  • 201. Data: 2014-05-10 22:56:29
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 21:50, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie ma fizycznie możliwości dokonania przekierowania https -> http,
    > bez prawidłowego certyfikatu i tak żeby nie wybuchło. Nie wystarczy
    > do tego podmiana DNS, choćbyś nie wiem jak cudował.

    Ale co za problem dla innej https://domeny uzyskac certyfikat SSL ?

    Mozna SSL DA kupic on line w 10 minut (Domain Authority)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 202. Data: 2014-05-10 22:57:00
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 22:13, W wrote:
    > Malpy i Delfiny wystukał, co następuje:

    > Nie, kubek cały czas jest gorący.

    To co w takim razie zrobil haker?

  • 203. Data: 2014-05-10 22:57:42
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 22:50, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To że wyświetli informację że jest nieprawidłowy.
    > Certyfikaty nie są weryfikowane "u źródła", tylko porównywane z kluczem
    > dostawcy tego certyfikatu dla danej domeny. Jest to niezależne od DNS
    > i zupełnie nie ma z nim związku.

    Ale to byla calkiem inna domena.

  • 204. Data: 2014-05-10 23:10:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ale to byla calkiem inna domena.

    Nie była.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 205. Data: 2014-05-10 23:12:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ale co za problem dla innej https://domeny uzyskac certyfikat SSL ?
    > Mozna SSL DA kupic on line w 10 minut (Domain Authority)

    Ok. Uzyskaj legalny certyfikat z CA dla domeny cokolwiek.mbank.com.pl
    lub cokolwiek.mbank.pl.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 206. Data: 2014-05-10 23:17:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Nie była.

    Napiszę Ci jaki jest proces:

    1. wpisujesz https://online.mbank.pl (w historii przeglądarki masz od razu z
    https://)
    2. komputer sięga do DNS, dostaje IP
    3. Wchodzi na dany IP, następuje weryfikacja SSL
    4. Po weryfikacji następuje ew. przekierowanie, wyświetlenie strony, czy dowolne inne
    akcje

    O ile podmieniając DNS możesz podmienić IP, to przeglądarka nadal spodziewa
    się poprawnego certyfikatu dla domeny 'online.mbank.pl' ZANIM wykona jakiekolwiek
    przekierowanie. I będzie weryfikować odp. z punktu 3 na tą okoliczność.

    Żeby przekierowanie było możliwe bez ostrzeżenie musiałbyś jako "origin" w adresie
    mieć
    jakiś adres http://.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 207. Data: 2014-05-10 23:18:05
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 23:10, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie była.

    UWazasz, ze to ta sama domena? Odważnie. Zwlaszcza, ze kazda na innym
    serwerze. I zakladajac, ze nie uzywamy podmienionych hakerskich DNS-ow.

    ssl-.www.mbank.com.pl

    www.mbank.com.pl

    NAwet jak mBank mial SSL Wildcard to user nie zostal polaczony z
    mBankiem tylko z hakerska strona

    wpisal

    https://www,mbank.com.pl

    i trafil na obcy serwer, ktory mogl miec SSL DA dla domeny
    ssl-.www.mbank.com.pl i przekierowanie na http.

    Cokolwiek jednak ja czy ty nie napiszesz - luka w ruterze spowodowala ze
    w wielu przypadkach userzy potracili kase.

    Gdyby tej dziury e bylo - to by nie potracili.

  • 208. Data: 2014-05-10 23:21:24
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 23:12, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ok. Uzyskaj legalny certyfikat z CA dla domeny cokolwiek.mbank.com.pl
    > lub cokolwiek.mbank.pl.

    nie potrafisz zrozumiec, ze ta hakerska domena to nie byla
    "mbank.com.pl" tylko zarejestrowana domena "ssl-.www." w com.pl

    zamiast "dupadupa" ktos zarejestrowal "ssl-.www.mbank"

    czyli zamiast dupadupa.com.pl
    mial ssl-.www.mbank.com.pl oraz
    www.ssl-.www.mbank.com.pl
    oraz
    ftp.ssl-.www.mbank.com.pl
    oraz
    innapodddomena.ssl-.www.mbank.com.pl

  • 209. Data: 2014-05-10 23:28:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > nie potrafisz zrozumiec, ze ta hakerska domena to nie byla
    > "mbank.com.pl" tylko zarejestrowana domena "ssl-.www." w com.pl

    Po a) nie masz racji: http://niebezpiecznik.pl/wp-content/uploads/2014/02/
    mbank-fake-5.jpg
    po b) w przedmiotowym problemie jest to niesitotne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 210. Data: 2014-05-10 23:29:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    Błagam. Weź się doucz jak działa SSL, bo "coś Ci dzwoni", ale
    nie masz pojęcia gdzie.

    SSL jest weryfikowany __________niezależnie________ od serwera
    docelowego. NIE DA się go "oszukać" przez podmianę serwer/ip,
    przez DNS.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl