  • 1. Data: 2005-07-25 11:27:57
    Temat: Uprawomocnienie się wyroku
    Od: "bipek" <t...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie, jakie formalności związane są z uprawomocnieniem
    się wyroku. Wiem że po 21 dniach od wyroku sądu,
    jeśli nikt nie złożył apelacji, wyrok się uprawomacnia.
    Ale czy trzeba gdzieś iść do sądu żeby dostać jakiś odpowiedni
    dokument,
    uiścić jakieś opłaty??
    Ogólnie chodzi mi o to, jaki dokument świadczy o tym ze wyrok jest
    prawomocny?

  • 2. Data: 2005-07-25 17:43:10
    Temat: Re: Uprawomocnienie się wyroku
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "bipek" <t...@w...pl> naskrobał/a w
    ps.com:

    > Ogólnie chodzi mi o to, jaki dokument świadczy o tym ze wyrok jest
    > prawomocny?

    Nabijają pieczątkę, że jest prawomocny, ale sama prawomocność nic nie
    daje.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Sygnaturka cwiczebna.