  • 1. Data: 2017-07-11 03:11:51
    Temat: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Hej,

    nie będę pytał jak umyć samochód i czy ślady zostaną, ale o to ... czy
    właściciel parkingu nie powinien jednak zadbać o to, by ptaki nie narobiły
    na mój samochód :-)

    No bo ... kiedy przyszedłem na parking i zastałem to co zastałem to
    zniesmaczyło mnie to, ale pomyślałem sobie, że ok, ptaki narobiły, ja
    posprzątam, nie jest to nie wiadomo jaki problem. No i tak zrobiłem. Jednak
    jak teraz zauważyłem zdaje się zostałem za skorzystanie z parkingu
    nieoczekiwanie skasowany co zniesmaczyło mnie znowu. Miał być darmowy, ale
    może jednak nie ten. Nie o to zresztą chodzi. Ja się bardziej ogólnie
    zastanawiam czy jak ktoś kręci biznes pod tytułem parking to może jednak coś
    powinien zrobić by jakość tej usługi była należyta. Mógłby np wyciąć drzewa
    na których te ptaki zagnieździły się. A może nie, może wystarczy, że to nie
    jego ptaki, ale w sumie, karmi je to chyba jego.

    Taki sobie bzdurny albo niebzdurny problem prawny i praktyczny ...

  • 2. Data: 2017-07-11 03:41:46
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ok18kv$gkg$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > że to nie jego ptaki, ale w sumie, karmi je to chyba jego.
    >

    > Taki sobie bzdurny albo niebzdurny problem prawny i praktyczny ...

    Nie gniewaj się, ale jak mieliby wycinać w mieście te nieliczne drzewa
    które jakoś od betonowej pustyni miasta nasze odróżniają z tak błahego
    powodu że Ty sobie musisz umyć samochód bo Ci ptaszek narobił
    to sorry, ale chyba masz jakoś pomylone swoje priorytety...

    Mi drzewa nie przeszkadzają i cieszy świergot ptaków nawet gdyby
    mi na głowę miały narobić... ;-)

    Jak tak się boisz o samochód to wybieraj
    następnym razem parking kryty, bez drzew.

  • 3. Data: 2017-07-11 08:04:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-11 o 03:11, re pisze:
> [...]
    > to chyba jego.
    >

    > Taki sobie bzdurny albo niebzdurny problem prawny i praktyczny ...

    Ciesz się że krowy skrzydeł nie mają :)

    Kaczus
    --
    http://zrzeda.pl

  • 4. Data: 2017-07-11 11:57:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > nie będę pytał jak umyć samochód i czy ślady zostaną, ale o to ... czy
    > właściciel parkingu nie powinien jednak zadbać o to, by ptaki nie

    Powinien siedzieć koło Twojego auta i odganiać ptaki... :-)
    T.

  • 5. Data: 2017-07-11 12:47:39
    Od: z <...@...pl>

    Bo taka staruszka co karmi gołębie na placu dla dzieci albo tarasie,
    murku, albo gdziekolwiek powinna dostawać MANDAT :-)

  • 6. Data: 2017-07-11 14:07:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Jul 2017 11:57:26 +0200, T. napisał(a):

    > Powinien siedzieć koło Twojego auta i odganiać ptaki... :-)

    To może nie wystarczyć, bo ptaki wypróżniają się również w locie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 7. Data: 2017-07-11 14:37:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:
    > Bo taka staruszka co karmi gołębie na placu dla dzieci albo tarasie,
    > murku, albo gdziekolwiek powinna dostawać MANDAT :-)

    Jasne, odbierz kobiecie resztę tych drobnych przyjemności jakich doznaje
    praktykując swoją matczyną opiekuńczość do zwierząt przed śmiercią bo Ty,
    młody i silny, musisz teraz umyć samochód... współczuję Ci.

  • 8. Data: 2017-07-11 14:59:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-11 o 14:37, Pszemol pisze:
    > Jasne, odbierz kobiecie resztę tych drobnych przyjemności

    Jeśli nie stosuje się do regulaminów i obwieszczeń to jak najbardziej
    MANDAT.
    Jesteś za bezprawiem.

    PS. Te gołębie to już takie rozbestwione że nawet przed samochodami nie
    uciekają i codziennie widzę kolejnego rozjechanego :-)

    PS.2 Przy okazji.
    Sąsiadka ma nowego pieska. Nie szczeka przez 8 godzin jak czeka na
    właścicielkę. Szczeka tylko kiedy usłyszy najmniejszy szelest ;-)
    To tak dla uświadomienia sobie że nie wszystko co nam się wydaje dobre
    dla zwierząt jest dla nich dobre.

  • 9. Data: 2017-07-11 17:01:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Jeśli nie stosuje się do regulaminów i obwieszczeń to jak najbardziej
    > MANDAT.
    > Jesteś za bezprawiem.

    Jestem za empatią dla starszych ludzi, którzy swoim dziwactwem nie robią
    nikomu dużej krzywdy.

    > PS. Te gołębie to już takie rozbestwione że nawet przed samochodami nie
    > uciekają i codziennie widzę kolejnego rozjechanego :-)

    Widzę, że Cię to z jakiegoś powodu bardzo cieszy.

> [...]
    > właścicielkę. Szczeka tylko kiedy usłyszy najmniejszy szelest ;-)
    > To tak dla uświadomienia sobie że nie wszystko co nam się wydaje dobre

    Niektórzy traktują psa jak zabawkę, którą odkłada się na półkę w czasie gdy
    się nią nie bawisz.

    Jak dom jest pół dnia pusty i masz psa zostawiać samego to lepiej nie brać
    psa. Nie wytłumaczysz psu że wszystko w porządku i nie ma się czym
    martwić...

  • 10. Data: 2017-07-11 19:25:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    powodu że Ty sobie musisz umyć samochód bo Ci ptaszek narobił
    to sorry, ale chyba masz jakoś pomylone swoje priorytety...
    ---
    Odróżniasz słowo parking od park ?