  • 1. Data: 2005-07-25 14:17:26
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał:

    >poszedl prywatny list do Kamila
    - nie prosilem ani nie wyrazalem zgody na prywatna korespondencje
    (dlatego m.in. nie podaje wlasciwego adresu)
    - w kwestii merytorycznej temat zamknalem, natomiast, jesli chcesz cos
    dodac/zmienic w kwestii mojego "rozumu" lub wysylania mnie do
    piaskownicy, to pisz tu, na publiczna liste. Tamte slowa pisales
    publicznie, to miej odwage napisac reszte, jesli taka twa wola.

    KaMil

  • 2. Data: 2005-07-25 16:22:37
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

> [...]
    > piaskownicy, to pisz tu, na publiczna liste. Tamte slowa pisales
    > publicznie, to miej odwage napisac reszte, jesli taka twa wola.

    nie chce nic juz dodawac, wyslalem prywatny aby nie przedluzac.. zamknales
    sprawe ja tez zostawie tak jak jest i nie jest to zwiazane z odwaga czy jej
    brakiem po prostu .. a zreszta niech kazdy sobie sam wyrobi wlasne zdanie
    tak bedzie najlepiej.. powiem tylko za slawnym polskim uczonym ze "racja"
    jest jak dupa.. kazdy ma swoja (bez obrazy).