  • 41. Data: 2017-07-12 09:30:22
    Temat: Re: Nie płacił abonamentu rtv
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 12.07.2017 o 08:10, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe stanowisko, tak jak te że Polska jest okupowana. Jakoś nie widzę
    > tych karabinów maszynowych na skrzyżowaniach ulic w dużych miastach, nie
    > widzę wozów pancernych, ani ogłoszeń wojskowych komendantów. Nikt nikogo
    > nie rozstrzeliwuje bez sądu w najbliższym lesie, ba, nawet brak
    > internowanych, zwłaszcza tych co piszą takie głupoty.

    Naprawdę niczego nie widzisz?
    A te kamery na każdym kroku, numery PESELe, NIPy, rejestracja komórek,
    dokumenty biometryczne, odciski palców w paszporcie, rejestracja na
    każdym kroku, do przychodni zdrowia, do jakiegokolwiek urzędu etc.

    Z większych rzeczy pozbawienie Polaków własnej armii, własnego
    przemysłu, bankowości, energetyki i innych usług.

    Zmuszanie (ekonomiczne) do pracy w korporacjach za grosze.
    Ja robiąc to samo w zagranicznej firmie (za granicą) zarabiałem 4-5 razy
    tyle co w Polsce. W dużo lepszych warunkach i z szacunkiem do mojej pracy.

    Może nie wiesz, ale murzyni a plantacjach bawełny też mieli mieszkania,
    opiekę lekarską i wyżywienie.

    Zaczynasz czaić czy mam rozwijać temat?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 42. Data: 2017-07-12 11:46:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >komórek, dokumenty biometryczne, odciski palców w paszporcie,
    >rejestracja na każdym kroku, do przychodni zdrowia, do jakiegokolwiek

    No ale kto nas tak okupuje ?
    Wychodzi na to, ze to jakas okupacja wewnetrzna.
    Przyjda wybory, okupant sie zmieni, ale okupacja zostanie :-)

    Choc oczywiscie mozna by sie zastanowic nad niektorymi sprawami.
    Anglicy nawet dowodow osobistych nie maja, i jakos im dobrze.

> [...]

    >Ja robiąc to samo w zagranicznej firmie (za granicą) zarabiałem 4-5
    >razy tyle co w Polsce. W dużo lepszych warunkach i z szacunkiem do

    Nie wiem jak teraz, ale dawniej te korporacje w Polsce dobrze placily.
    Nie tyle co u siebie, ale lepiej niz nasz rodzimy "przemysl"

    >Może nie wiesz, ale murzyni a plantacjach bawełny też mieli
    >mieszkania, opiekę lekarską i wyżywienie.

    Taka, jaka sie wlascicielowi spodobala.
    Na szczescie byli drodzy, wiec byla lepsza niz Oswiecimiu.

    Co do tej opieki lekarskiej to bym nie przesadzal, bo lekarzy bylo
    malo.
    Do Murzyna sie pewnie nie oplacalo wzywac ... chyba, ze mlody i
    robotny.
    Ewentualnie - aby sie wszyscy nie rozchorowali, bo to juz bylaby
    katastrofa.

    J.

  • 43. Data: 2017-07-12 11:49:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-12 o 08:10, Danusia pisze:
    > Ciekawe stanowisko, tak jak te że Polska jest okupowana. Jakoś nie
    > widzę
    > tych karabinów maszynowych na skrzyżowaniach ulic w dużych miastach,

    >Naprawdę tak wąsko rozumiesz słowo okupacja?
    >Ale spróbuj na przykład nie zapłacić jakiegoś większego podatku - to
    >zobaczysz to wszystko, czego teraz "nie widzisz".

    No wiesz, panstwo tym sie charakteryzuje, ze ma aparat przymusu.
    Bez niego to nie jest panstwo :-)

    Poczekamy zobaczymy - niedlugo sie dowiemy co wyjdzie z "sprobuj nie
    przyjac uchodzcy" :-)

    J.

  • 44. Data: 2017-07-12 19:31:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > tych karabinów maszynowych na skrzyżowaniach ulic w dużych miastach, nie
    > widzę wozów pancernych, ani ogłoszeń wojskowych komendantów.

    Ja widzę łamanie konstytucji bez krępacji, dzielenie obywatelów na
    swoich i gorszych. I odmawianie bycia ich prezydentem większości
    Polaków. Za komuny z wyjątkiem stanu wojennego też karabinów i czołgów
    na ulicach nie było.

    > Nikt nikogo
    > nie rozstrzeliwuje bez sądu w najbliższym
    Sądów jeszcze nie odzyskali. Daj im czas. Rozstrzeliwywać nie będą, ale
    wyroki polityczne to kwestia czasu.

    Shrek

  • 45. Data: 2017-07-13 10:02:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 Jul 2017 19:31:48 +0200, Shrek napisał(a):

    > Sądów jeszcze nie odzyskali.

    Właśnie zeszłej nocy odzyskali. Teraz będą podporządkowane politykom.
    W przyszłym tygodniu będą głosować ustawę rozwiązującą obecny Sąd
    Najwyższy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 46. Data: 2017-07-13 10:28:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.07.2017 o 10:02, Olin pisze:

    > Właśnie zeszłej nocy odzyskali. Teraz będą podporządkowane politykom.

    Jeszcze nie - dopiero projekt złozyli. No ale jak pisałem - to tylko
    kwestia czasu.

    > W przyszłym tygodniu będą głosować ustawę rozwiązującą obecny Sąd
    > Najwyższy.

    I tym samym prezes będzie stwierdzał ważność wyborów oraz zostanie
    prezesem trybunału konstytucyjnego (choć to w sumie mało ważne -
    bardziej dotkliwa jest kara za kradzież batonika niż za łamanie
    konstytucji - dość powiedzieć, że prezes mógłby być nawet teraz skazany
    na najwyższy wymiar kary czyli 10 lat zakazu pełnienia funkcji
    publicznych i nic by to nie zmieniało).

    Czyli będa już mieć wszystko. Jesteśmy już na poziomie Białorusi, tylko
    jeszcze w UE.

    Shrek

  • 47. Data: 2017-07-13 11:58:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Jul 2017 10:28:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jeszcze nie - dopiero projekt złozyli. No ale jak pisałem - to tylko
    > kwestia czasu.

    5292,pis-chce-przeglosowac-kluczowe-dla-ustroju-usta
    wy-podporzadkowanie.html#BoxNewsLink&a=66&c=96

    "Sejm zagłosował za ustawami o Krajowej Radzie Sądownictwa i ustawie o
    ustroju sądów powszechnych. Oba projekty mocno krytykowała opozycja
    twierdząc, że wpłyną one negatywnie na niezawisłość sądów.

    Sejm zdecydował o przeprowadzeniu głosowań nad rządowym projektem ustawy o
    KRS oraz poselskim projektem ustawy o sądach powszechnych. Przed godziną
    17. Sejm przegłosował ustawę o Krajowej Radzie Sądownictwa, po godz. 18. -
    o ustawie o ustroju sądów powszechnych.

    Głosowania udały się o włos - w obu wzięło udział 232 posłów, przy kworum
    wynoszącym 230 głosów. Wstrzymała się niemal cała opozycja."

    Teraz już można tylko liczyć na niezłomność Maliniaka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 48. Data: 2017-07-13 16:03:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-07-10 o 21:59, J.F. pisze:

    >No właśnie o to chodzi, że w trybunale zaakceptowano już stan zastany
    >i "w trosce o budżet" przyjęto że prawie wszystko jest ok, nie ok
    >było to co już i tak wygasło, czyli choćby zakaz reklamy.

    No ale taka juz rola TK - moze zaakceptowac, moze niezaakceptowac.
    W kwestii np kwoty wolnej od podatku PIT jakos im budzet nie
    przeszkadzal.

    >Takie prawo nie powinno wchodzić tak szybko w życie - tu vacatio
    >legis powinno być co najmniej roczne (podobnie jak przy zmianach
    >systemów nauczania ect).

    Hm, a czemu ?
    Tu akurat nie widze wielkiego powodu do zwloki.
    Obywatel i tak nic nie moze zrobic, jedynie OFE potrzebuja troche
    czasu, aby stosowne programy napisac :-)

    >No ale Kukiz nie założył partii... Właśnie z tych powodów o których

    Zwal jak zwal, partia jest.

    >piszę. On chce (w sumie trochę tak jak ja, choć pewnie w jakiś tam
    >elementach się różnimy), aby system wyborczy został zmieniony. Bo też
    >zauważył patologiczność tego systemu.

    IMO - to co proponuje wcale nie bedzie lepsze, a chyba nawet gorsze.

    >Też, choć nie tylko - Zmiana systemu wyborów do parlamentu po pewnym
    >okresie poprawiłaby trochę struktury w partiach. Bo nie same partie
    >jako takie są złe, ale system wyborczy jaki jest powodu braku
    >'wentyli bezpieczeństwa' powoduje betonowanie sceny i to, że rządzą
    >nie ludzie, a prezesi partii. Głosują nie w imieniu wyborców, a w
    >imieniu prezesa, prawo tworzone jest nie dla dobra kraju, a dla dobra
    >partii..

    IMO - te partie nie sa zle, bo latwiej sie dogada dwoch czy trzech
    prezesow, niz 460 poslow.

    Ale to wlasnie JOW zabetonuja polityke na dlugo, bo taki Kukiz sie nie
    przebije.
    Co wiecej - beda dwie partie, i co 4 lata bedzie ten sam teatr -
    starzy won, teraz my obejmujemy stanowiska.
    Ciekawe, ile lat nam zajmie dojscie do systemu amerykanskiego, gdzie
    tez sa dwie partie, ale przy obu kraj sie rozwija :-)

    Bo GB chyba nie ma co podawac za przyklad ? Ale widac, ze tam sie
    jakos mniejsze partie przebijaja.

    J.

  • 49. Data: 2017-07-13 16:07:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >skazany na najwyższy wymiar kary czyli 10 lat zakazu pełnienia
    >funkcji publicznych i nic by to nie zmieniało).

    Ale dlaczego prezes ?
    Co on zlamal ?

    Co najwyzej za glosowanie ustawy niezgodnej z konstytucja, podobnie
    jak 230+ innych poslow.
    Ale to juz by chyba bylo przegiecie ...

    J.

  • 50. Data: 2017-07-13 16:38:28
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 13 Jul 2017 11:58:49 +0200, w <g...@4...net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Teraz już można tylko liczyć na niezłomność Maliniaka.

    Cóż za poczucie humoru :)
    Ale chyba już wykorzystał limit wet na kadencję.