    From: mariposa doux <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Date: Tue, 26 Jul 2005 08:05:28 +0200

    Andrzej Lawa wrote:

    > Och, na pewno też ktoś używając określeń typu 'polaczek' czy 'białas'
    > albo 'dupa' czy 'laska' też nie ma nic złego na myśli. Poprostu takie
    > określenie 'się przyjęło'.

    Osobiscie nie slyszalem, zeby ktos mowil o bialasach. O polaczkach
    owszem, ale czesto w kontekscie ironicznym. Dupa zas jest obrazliwe. A
    laska w dobie MTV okazuje sie byc takim samym komplementem jak 'suczka'.

    > Nie jestem zwolennikiem przesadnej politycznej poprawności
    > (afro-amerykanin to już ostre przegięcie ;-> ) ale warto jednak uważać
    > na to, co się mówi - nawet jeśli się nie ma niczego złego na myśli.

    To to wiem. Zawsze mozna trafic na jakichs oszolomow. Np. takich co
    ostatnio walczyli o godnosc zwierzat hodowlanych i chcieli, aby z
    opakowan towarow spozywczych zniknely rysunki usmiechnietej swinki,
    wesolego kurczaka czy tez sympatycznego cielaka. Bo przeciez one cierpia
    i gina ;)

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x