    From: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Date: Tue, 26 Jul 2005 08:20:12 +0200

    nie wiem czemu jestes tak oburzony, nic nie wiesz co tam sie stalo,
    jedynie jakies skape relacje TV.

    Jesli gosc zostal zabity jak lezal, to prosta sprawa autopsja to
    wykarze, nie da sie sfalszowac ran po kulach, mysle ze nikt by nie
    ryzykowal takiej egzekucji.

    Jesli gosc uciekal, a byl napewno bardziej zabarwiony niz bialy, to mugl
    wygladac jak azjata, arab itd.

    Jesli uciekal to bylo duze prawdopodobienstwo, ze mogl byc bandytom i
    wysadzic sie za rogiem w tlumie przechodniow. Policjanci mieli trudny wybor.

    Ja akurat popieram akcje jaka podjeli policjanci. W obecnych czasach w
    londynie, zyje sie niepewnie, nie masz gwarancji ze za chwile ktos sie
    nie wysadzi kolo ciebie jak stoisz na swiatlach w tlumie ludzi.