  • 221. Data: 2014-05-12 12:03:51
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-10 01:44, Budzik pisze:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > A skąd to wiesz?

    > W punkcie opłat to sobie mozesz na blondyne popatrzeć. Ale nie porównuj
    > tego do przelwwu w banku. Zreszta - ja nie mam czasu na takie substytuty...

    > Z założenia nie wierze argumentom "tak słyszałem"

    Tym bardziej, że trudne technicznie do wykonania, jeśli nie ograniczymy
    możliwości korzystania z bankowości tylko na 1-2 przeglądarkach i to w
    odpowiednich systemach operacyjnych...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 222. Data: 2014-05-12 12:53:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2014-05-09, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A dotrze że nie chodzi o samą szybkość ale też przewidywalność? KM jest
    > dużo mniej przewidywalna. To raz. Nie mówimy też o zdarzeniu o małych
    > konsekwencjach (minutowe spóźnienia do pracy), tylko o jakimś większym
    > wydarzeniu życiowym. Więc nalezy poświęcić nieco procesów myślowych
    > i przewidzieć że może coś pójść nie tak.

    Tak, tylko, że odnosiłem się do innych słów, a nie do konkretnego
    przypadku, prześledź wątek. Odnosiłem się do stwierdzeń arbitralnych, a
    nie do tego przypadku, bo tak na prawdę jest zbyt wiele niewiadomych aby
    ten przypadek oceniać. Sam pamiętam, jak spóźniłem się na ekspress z
    winy PKP - ogłoszono opóźnienie pół godzinne (co pozwalało mi jeszcze
    zdążyć i nie musieć korzystać z alternatywnej komunikacji), a jak się
    okazało, opóźnienie było ponad godzinne. Więcej - po rozmowie z obsługą
    pociągu w momencie ogłaszania wielkości opóźnienia było pewne,że będzie
    one co najmniej godzinne, gdyż szybciej pociąg nie pojedzie. Więc nie
    oceniam tego przypadku, burzę się co najwyżej na arbitralne
    stwierdzenie, że coś jest zawsze bardziej efektywne.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 223. Data: 2014-05-12 18:10:47
    Od: d...@g...com

    użytkownik Malpy i Delfiny napisał:

    > Teraz mlodzi to maja platnosci zblizeniowe w komorkach, a nie jakas
    >
    > gotowke ;)

    Platnosci za komunikacje miejska wysylaja telefonem w momencie wejscia kontrolera. Na
    cos te ajfony sie przydaja:)

  • 224. Data: 2014-05-12 23:11:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    > Prosto wyjasniles fryzjerce.

    Jak nie umie tego zrobić to niech idzie do okienka i płaci prowizje za każdy
    przelew.

  • 225. Data: 2014-05-13 19:44:54
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 12.05.2014 23:11, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak nie umie tego zrobić to niech idzie do okienka i płaci prowizje za
    > każdy przelew.

    Ale ona ma internet w komputerze! :p

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 226. Data: 2014-05-13 19:47:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    > I prosze cie - miej na uwadze, ze powodem zajscia byla luka w ruterze
    > pozwalajaca na manipulacje.
    >
    > Bez niej Kowalski nie zostalby wystawiony

    Jakby miał trochę oleju w głowie to nie oskubaliby z pieniędzy.

  • 227. Data: 2014-05-13 19:53:24
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 13.05.2014 19:47, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup

    > Jakby miał trochę oleju w głowie to nie oskubaliby z pieniędzy.

    Przestancie juz tlumaczyc i usprawiedliwiac hackerow.

    Bo w ten sposob mozna tlumaczyc kazdego zlodzieja, oszusta,
    kieszonkowca, czy

  • 228. Data: 2014-05-13 21:19:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    > Przestancie juz tlumaczyc i usprawiedliwiac hackerow.
    >
    > Bo w ten sposob mozna tlumaczyc kazdego zlodzieja, oszusta, kieszonkowca, czy

    Jak nazwać osobę, która utrudnia sobie życie. To przez takich ludzi trzeba
    pisać, że kawa jest gorąca itp.

  • 229. Data: 2014-05-13 21:41:25
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 13.05.2014 21:19, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup

    > Jak nazwać osobę, która utrudnia sobie życie. To przez takich ludzi
    > trzeba pisać, że kawa jest gorąca itp.

    A jak nazwac osobe, ktora usprawiedliwia zlodzieja, wlamywacza,
    przestepce przez "głupote ofiary"?

  • 230. Data: 2014-05-14 10:30:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-13, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Przestancie juz tlumaczyc i usprawiedliwiac hackerow.

    Nie usprawiedliwiamy. Hakerzy _bazują_ na ludzkiej nieuwadze i głupocie.
    Środki techniczne i bugi są tylko *drobnym* ułatwieniem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl