  • 1. Data: 2017-07-05 18:53:20
    Temat: Zakup przez internet
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Jaki jest sensowny sposób postępowania w przypadku zakupu internetowego,
    gdy nastąpiło w terminie 14 dni odstąpienie od umowy, odesłano zakupiony
    przedmiot, a sprzedawca nie zwrócił należności chociaż minęło 14 dni?

    jotemon

  • 2. Data: 2017-07-05 22:38:10
    Temat: Re: Zakup przez internet
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-07-17 o 18:53, jotemon pisze:
    > Jaki jest sensowny sposób postępowania w przypadku zakupu internetowego,
    > gdy nastąpiło w terminie 14 dni odstąpienie od umowy, odesłano zakupiony
    > przedmiot, a sprzedawca nie zwrócił należności chociaż minęło 14 dni?

    Pozew w postępowaniu upominawczym, ewentualnie nakazowym przy większej
    kwocie.

  • 3. Data: 2017-07-06 00:19:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pozew w postępowaniu upominawczym, ewentualnie nakazowym przy większej
    > kwocie.

    To jest bez sensu na tym etapie.

    Najpierw skontaktować się ze sprzedawcą i przypomnieć mu o zwrocie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-07-06 06:03:05
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Najpierw skontaktować się ze sprzedawcą i przypomnieć mu o zwrocie.

    Nie odpowiada.

    jotemon

  • 5. Data: 2017-07-06 07:24:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-06 o 06:03, jotemon pisze:

    > Nie odpowiada.

    Daj linka do oferty.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-07-06 09:59:27
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Daj linka do oferty.

    http://www.ebay.pl/itm/EZCAP-P280-1080P-HD-Video-Cap
    ture-Recorder-Box-/322419235228?hash=item4b11af199c:
    g:dtkAAOSwfVpYnZc4

    jotemon

  • 7. Data: 2017-07-06 10:05:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-06 o 09:59, jotemon pisze:

    > http://www.ebay.pl/itm/EZCAP-P280-1080P-HD-Video-Cap
    ture-Recorder-Box-/322419235228?hash=item4b11af199c:
    g:dtkAAOSwfVpYnZc4

    Dzwoniłeś do niego?

    http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/38238379/aboutS
    eller

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-07-06 10:32:41
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    ture-Recorder-Box-/322419235228?hash=item4b11af199c:
    g:dtkAAOSwfVpYnZc4

    > Dzwoniłeś do niego?
    >
    > http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/38238379/aboutS
    eller

    Telefonicznie nie udało mi się z nim skontaktować. Przeważnie - abonent
    nieosiągalny. Jedyny raz odpowiedział mail'em:

    Witam
    Ja mam 2 miejsca wykonywania działalności Olkusz i Proszowice,obecnie
    przebywam w Proszowicach,w dniu jutrzejszym odbiorę przesyłkę w Olkuszu
    i dokonam przelewu.
    Pozdrawiam
    Rafał Ziółkowski

    Niestety, nie dotrzymał obietnicy do dzisiaj.

    jotemon

  • 9. Data: 2017-07-08 15:53:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W jaki sposób płaciłeś? Przez PayPal? To zrób "claim".

    -----