  • 1. Data: 2017-06-29 06:59:46
    Temat: Parkowanie przed furtką
    Od: Karol <k...@1...pl>

    maps google:
    https://www.google.pl/maps/@52.1687987,21.0817282,3a
    ,75y,270.5h,83.25t/data=!3m7!1e1!3m5!1s52KybUrI6bEYA
    YNdKfOayg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%
    3D52KybUrI6bEYAYNdKfOayg%26output%3Dthumbnail%26cb_c
    lient%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26
    h%3D100%26yaw%3D352.04507%26pitch%3D0%26thumbfov%3D1
    00!7i13312!8i6656

    dom już wybudowany.
    Co prawda zawsze można wyjść bramą, ale jeśli samochody stawiają przed
    furtką, że matka z dzieckiem w wózku nie może wyjść, to jak z tym walczyć ?

    Czy w tym przypadku funkcjonuje:
    Art. 47. 1. Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami jednego
    boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego
    o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t, pod warunkiem
    że:
    1) na danym odcinku jezdni nie obowiązuje zakaz zatrzymania lub postoju;
    2) szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych jest taka, że nie utrudni
    im ruchu i jest nie mniejsza niż 1,5 m;

    --
    Karol M.

  • 2. Data: 2017-06-29 17:11:04
    Temat: Re: Parkowanie przed furtką
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-06-17 o 06:59, Karol pisze:
> [...]
    > 2) szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych jest taka, że nie utrudni

    Pytanie, czy ten kawałek jest chodnikiem.

  • 3. Data: 2017-06-29 17:37:03
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Pytanie, czy ten kawałek jest chodnikiem.

    SM albo Policja będą wiedzieć.

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2017-06-29 21:16:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-06-17 o 17:37, 007 pisze:

    > SM albo Policja będą wiedzieć.

    A Twoim zdaniem od którego miejsca tam jet chodnik? Czy każdy podłużny
    element infrastruktury drogowej wyznacza od razu chodnik?

  • 5. Data: 2017-06-30 12:33:52
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > A Twoim zdaniem od którego miejsca tam jet chodnik? Czy każdy podłużny
    > element infrastruktury drogowej wyznacza od razu chodnik?

    Chodnik tu nie ma nic do rzeczy według mnie.
    Generalnie nie wolno blokować wyjść wyjazdów itd..
    Często furtka czy brama jest nie domknięta i wiatr wali nią w taki
    samochód :).

  • 6. Data: 2017-06-30 15:04:51
    Od: p...@g...com

    Widać furtki po obu stronach ulicy więc trudno uwierzyć że problem dotyczy tylko
    jednego domu.

  • 7. Data: 2017-06-30 19:42:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-06-17 o 12:33, cyklista pisze:

    > Chodnik tu nie ma nic do rzeczy według mnie.
    > Generalnie nie wolno blokować wyjść wyjazdów itd..

    Nie wolno, ale to osobna sprawa i nie mająca nic wspólnego z
    pozostawianiem półtorej metra przejścia.

    > Często furtka czy brama jest nie domknięta i wiatr wali nią w taki
    > samochód :).

    I ciekawostka, że w takim wypadku za szkody odpowiada właściciel
    nieruchomości.

  • 8. Data: 2017-06-30 19:44:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-06-17 o 15:04, p...@g...com pisze:
    > Widać furtki po obu stronach ulicy więc trudno uwierzyć że problem dotyczy tylko
    jednego domu.

    Ale chodnik jest po jednej stronie. Oczywiście furtek czy bram zastawiać
    nie wolno, ale już dystansu 150 cm od płotu obowiązku utrzymywać nie ma.
    Zresztą w tym wypadku chyba słusznie biorąc pod uwagę zdrowy rozsądek.
    Ruch piezy tam chyba nie jest na tyle duży, by musiał się odbywać z
    dwóch stron, a i chyba z przejściem przez ulicę większego problemu nie
    powinno być.

  • 9. Data: 2017-06-30 20:12:22
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > A Twoim zdaniem od którego miejsca tam jet chodnik? Czy każdy podłużny
    > element infrastruktury drogowej wyznacza od razu chodnik?

    Moje zdanie wyraziłem powyżej, więc YPB?

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2017-07-01 18:43:41
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <u...@p...3mam.net>

    Dnia Thu, 29 Jun 2017 06:59:46 +0200, Karol napisał(a):

> [...]
    > 2) szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych jest taka, że nie utrudni

    Listonosz z wózkiem ma problem aby podejść do takiej furki.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://foto.3mam.net/