmieniasz termin i argumentujesz
    potem według zmienionego terminu, to szkoda czasu.

    --
    Liwiusz

  • 295. Data: 2015-08-27 19:15:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 19:09, Shrek pisze:

> [...]
    > do przekonania, że w zasadzie można by wam dać taki ogródek gdzieś w
    > miejsce upadłego PGRu i sobie tam mieszkajcie i się rządzcie. Tylko nie

    Był taki pomysł - jakiś powiat, gmina - w wersji Korwina (bez
    ubezpieczeń, z minimalnymi podatkami, z dużą wolnością). Mimo chętnych
    do zamieszkania, nie ma chętnych do wydzielenia takiego eksterytorium,
    ponieważ bardzo szybko teren ten stałby się najbogatszy w Polsce i jak
    potem uzasadniać łupienie pozostałej części?

    --
    Liwiusz

  • 296. Data: 2015-08-27 19:52:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-27 19:15, Liwiusz wrote:

    > Był taki pomysł - jakiś powiat, gmina - w wersji Korwina (bez
    > ubezpieczeń, z minimalnymi podatkami, z dużą wolnością).

    Kto go zaproponował i kiedy? Bo gógle zeznaje, że nie wie.

    > Mimo chętnych

    Kto był chętny? I ilu? Jest jakaś lista?

    > do zamieszkania, nie ma chętnych do wydzielenia takiego eksterytorium,
    > ponieważ bardzo szybko teren ten stałby się najbogatszy w Polsce i jak
    > potem uzasadniać łupienie pozostałej części?

    I co? Zbudujecie sobie szpital, elektrownie i będziecie sobie wszystko
    sami hodować i produkować? Bo przecież wolnoć tomku w swoim domku. Chyba
    nie zamierzaliście korzystać z _państwowych_ dróg, skoro się od tego
    państwa odłączyliście jako krulestwo? No i chyba węgiel do tej
    elektrowni yo nie o zgrozo koleją będziecie wozić? Ty proponujesz żeby
    stworzyć raj podatkowy, a z infrastruktury i ochrony państwa korzystać
    dalej. Więc mnie źle zrozumiałeś - dać wam jakiś odpuszczony PGR,
    odgrodzić drutem kolczastym i nie wypuszczać. Zobaczymy jak sobie wtedy
    poradzicie bez tego opresyjnego państwa.

    Zresztą - po co drążyć temat - takie osiedla na świecie istnieją chiny
    podobno mają jakiś G-costam- jedź i żyj bez tego ucisku. Co cię
    powstrzymuje? Może cię po prostu nie chcą? W ostatecznosci zostaje ta
    Somalia.

    I jeszcze jedno pytanie - co ma "wolny rynek" z założenia utopia
    _gospodarcza_, do obowiązku szczepień? Bo do tej pory to mówiliscie, że
    wolny rynek tak i dotyczy tylko wolnosci gospodarczej, a prawo prawem i
    ma być przestrzegane (nawet uznawaliście to za jedną z gałęzi, które
    państwo ma _obowiązek_ zabezpieczyć - wojsko, policja, sądy, straż
    pożarna niekoniecznie). A teraz okazuje się, że "kwestią gospodarczą" są
    obowiązkowe szczepionki, pewnie obowiązek szkolny, obowiazek zapinania
    pasów... co jeszcze? Ruch prawostronny? Bo wychodzi na to, że
    proponujesz anarchie. I dlatego ja proponuje otoczyć was drutem kolczastym.

    Shrek.

  • 297. Data: 2015-08-27 21:12:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-27 12:22, Stokrotka wrote:
    > Iksela dawała linki , tu na tej grupie, ja weszłam pszeczytałam, tam
    > były naukowe publikacje.

    a) używasz jako podpory swoich twierdzeń "linki z internetu podesłane
    przez innego, rownie mądrego internautę".
    b) idę o zakład że nie masz pojęcia jak odróznić publikacje naukowe od
    czegoś co je nieźle udaje.

    To dość żalosne.

    Przeczytalem "kilkanascie" tego typu artykułów. Żaden nie miał znamion
    naukowości, natomiast bez wątpienia wyglądał na tyle że kazdy tumanista
    uklęknie. Przeczytałem tez 2 ksiązki antyszczepionkowców. Żadna nie
    miała odnośników do literatury innej niż równie mądre książki.
    Udowadnianie hipotez tak nie działa - wiemy to od wieków, ale internet
    pozwala każdemu pisać dowolne pierdoly a drukarnie wydrukują bez
    mrugnięcia okiem dowolny stek bzdur w twardej oprawie.

    > Jesteś nienoramlny. Dziecko bawi się w pisakownicy, w normalnym -
    > niesterylnym piasku, po to właśnie, by mieć styczność z zarazkami

    Stycznośc z zarazkami polio oznacza zachorowanie na polio. Mylisz mało
    szkodliwe wirusy sraczkowe na które mało kto się szczepi od choroby
    ktora robi Ci z dziecka *kalekę*.

    >, i by
    > jego układ odpornościowy wypracował metody walki z tym rodzajem
    > niebezpieczeństwa.

    Nie zdąży. Na tym polegają choroby zakaźne.

    > Jaka epidemia polio?

    Ta która nadchodzi a której twórcami sa imbecyle nie szczepiące dzieci.
    W nastepnej kolejności oczekuje odry, i może krztusiec się pojawi i
    cholera wie co jeszcze. Tak to *WY* spowodujecie te epidemie, wy
    ignoranci. Na razie macie łatwo bo wasi rodzie nie byli aż tak głupi.
    Wasze dzieci nie mają na to szansy.

    > Od latnie było pszypadku zahorowania poza
    > komplikacjami poszczepiennymi.

    Poczekaj kilka lat. Wystarczy że odpowiednio duży procent imbecyli nie
    zaszczepi dzieci. Zbieraj na wózek inwalidzki dla dziecka. Lub na hospicjum.

    > A inne epidemie? Może powiesz, że dawne zwykłe zahorowania dzieciarni na
    > odrę , ospę, rużyczkę to były epidemie?

    Tak. Zapytaj o umieralnośc noworodków jakieś 100 lat temu, byc może twoi
    dziadkowie pamiętają ile umieralo średnio dzieci w przeciętnej rodzinie.
    "Z niejasnych przyczyn". Te czasy powrócą.

    > Bzdury. To były zwykłe
    > powtażalne w sensie masowym co kilka lat horoby wieku dziecięcego mniej
    > groźne od samego szczepienia.

    Odra, ospa i różyczka mają piwikłania o których nie chcesz słyszeć, bo
    sa drastyczne. To że o nich nie słyszysz to tylko dlatego że prawie
    wszyscy ich nie mieliśmy. Zgadujesz dlaczego?

    > Wiem, bo ze względu na rok urodzenia nie
    > byłam szczepiona na to i spokojnie zarażając się pszedszkolu
    > pszehodziłam wszystkie takie

    Zaś siotka mojego tescia miała pryszcze ale znikneły jak zaczeła jeść
    kebab. Wniosek z tego taki że kebaby leczą pryszcze. Taki poziom logiki
    prezentuje znacza populacja tumanistów po studiach z zakresu socjologii,
    prawa czy innych równie zabawnych kierunkow, więc nie jesteś zapewne
    wyjątkiem. Wiem co mówie, miałem kontakt z setkami studentów. Nawet
    uczeń technikum wykazuje większy szcunek do logiki niż absolwent
    renomowanego tumanizmu.

    , bez jakijkolwiek paniki, i na pewno każda
    > z tyh dolegliwości była duuuużo mniejsza od pszeciętnej grypy.

    Ty nie wiesz co to jest stracić mózg i zostać rosliną w wyniku powiklań
    po chroboach na które od wielu lat znamy leki? Zastanów się nad taką
    sceną: twója córka trzyma Cie za rękę i pyta "Mamusiu, dlaczego ja musze
    umierać a inne dzieci mają tylko bąble". Zastanów się.

    > Traktowalismy to jak phłę ktura należy złapać i usunąć.

    Trywialujesz. To jeden z najwiekszych grzechów imbecyli
    antyszczepionowych. Trywializacja poważnego problemu. Stąd ci idioci
    zarażający swiadomie ospą dzieci. Bo ospa to tylko takie bąbelki, nie?

    > To jest wiadome od wielu lat. Poszperaj w internecie to znajdziesz.

    Szperanie w internecie *NIE* jest dowodem.

    > NIe znam, i mam wrażenie, że kler jest za szczepieniami.

    Religijnośc nie ma związku z katolicyzmem. Religijnośc to zachowania
    antyszczepionkowców które sprowadzają się do negowania faktów, walki z
    diabłem w postaci korporacji, uwielbienia dla ignorancji. Jak każda
    religia tylko cele nieco inne, ale metody te same.

    > Ikselka dawała linki, to niedawno, a od dawna wiadomo, że szczepienia
    > zmniejszają szanse wyleczenia horub nowotworowyh zwłaszcza zdaje się
    > białaczki.

    DOWODY. Nie linki. Dowodem może być dowolna publikacja opublikowana na
    konferencji lub czasopismie z listy filadelfijskiej.

    PS. Jedzenie haburgerów ma też podobno związek z latwoscią wyleczenia
    białaczki i dlugością pe^M^Mnosa. Zostało to ponoć dowiedzione przez
    pewnego rosyjskiego lekarza weterynarii z północnego Uralu coś koło 1800
    roku. Ba, jesli mi ktoś zaplaci mogę na ten temat napisać całą książkę i
    wrzucić kilka linków do netu. Ktoś chętny?

  • 298. Data: 2015-08-28 05:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Iksela dawała linki , tu na tej grupie, ja weszłam pszeczytałam, tam
    > były naukowe publikacje.

    I wszystko jasne...

  • 299. Data: 2015-08-28 12:17:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 13:21, Liwiusz pisze:

    > To nie jest argument, że większość coś chce, co można zauważyć na
    > przykład w wielu procesach sądzonych zbrodniarzy wojennych.

    Ponownie:

    My (większość społeczeństwa) chcemy <b> być chronieni przed epidemiami.
    Jak ci się nie podoba - musisz się całkowicie odizolować. Np.
    wyjeżdżając do Somalii. </b>

    Zamierzasz przestać być zakłamaną kurewką, czy będziesz już stale
    manipulował cytatami?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 300. Data: 2015-08-28 12:21:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 19:03, Shrek pisze:

    > Korwin rucha na _lewo_? Nie może być;)

    Przepraszam: na prawo i na bardziej prawo ;)