  • 91. Data: 2014-05-09 18:36:44
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 16:33, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Odpowiednio wcześniej.

    ILE jest "ospowiednio" aka "wystarczajaco".

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 92. Data: 2014-05-09 18:37:26
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 17:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Ale naprawde nie potrafisz zrozumiec ze to zalezy od tego jaka drogę się
    > pokonuje?

    No to dokladnie taka jak powyzej w omawianym przypadku

  • 93. Data: 2014-05-09 18:40:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > JEstesmy na pl.soc.prawo - jak piszesz "karalne" to nie pisz mi potem,
    > ze dostal nauczke i ma niewygodnie po prostu przez glupote.

    Czyli karę. CBDU.

    > Co nie zmienia faktu, ze to co zaszlo nie jest karalne.

    Głupota jest karalna, ale nie z kodeksu. :P

    > Niebardzo.
    > Bo trasa nie jest zablokowana.

    Jak tramwaj stanie to jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 94. Data: 2014-05-09 18:44:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ciagle pytam i ciagle nie dostaje odpowiedzi.

    Dostajesz, tylko ona Ci nie pasuje.

    > Ile to nie jest na styk?
    > Bo juz wiem, ze 20 minut to "na styk".

    Zależy od kontekstu i sytuacji. No sorry, jak masz 5 minut drogi "do",
    pieszo, to możesz sobie pozwolić wyjść te 20 min wcześniej. Jak masz
    do pokonania całe miasto nieprzewidywalnym środkiem transportu,
    to IMHO rozsądnym minimum byłaby godzina. Ale wciąż zależy od konkretnej
    sytuacji.

    > A zmieniam?

    Tak. Podkreślone. Najpierw coś kręcisz o "do pracy", a potem skręcasz na "maturę".
    Zdecyduj się.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 95. Data: 2014-05-09 18:45:11
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 17:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Znów czepiasz się słówek.

    Nie. Precyzuje. Bo piszesz glupoty.

    > To jasne, ze byś nie zdał bo byś nie przystąpił. Nie pisalem, że byś oblał.

    Dalej smiem twierdzic, ze "nie przystapil" nie implikuje "nie zdal".

    to tak jak wartosci 1, 0 i NULL. NULL to nie zero.

    wiec maturzysta osiaga po egzaminie 1 z 3 stanow:

    nie przystapil
    przystapil, zdal
    przystapil, nie zdal

    > ROTFL

    Ale co cie bawi?

    > Zaczynam rozumiec, dlaczego bronisz delikwenta...

    Spoznienie do pracy raczej nie jest razacym naruszeniem obowiazkow
    pracownika. Notoryczne - moze byc, choc polemizowalbym z razacym.

    > Twoje czepianie sie słówek zaczyna być męczące.

    To pisz precyzyjnie i konkretnie a nie ogolnikami.

    > Określenie co do minuty nie oznacza faktycznego "co do minuty".

    to uzywaj "na czas" skoro LOL "co do minuty nie oznacza faktycznego "co
    do minuty""

    > Pozwolisz ze się nie zgodze?

    Pozwalam :D

    > Jeżeli trzeba przejechac całe miasto, to 20 minut przed to jest na ostatnią
    > chwile.

    Ale jesli zwykle przejazd na czas (czyli na pare minut) zajmuje 20
    minut, to robiac sobie zapas dodatkowych 20 minut to wystarczajaco?

  • 96. Data: 2014-05-09 18:45:58
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 18:13, Jacek Skowroński wrote:
    > PT Malpy i Delfiny scripsit:

    > On się spóźnił dwadzieścia minut. Gdyby tramwaj jechał zgodnie z rozkładem
    > miałby, doliczając czas na przejście z przystanku do szkoły, tylko jakieś 2-3
    > minuty zapasu.

    A nie bylo, ze sposnil sie 40 minut i byl 20 po czasie?

  • 97. Data: 2014-05-09 18:46:56
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 17:39, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    >
    > Mógł dupsko ruszyć wcześniej, a nie czekał na ostatni autobus.

    Ale my to raczej o szansach pozwania MPK za "spoznienie" ;)

  • 98. Data: 2014-05-09 18:52:23
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 18:44, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dostajesz, tylko ona Ci nie pasuje.

    Jest zbyt ogolne "wystarczajaco wczesniej".

    > Zależy od kontekstu i sytuacji.

    Mamy kontekst i sytuacje.

> [...]
    > do pokonania całe miasto nieprzewidywalnym środkiem transportu,
    > to IMHO rozsądnym minimum byłaby godzina. Ale wciąż zależy od konkretnej

    w tej konkretnej byloby to "wiecej o kolejne 20 minut".

    ale tak mozna w nieskonczonosc, bo jakby przewidzial awarie trakcji, to
    moglby nie przewidziec stluczki na innej trasie. A jakby przwidzial, to
    +20 minut kolejne. No i wychodzi na to, ze najlepiej jakby postawil
    namiot kolo szkoly tak z tydzien wczesniej ;)

    > Tak. Podkreślone. Najpierw coś kręcisz o "do pracy", a potem skręcasz na "maturę".
    > Zdecyduj się.

    Wiesz, ze w jednym watku i w jednym oscie moga byc dwa rozne zagadnienia?

  • 99. Data: 2014-05-09 18:53:38
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 18:40, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czyli karę. CBDU.

    W sensie prawnym? ROTFL :D

    > Głupota jest karalna, ale nie z kodeksu. :P

    To nie uzywaj "karalne" na .prawo

    > Jak tramwaj stanie to jest.

    Ale rozmawialismy o taksowkowej korporacji z jednym samochodem :>

  • 100. Data: 2014-05-09 18:54:31
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Malpy i Delfiny scripsit:

    > A nie bylo, ze sposnil sie 40 minut i byl 20 po czasie?

    No chyba nie: https://www.facebook.com/mpkkrakow/posts/78166345184
    6719

    40 minut to nie czas spóźnienia, tylko awarii, która spowodowała zmianę
    trasy tramwaju.

    --
    Jacek Skowroński