  • 111. Data: 2005-07-29 05:52:31
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    tento napisał(a):

    > Podrzedny prawnik wyciagnie dokumentacje tego co robiono przez okragle
    > 24 godziny przedtem siedzac pod kamienica. I majac go w bazie danych.

    i co?
    a kto wie co on robil w tej kamienicy
    a moze cochla sie nitrogliceryny i jak pierdnie to wybuchnie? ;)

    ja wiem ze latwo jest teoretyzowac co i jak mozna bylo zrobic, gorzej
    jednak samemu w takiej sytuacji sie znalezc

  • 112. Data: 2005-07-29 11:27:24
    Od: 91 <0...@g...es>

    SzerszeN wrote:

> [...]
    >
    > ja wiem ze latwo jest teoretyzowac co i jak mozna bylo zrobic, gorzej
    > jednak samemu w takiej sytuacji sie znalezc

    To ze bylo to morderstwo z premedytacja potwierdzaja zeznania swiadkow,
    jak rowniez nastepujace klamstwa Iana Bliara i przyznawanie sie do
    klamstw po kolei.

  • 113. Data: 2005-07-29 13:16:08
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    91 napisał(a):

    > To ze bylo to morderstwo z premedytacja potwierdzaja zeznania swiadkow,
    > jak rowniez nastepujace klamstwa Iana Bliara i przyznawanie sie do
    > klamstw po kolei.

    rozumiem ze jestesz szkoleniowcem brygad antyterrorystycznych i z takimi
    sytuacjami masz doczynienia na codzien?

  • 114. Data: 2005-07-29 17:11:50
    Od: gonzaga <t...@y...uk>

    SzerszeN wrote:

    > rozumiem ze jestesz szkoleniowcem brygad antyterrorystycznych i z takimi
    > sytuacjami masz doczynienia na codzien?

    Dzisiaj "sir" Ian bLiar, szef mordercow, przyznal sie do kolejnego
    klamstwa. Nie zadna zimowa kurtka a jeansowa kurtka (17 stopni C bylo o
    tej godzinie, a czlowiek wracal z nocy u kolegi), i wcale nie
    przeskakiwal bramke, jak wczesniej klamal publicznie.

    Ciekawe czego jeszcze sie dowiemy.

    http://www.guardian.co.uk/uk_news/story/0,3604,15374
    57,00.html

  • 115. Data: 2005-07-29 17:20:53
    Od: MiKeyCo <m...@...pl>

    gonzaga napisał(a):
    > Ciekawe czego jeszcze sie dowiemy.
    > http://www.guardian.co.uk/uk_news/story/0,3604,15374
    57,00.html

    Nie znamy wszystkiego, nie widzieliśmy tego. Jednak coraz więcej
    wskazuje, że po prostu wupuszczono na miasto żądnych mordu i
    niesubordynowanych kowbojów z licencją na zabijanie. Zapewne mieli oni
    nadzieję bezkarnie dać upust żądzom, bo przecież nikt nie będzie
    dociekał co się stało ze złym, czarnym charakterem.

    W obliczu takich faktów funckjonariusze powinni odpowiadać jak za
    zwykły czyn kryminalny a nie pomyłkę czy przekroczenie uprawnień. Teraz
    to nawet powiątpiewam czy dopuszczenie do metra było pomyłką - być może
    świadomie to uczyniono bo tam z większą łatwością go odstrzelono.

    --
    pzdr
    MiKeyCo

  • 116. Data: 2005-07-29 17:23:42
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    gonzaga wrote:

> [...]
    > tej godzinie, a czlowiek wracal z nocy u kolegi), i wcale nie
    > przeskakiwal bramke, jak wczesniej klamal publicznie.

    Jeansowa tez moze byc zimowa ;]

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 117. Data: 2005-08-03 00:10:58
    Od: ottawa <c...@n...com>

    SzerszeN wrote:

> [...]
    >
    > ja wiem ze latwo jest teoretyzowac co i jak mozna bylo zrobic, gorzej
    > jednak samemu w takiej sytuacji sie znalezc

    Przez 24 godziny mozna bylo sprawdzic czy jest nitrogliceryna na
    klamkach. Teraz okazuje sie ze wcale nieprzeskoczyl bramki, a normalnie
    uzyl karty, nie mial zadnych szerokich spodni, kurtka byla zwykla
    dzinskowa z chlodny poranek, a nawet video z kamer metra "zaginelo".
    Fotografie rzekomych terrorystow jak najbardziej sa, ale morderstwa
    Brazylijczyka z Pakistanu juz nie. Calkowity przypadek. Jak w Poznaniu.

  • 118. Data: 2005-08-03 00:12:33
    Od: ottawa <c...@n...com>

    mariposa doux wrote:

    > Biorac pod uwage artykul na onecie i czyszczenie europy z religii
    > naplywowych, to faktycznie moze byc czesc wiekszej polityki... zgodnie z
    > ktora zabicie nie-europejczyka nie bedzie grzechem... No coz, jest
    > wojna.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1239569,2678,kioskart.html

    Ironicznie, Brazylia jest siostrzanym krajem Polski, obok Meksyku i
    Filipin, jezeli chodzi o religie. Religie poprawna, znaczy.

  • 119. Data: 2005-08-03 00:14:21
    Od: ottawa <c...@n...com>

    poreba wrote:

    > "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> niebacznie popelnil

    > Ba! mógł również NIC nie zrobić, a to policjanci odczytali jako
    > podejrzane, spodziewając się że zrobi COŚ.
    >
    > Zastanawiam się po czym za jakiś czas poznamy bad-guys od tych
    > dobrych jeżeli w "walce z terroryzmem" zaczniemy stosować metody
    > takie odróżnienie uniemożliwiające.
    > Już bardziej podobają mi się naloty dywanowe
    > (Westmani mogliby zagrozić rozpindrzeniem Kaaby jeżeli "terroryści
    > się w ciągu 60 dni nie wycofają z Europy")
    >
    > A bardziej adekwatnie do tematu: terror jest dzieckiem beznadzieji.

    A najlepiej kiedy faktyczny terrorysta jest kumplem krolowej uchodzacej
    za bardzo inteligentna :-P

  • 120. Data: 2005-08-03 11:50:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Raczej ideologicznego prania mózgu połączonego z nadmierną
    tolerancją i głupotą drugiej strony.

    > A najlepiej kiedy faktyczny terrorysta jest kumplem krolowej uchodzacej
    > za bardzo inteligentna :-P

    a tutaj niestety zbliżamy się do żenującego poziomu onetowego forum
    i jemu podobnych

    pix