  • 1. Data: 2005-07-25 14:13:35
    Temat: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    "...Według relacji świadków, ubrani po cywilnemu funkcjonariusze
    dogonili mężczyznę, obalili na ziemię i zabili z bliskiej
    odległości pięcioma strzałami..."

    Jakiego kraju?
    Chyba będą mieli przechlapane ci policjanci. Niezależnie od
    uzasadnienia pościgu. Jakbym już widział bilboard z leżącym w
    kałuży krwi mężczyzną i podpisem : "bo miał nieważną wizę"

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 2. Data: 2005-07-25 14:17:07
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Chyba będą mieli przechlapane ci policjanci. Niezależnie od uzasadnienia
    > pościgu. Jakbym już widział bilboard z leżącym w kałuży krwi mężczyzną i
    > podpisem : "bo miał nieważną wizę"

    nie ucieka sie jak goni cie policja, szczegolnie wtedy kiedy sa zamach
    bombowe, a wyglad ma sie "podejzany"

    niestety takie zycie

  • 3. Data: 2005-07-25 14:33:18
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    Dodatkowo pech chciał, że wyszedł z obserwowanego przez Policję
    "podejrzanego" domu...

    Przed wydawaniem takich sądów, kolego Zbynek, pogooglaj na temat przyjętej
    po zamachach polityki "shoot-to-kill". Wczoraj był wywiad z Johnem Majorem w
    'Today", gdzie to komentował...

  • 4. Data: 2005-07-25 14:39:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzerszeN wrote:

    > nie ucieka sie jak goni cie policja, szczegolnie wtedy kiedy sa zamach
    > bombowe, a wyglad ma sie "podejzany"

    Ale to byli jacyś uzbrojeni bandyci, nie policja.

    Nawet 'blach' nie próbowali pokazać, jak ci debile, co zamordowali
    jednego a poważnie okaleczyli drugiego niewinnego w samochodzie w Polsce.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-07-25 14:41:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:dc2tic$kl2$1@opal.futuro.pl...

    > Nawet 'blach' nie próbowali pokazać, jak ci debile, co zamordowali
    > jednego a poważnie okaleczyli drugiego niewinnego w samochodzie w
    Polsce.

    Nasi przynajmniej strzelali do próbującego uciekać, a tamci do leżącego
    i obezwładnionego - podobno.

  • 6. Data: 2005-07-25 14:43:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie ucieka sie jak goni cie policja, szczegolnie wtedy kiedy sa zamach
    > bombowe, a wyglad ma sie "podejzany"

    bylo po cywilnemu, jak by Cie gonilo kilk aosob z bronia po atakach tez bys
    spier.

    Mnie intersuje wypowiedz swiadka ktory swteordzil ze goscia powalono ana
    ziemie
    a pozniej oddano strzaly, jezeli tak to jakim prawem skoro wystarczyo rece
    odciagnac na boki ?

    W dupach sie im od terrorystow poprzewracalo.

    p.

  • 7. Data: 2005-07-25 15:38:36
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > W dupach sie im od terrorystow poprzewracalo.

    Napiecie okrutnie wzroslo. Policjanci tez ludzie. Wyobraz sobie napiecie
    i presje. Maja podejrzanego. Sa przekonani, ze moze zdetonowac bombe.
    Jesli ja zdetonuje, to oni tez zgina. Podejrzenia sie potwierdzaja. Nie
    zatrzymuje sie, zaczyna uciekac. Poscig. Jeden falszywy ruch i ... majac
    pozwolenie na shot-to-kill padaja strzaly...

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 8. Data: 2005-07-25 15:43:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    czarny napisał(a) :

> [...]
    > po zamachach polityki "shoot-to-kill". Wczoraj był wywiad z Johnem Majorem w

    Nie chce mi się szukać. Nie zmienia to faktu, że zginął
    niepotrzebnie. I z opisu świadków wyglądało to na egzekucję.
    Ten zastrzelony w Poznaniu też wyszedł z obserwowanego domu i
    chciał uciekać przed "napadem bandytów".
    Więcej szczegółów nt zabicia Brazylijczyka nie podano. Oczywiście
    zdaję sobie sprawę, że media lubią podkoloryzować czy wręcz
    napędzać spiralę strachu. Nie wszystko wydaje się w tym wypadku
    jednak rozegrane z zachowaniem zasad sprawiedliwości. Chyba, że
    ta polityka, o której wspominasz, zezwala na egzekucję
    "uzasadnienie podejrzanych". A więc jest zgodna z prawem kraju w
    którym jest zastosowana.

  • 9. Data: 2005-07-25 16:56:57
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Ta "egzekucja", jak próbowano tłumaczyć później, wynikała z faktu, że
    uciakjącego wzięto za terrorystę - samobójcę, a jedynym skutecznym sposobem
    na unieszkodliwienie i uniknięcie eksplozji miało być zastrzelenie (!) go.
    Ponieważ wg. wyjaśnień nawet ciężko ranny mógł zdetonować ładunek.

  • 10. Data: 2005-07-25 17:17:58
    Od: Tomasz Trystula <z...@v...krakow.pl>

    Dnia 25.07.2005 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisa?/a:

    > "...Wed?ug relacji ?wiadków, ubrani po cywilnemu funkcjonariusze
    > dogonili m??czyzn?, obalili na ziemi? i zabili z bliskiej
    > odleg?o?ci pi?cioma strza?ami..."

    > Jakiego kraju?

    Wielkiej Brytanii.

    > Chyba b?d? mieli przechlapane ci policjanci. Niezale?nie od
    > uzasadnienia po?cigu. Jakbym ju? widzia? bilboard z le??cym w
    > ka?u?y krwi m??czyzn? i podpisem : "bo mia? niewa?n? wiz?"

    A ja mysle, ze nie beda miec przechlapane. Jezeli juz, to
    jakas dyscyplinarna kara. Wedlug wszelkich przeslanek mieli
    prawo podejrzewac, ze czlowiek ten planuje wysadzenie siebie
    w powietrze, nie zatrzymal sie na wezwanie, a policjanci
    majacy jasne rozkazy musieli powziac ta trudna decyzje i go
    zastrzelili nie chcac ryzykowac zycia swojego i innych ludzi.
    W takich czasach zyjemy, to takich niestety srodkow trzeba
    uzywac.

    --
    Tomasz Trystula