    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie płacił abonamentu rtv
    Date: Wed, 12 Jul 2017 11:46:53 +0200

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 12.07.2017 o 08:10, Danusia pisze:

    >Naprawdę niczego nie widzisz?
    >A te kamery na każdym kroku, numery PESELe, NIPy, rejestracja
    >komórek, dokumenty biometryczne, odciski palców w paszporcie,
    >rejestracja na każdym kroku, do przychodni zdrowia, do jakiegokolwiek
    >urzędu etc.

    No ale kto nas tak okupuje ?
    Wychodzi na to, ze to jakas okupacja wewnetrzna.
    Przyjda wybory, okupant sie zmieni, ale okupacja zostanie :-)

    Choc oczywiscie mozna by sie zastanowic nad niektorymi sprawami.
    Anglicy nawet dowodow osobistych nie maja, i jakos im dobrze.

    >Z większych rzeczy pozbawienie Polaków własnej armii, własnego
    >przemysłu, bankowości, energetyki i innych usług.

    >Zmuszanie (ekonomiczne) do pracy w korporacjach za grosze.
    >Ja robiąc to samo w zagranicznej firmie (za granicą) zarabiałem 4-5
    >razy tyle co w Polsce. W dużo lepszych warunkach i z szacunkiem do
    >mojej pracy.

    Nie wiem jak teraz, ale dawniej te korporacje w Polsce dobrze placily.
    Nie tyle co u siebie, ale lepiej niz nasz rodzimy "przemysl"

    >Może nie wiesz, ale murzyni a plantacjach bawełny też mieli
    >mieszkania, opiekę lekarską i wyżywienie.

    Taka, jaka sie wlascicielowi spodobala.
    Na szczescie byli drodzy, wiec byla lepsza niz Oswiecimiu.

    Co do tej opieki lekarskiej to bym nie przesadzal, bo lekarzy bylo
    malo.
    Do Murzyna sie pewnie nie oplacalo wzywac ... chyba, ze mlody i
    robotny.
    Ewentualnie - aby sie wszyscy nie rozchorowali, bo to juz bylaby
    katastrofa.

    J.