  • 1. Data: 2005-07-25 11:05:28
    Temat: wynajem kawalerki rodzinie
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Witam

    Czy wynajmując nieodpłatnie kawalerkę siostrze żony powinieniem spisać z
    nią jakąś umowę o nieodpłatnym użytkowaniu? Albo coś podobnego?
    Wynajmowałem ją kiedyś obcym ludziom i odprowadzałem od tego podatek do
    US. Po ostatnim lokatorze odechcialo mi sie wynajmować mieszkania
    komukolwiek ale siostra żony była w potrzebie i tam zamieszkała.
    Wykonała na swój koszt remont i opłaca rachunki (woda,prąd,gaz).
    Nie chcialbym żeby US kiedyś się do mnie przyczepił o podatek od pieniędzy
    których nie otrzymuję.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2005-07-25 12:24:59
    Temat: Re: wynajem kawalerki rodzinie
    Od: Robert Grabowski <g...@e...pl>

    gg wrote:
> [...]
    > Wykonała na swój koszt remont i opłaca rachunki (woda,prąd,gaz).
    > Nie chcialbym żeby US kiedyś się do mnie przyczepił o podatek od

    Umowa użyczenia będzie potrzebna siostrze Towjej żony, aby mogła sobie
    odpisać od dochodu wydatki poniesione na remont tego mieszkania.

    pozdrawiam
    Robert Grabowski