  • 1. Data: 2005-07-25 11:39:21
    Temat: gwarancja na produkt
    Od: "Konrad" <k...@k...com>

    witam, mam pytanie dotyczące takiej sytuacji.

    Zakupiony produkt AGD w pewnym sklepie jest jeszcze na gwarancji . Niestety
    firma już nie istnieje a produkt jako taki nie ma gwarancji zewnętrznej
    tylko gwarancję tegoż sklepu.

    czy w zwiazku z tym mogę darować sobie sprawę skoro nie ma serwisu
    zewnętrznego a firma - sprzedawca już nie funkcjonuje?

    pozdrawiam,
    Konrad

  • 2. Data: 2005-07-28 08:14:52
    Temat: Re: gwarancja na produkt
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Konrad napisał(a):
> [...]
    > czy w zwiazku z tym mogę darować sobie sprawę skoro nie ma serwisu
    > zewnętrznego a firma - sprzedawca już nie funkcjonuje?

    w jakiej formie prowadzona była ta "firma"? co to znaczy "nie funkcjonuje"?

    KG