  • 1. Data: 2017-07-08 21:52:04
    Temat: Nie płacił abonamentu rtv
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński dopiero w marcu
    2017 roku zapłacił zaległości abonamentowe RTV, których początek sięga
    listopada. 2015 roku. Dlaczego więc pouczał Polaków o obywatelskim
    obowiązku.

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/minister-glinsk
    i-nie-paci-abonamentu_1007732.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-07-09 10:32:05
    Temat: Re: Nie płacił abonamentu rtv
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.07.2017 o 21:52, Animka pisze:
> [...]
    > 2017 roku zapłacił zaległości abonamentowe RTV, których początek sięga
    > listopada. 2015 roku. Dlaczego więc pouczał Polaków o obywatelskim

    Co za kurwa niespodzianka. Chciałbym zobaczyć książeczkę abonamentową
    kurskiego za ostatnie 5 lat:P

    Shrek

  • 3. Data: 2017-07-09 10:45:35
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    i-nie-paci-abonamentu_1007732.html

    > Co za kurwa niespodzianka. Chciałbym zobaczyć książeczkę abonamentową
    > kurskiego za ostatnie 5 lat:P
    >
    > Shrek

    Spodziewasz się _prawdziwą_ zobaczyć? :-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2017-07-09 11:02:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2017 o 10:45, A. Filip pisze:

    > Spodziewasz się _prawdziwą_ zobaczyć? :-)

    Nie spodziwam się żadnej - pieprzeni hipokryci. Ale jakby tak fałszywkę
    pokazał - to nie podpada pod fałszowanie dokumentów - znów po prezydent
    musiałby ułaskawiać:P

    Shrek

  • 5. Data: 2017-07-09 18:25:28
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-09 o 10:32, Shrek pisze:

    i-nie-paci-abonamentu_1007732.html

    > Co za kurwa niespodzianka. Chciałbym zobaczyć książeczkę abonamentową
    > kurskiego za ostatnie 5 lat:P

    Może książeczki abonamentowej nie mieć, bo płaci przelewem.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-07-10 00:11:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-09 o 18:25, Animka pisze:
    > Może książeczki abonamentowej nie mieć, bo płaci przelewem.

    Dobre. Nadajesz się na rzecznika prasowego. :-)

    A tak przy okazji. Kto z Was pierwszy rzuci kamieniem?

    Jazda pokażcie że macie jaja.

    Sorry Animka :-)

  • 7. Data: 2017-07-10 06:42:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2017 o 00:11, z pisze:

    > A tak przy okazji. Kto z Was pierwszy rzuci kamieniem?
    >
    > Jazda pokażcie że macie jaja.

    Ja. Nie mam telewizora:P Serio, serio.

    Poza tym to nie tak. Co innego mówić, że abo jest bez sensu i nie
    płacić, co innego samemu nie płacić a zmuszać innych. Pierwsze nazywa
    się racjonalizm, drugie hipokryzja.

    Zreszta, ja hipokrytom nie jestem i wprost piszę, że obecna władza jest
    dla mnie okupantem i jak będę mógł jej zaszkodzić to spróbuje. Chyba
    uczciwie?

    Shrek

  • 8. Data: 2017-07-10 08:32:42
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    >W dniu 10.07.2017 o 00:11, z pisze:
    > [....]
    > Zreszta, ja hipokrytom nie jestem i wprost piszę, że obecna władza jest
    > dla mnie okupantem [....]

    Ciekawe stanowisko, czyli Polacy okupują Polaków.
    Których jest więcej okupantów czy okupowanych?

  • 9. Data: 2017-07-10 09:27:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-10 o 08:32, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ciekawe stanowisko, czyli Polacy okupują Polaków.
    > Których jest więcej okupantów czy okupowanych?

    A czemu nie... Politycy niestety stali się okupantami. Nie działaja juz
    dawno dla dobra kraju w imieniu wyborców, działają dla dobra partii w
    imieniu prezesów. I to niezależnie, czy mówimy o PiS-ie, czy PO...

    --
    http://kaczus.ppa.pl
    http://zrzeda.pl

  • 10. Data: 2017-07-10 09:59:40
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 10 Jul 2017 08:32:42 +0200, w <ojv72b$2ns$1@node1.news.atman.pl>,
    "Danusia" <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Ciekawe stanowisko, czyli Polacy okupują Polaków.
    > Których jest więcej okupantów czy okupowanych?

    Skoro rządzi mniejszość, to logiczne że więcej jest okupowanych.