  • 51. Data: 2005-07-26 03:31:18
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: wasp <k...@t...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To akurat lekka przesada w drugą stronę ;)

    Przeciez za ryzyko utraty wlasnego zycia podczac ochrony cudzego maja
    slono placone.

  • 52. Data: 2005-07-26 05:59:16
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    wasp wrote:

    > 8 strzalow w glowe i szyje?

    Rozumiem, ze przesledzic wszystko co napisalem i jakie jest moje zdanie
    Cie przeroslo? Takie wyciaganie fragmentu i komnetowanie w swoim
    kontekscie troche jakby niefajne jest, nie? No chyba, ze ty z TVNu
    jestes, to zrozumiem.

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 53. Data: 2005-07-26 06:01:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    wasp wrote:

    > Z na te presje mieli cale 15 minut jazdy autobusem. Tym samym co
    > Menezes. I bomby tam sie nie bali...

    Byc moze czekali na potwierdzeni z centrali. I ktos tam ostatecznie
    potwierdzil "bierzcie go, wyglada na to, ze to ten"

    > O co? O wyjscie z obserowanej kamienicy? A moze powinni byli sprawdzic w
    > ksiazce telefonicznej na rogu ulicy ile tam jest miszkan?

    j.w.

    > Podaj podstawy tego twierdzenia.

    j.w.

    > Jak? Jechali z nim autobusem caly kwadrans.

    j.w.

    > Klamstwo policyjne. Najpierw zaczeli wymachiwac pistoletami.

    j.w.

    > cale osiem, z czego 7 w glowe a jeden w tyl szyi.

    wiec?

  • 54. Data: 2005-07-26 06:04:52
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zwłaszcza, że zaczęli mu strzelać w głowę po obezwładnieniu.

    a w co mieli mu strzelac??
    tylko w glowe sie strzela w takim wypadku i to jak najszybciej

    widac nawet nie probowales sobie wyobrazic tego co by bylo gdyby to byl
    prawdziwy terrorysta

    latwo sie ocenia na odleglosc

    ale jak sie jest sniadego koloru w miescie gdzie wlasni podobni kolorowi
    wysadzili pare osob nie ucieka sie, szczegolnie w miejscach publicznych

    a gosc mial na sumieniu wize wiec niejako sam jest sobie winien, taka
    smutna prawda

  • 55. Data: 2005-07-26 06:05:28
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Och, na pewno też ktoś używając określeń typu 'polaczek' czy 'białas'
    > albo 'dupa' czy 'laska' też nie ma nic złego na myśli. Poprostu takie
    > określenie 'się przyjęło'.

    Osobiscie nie slyszalem, zeby ktos mowil o bialasach. O polaczkach
    owszem, ale czesto w kontekscie ironicznym. Dupa zas jest obrazliwe. A
    laska w dobie MTV okazuje sie byc takim samym komplementem jak 'suczka'.

    > Nie jestem zwolennikiem przesadnej politycznej poprawności
    > (afro-amerykanin to już ostre przegięcie ;-> ) ale warto jednak uważać
    > na to, co się mówi - nawet jeśli się nie ma niczego złego na myśli.

    To to wiem. Zawsze mozna trafic na jakichs oszolomow. Np. takich co
    ostatnio walczyli o godnosc zwierzat hodowlanych i chcieli, aby z
    opakowan towarow spozywczych zniknely rysunki usmiechnietej swinki,
    wesolego kurczaka czy tez sympatycznego cielaka. Bo przeciez one cierpia
    i gina ;)

  • 56. Data: 2005-07-26 06:06:44
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Gdyby były, to by o tym się tłumaczące z 'błędu' czynniki trąbiły, czyż
    > nie? W końcu to spora okoliczność łagodząca dla tych morderców.

    sa lumaczenia bo zginol niewinny czlowiek, ale z drugiej strony gdyby
    ten niewinny mial wize to by nie uciekal, wiec jesli juz, to wina nie
    jest jednostronna

  • 57. Data: 2005-07-26 06:20:12
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    nie wiem czemu jestes tak oburzony, nic nie wiesz co tam sie stalo,
    jedynie jakies skape relacje TV.

    Jesli gosc zostal zabity jak lezal, to prosta sprawa autopsja to
    wykarze, nie da sie sfalszowac ran po kulach, mysle ze nikt by nie
    ryzykowal takiej egzekucji.

    Jesli gosc uciekal, a byl napewno bardziej zabarwiony niz bialy, to mugl
    wygladac jak azjata, arab itd.

    Jesli uciekal to bylo duze prawdopodobienstwo, ze mogl byc bandytom i
    wysadzic sie za rogiem w tlumie przechodniow. Policjanci mieli trudny wybor.

    Ja akurat popieram akcje jaka podjeli policjanci. W obecnych czasach w
    londynie, zyje sie niepewnie, nie masz gwarancji ze za chwile ktos sie
    nie wysadzi kolo ciebie jak stoisz na swiatlach w tlumie ludzi.

  • 58. Data: 2005-07-26 06:28:21
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    wasp napisał(a):

    > 8 strzalow w glowe i szyje?

    jesli strzelalo dwoch lub wiecej policjantow, to jest to ok 3 sekund,
    trafienie w szyje bylo tak samo prawdopodobne jak w kazda inna czesc ciala

  • 59. Data: 2005-07-26 06:30:28
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    wasp napisał(a):

    > http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/050724/1913
    /w072469ajpg

    zdjecie z 2001 roku

  • 60. Data: 2005-07-26 06:45:05
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    wasp wrote:

    > Ale taki maly pozar Reichstagu zawsze daje dobre wymowki.

    Całkiem ładnie się nakręciłeś ;-)

    Teraz ostygij, baranek w ściane i jak nie minie - proponuje wycieczke do
    londynu, grubą kurtke i kable w kieszeniach. Jednego będzie mniej, a
    londynscy policjanci sobie poćwiczą.

    MZ