  • 1. Data: 2005-07-25 13:26:33
    Temat: bledne dane pracodawcy na umowie o prace
    Od: "Pawel" <i...@u...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,
    Jak w świetle prawa wygląda umowa, na której w części opisującej strony, w
    opisie pracodawcy podano nieprawdziwy KRS - należący do firmy innej niż
    wymieniona z nazwy?
    Firma do której 'należy' KRS istnieje - jeśli to ma znaczenie.

    Jest po prostu i automatycznie nieważna czy sa tu jakieś 'kruczki'?

    z góry dziękuję za pomoc - jutro miałem (mam?) podpisać taką umowę...

    PS. Ile trwa rejestracja sp z o.o.? to kwestia dni? tygodni? miesięcy?

  • 2. Data: 2005-07-25 13:27:43
    Temat: Re: bledne dane pracodawcy na umowie o prace
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pawel napisał(a):

    > Jest po prostu i automatycznie nieważna czy sa tu jakieś 'kruczki'?

    Jest ważna i tyle.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-25 14:42:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <i...@u...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dc2pab$fho$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Z jakiego powodu miała by być nieważna? Co najwyżej można rozważać, czy
    błąd jest wynikiem pomyłki czy celowego działania.