  • 61. Data: 2005-07-26 08:15:22
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Celowo - nie. Ale trzeba brac pod uwage, ze to byl przypadek.

    bigbrothera chca z londynu zrobic

  • 62. Data: 2005-07-26 08:27:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesli gosc zostal zabity jak lezal, to prosta sprawa autopsja to wykarze,
    > nie da sie sfalszowac ran po kulach, mysle ze nikt by nie ryzykowal takiej
    > egzekucji.

    a co za problem wydac polecenie "przez gore" sfalszowania raportu?

    > Ja akurat popieram akcje jaka podjeli policjanci.

    do czasu gdy komus z Twoich bliskich leb ustrzela

    p.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 63. Data: 2005-07-26 08:49:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzerszeN wrote:

    > a w co mieli mu strzelac??
    > tylko w glowe sie strzela w takim wypadku i to jak najszybciej

    Kolejny po szkoleniach w izraelskim gestapo...

    > widac nawet nie probowales sobie wyobrazic tego co by bylo gdyby to byl
    > prawdziwy terrorysta

    Próbowałem. Tzw. 'dead-man-switch' i chwilę po rozwaleniou prawdziwego
    terrorysty 'policjanci' wraz z cała okolicą robią się nagle bardzo
    rozrywkowi.

    > latwo sie ocenia na odleglosc
    >
    > ale jak sie jest sniadego koloru w miescie gdzie wlasni podobni kolorowi
    > wysadzili pare osob nie ucieka sie, szczegolnie w miejscach publicznych

    ...tylko pada się na ziemię i liże buty rasie panów...

    > a gosc mial na sumieniu wize wiec niejako sam jest sobie winien, taka
    > smutna prawda

    Jaaaaaaasne. A za upuszczenie papierka na chodnik karałbyś połamaniem
    kończyn?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 64. Data: 2005-07-26 08:52:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Harry wrote:

> [...]
    /w072469ajpg
    > zdjecie z 2001 rok

    Sugerujesz, że w ciagu ostatnich 4 lat poddał się serii poważnych
    operacji plastycznych?

  • 65. Data: 2005-07-26 09:01:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Osobiscie nie slyszalem, zeby ktos mowil o bialasach. O polaczkach
    > owszem, ale czesto w kontekscie ironicznym. Dupa zas jest obrazliwe. A
    > laska w dobie MTV okazuje sie byc takim samym komplementem jak 'suczka'.

    CBDO

    > To to wiem. Zawsze mozna trafic na jakichs oszolomow. Np. takich co
    > ostatnio walczyli o godnosc zwierzat hodowlanych i chcieli, aby z
    > opakowan towarow spozywczych zniknely rysunki usmiechnietej swinki,
    > wesolego kurczaka czy tez sympatycznego cielaka. Bo przeciez one cierpia
    > i gina ;)

    Dla mnie reklamowanie wieprzowiny przez uśmiechnięte świnki też wydaje
    się lekką perwersją. Nie mówię, że samo jedzenie mięsa jest złe, ale
    sugerowanie, że zwierzęta są szczęśliwe, że mogą zostać zarżnięte i
    pożarte wydaje mi się nie dość, że obrzydliwe, to jeszcze sprzyjające
    powstawaniu (nie)świadomości w stylu "Skąd się bierze mięso? Ze sklepu!".

  • 66. Data: 2005-07-26 10:28:38
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Próbowałem. Tzw. 'dead-man-switch' i chwilę po rozwaleniou prawdziwego
    > terrorysty 'policjanci' wraz z cała okolicą robią się nagle bardzo
    > rozrywkowi.

    iiii jasne
    a nie przyszlo ci do glowy ze to jedyne wyjscie w przypadku samobojcy?
    zabijesz go moze uratujesz siebie i innych
    nie zabijesz nikogo nie uratujesz

    ale widze ze ty jestes z gatunkow tych co uwazaja ze terrorysci maja
    jakies prawa

    > ...tylko pada się na ziemię i liże buty rasie panów...

    a w domu wszyscy zdrowi?

    > Jaaaaaaasne. A za upuszczenie papierka na chodnik karałbyś połamaniem
    > kończyn?

    jak pisalem, jakby mial papiery w porzadku zyl by, uciekal w
    niewlasciwym czasie w niewlasciwym miejscu

    kary sa odpowiednie do czasow

  • 67. Data: 2005-07-26 10:32:58
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > do czasu gdy komus z Twoich bliskich leb ustrzela

    wiesz co, przez takie wlasnie pier.... i nagonki potem policja boi sie
    uzywac broni

    bo jak kogos ustrzela co zachowuje sie irracjonalnie to jest krzyk, ale
    jak pozniej nie ustrzela w pore bandyty to znowu krzyk

    jakby to byl prawdziwy terrorysta i sie wysadzil zabijajac kilkadziesiat
    osob, to bylby raban ze policja nie zareagowala wlasciwie, ze zamist go
    rozwalic, to sie z nim cackali

    ale smieszy mnie takie pitolenie cywili o kacjach z bronia, i gadaniu
    ile to moza w takim wypadku zrobic, jak zareagowac itp

  • 68. Data: 2005-07-26 11:06:25
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dla mnie reklamowanie wieprzowiny przez uśmiechnięte świnki też wydaje
    > się lekką perwersją.

    Wlasciwie to moglaby na obrazku byc smutna swinka, taka przed egzekucja,
    a za nia smutni panowie w zakrwawionych ubraniach...

> [...]
    > pożarte wydaje mi się nie dość, że obrzydliwe, to jeszcze sprzyjające
    > powstawaniu (nie)świadomości w stylu "Skąd się bierze mięso? Ze sklepu!".

    A mleko? Mleko tez sie bierze ze sklepu...

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 69. Data: 2005-07-26 13:36:48
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    > Klamali ze Azjata. Popatrzcie na niego:
    > http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/050724/1913
    /w072469ajpg

    Pakistan leży w Azji.

    Tarantoga

  • 70. Data: 2005-07-26 14:03:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech Czaplinski wrote:

    13/w072469ajpg

    > Pakistan leży w Azji.

    Brawo, Watsonie. Brazylijczyk z Pakistanu...