  • 1. Data: 2014-05-05 19:26:12
    Temat: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    zabojca harfistki i portiera dostal dozywocie

    przez 50 lat nie moze zglaszac sie z prosba o warunkowe zwolnienie

    ma na oko 25 lat

    bedzie miec 75 lat, czyli statystycznie nie dozyje.

    czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac
    darmozjada morderce

    dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

    piec lat potrzymac i zastrzyk, komora, krzeslo lub szubiennica.

    a potem rozkroic na organy i co sie nadaje wykorzystac dla ofiar wypadkow.

    http://www.wprost.pl/ar/446722/Zabojca-harfistki-i-p
    ortiera-skazany-na-dozywocie/

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 2. Data: 2014-05-05 21:00:12
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny pisze:
    > dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

    O Jezu, bo takiej kary nie ma.

    I tak, ja też jestem za karą śmierci, ale to nie powód, aby zadawać tak
    głupie pytania.

    > czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac >
    > darmozjada morderce

    Różne są argumenty za karą śmierci, ale ten jest nie dość że najgłupszy,
    to jeszcze błędny. Wynika z niego, że można zabić człowieka, bo nie chce
    się go utrzymywać (na przykład rodzice mogą zabić swoje dzieci itp.).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-05-05 21:05:47
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:00, Liwiusz wrote:

    > O Jezu, bo takiej kary nie ma.

    Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.

    Spoleczenstwo sie domaga.

    > I tak, ja też jestem za karą śmierci, ale to nie powód, aby zadawać tak
    > głupie pytania.

    ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

    > Różne są argumenty za karą śmierci, ale ten jest nie dość że najgłupszy,

    ale pragmatyczny.

    po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
    dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

    pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto
    wie, ze umrze w niewoli.

    > to jeszcze błędny. Wynika z niego, że można zabić człowieka, bo nie chce
    > się go utrzymywać (na przykład rodzice mogą zabić swoje dzieci itp.).

    chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

  • 4. Data: 2014-05-05 21:06:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-05-05 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

    > Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.
    > Spoleczenstwo sie domaga.

    Kto się domaga ? ty i kto ?

    > chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

    a twoja stara czyści węgiel.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 5. Data: 2014-05-05 21:10:51
    Od: xantiros <_...@y...com>

> [...]
    > darmozjada morderce
    >
    > dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

    Kara śmierci to zło, zawsze można przez przypadek odwalić niewinnego w
    imię prawa.

  • 6. Data: 2014-05-05 21:16:57
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:06, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Kto się domaga ? ty i kto ?

    efekt domina :p

    > a twoja stara czyści węgiel.

    wyngiel to obecnie temat zapalny ;P

  • 7. Data: 2014-05-05 21:17:35
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:10, xantiros wrote:

    > Kara śmierci to zło, zawsze można przez przypadek odwalić niewinnego w
    > imię prawa.

    Jaka roznica dla kogos, kto przeyzje 50 lat w wiezieniu i umze w pierdlu?

  • 8. Data: 2014-05-05 21:29:40
    Od: rAzor <j...@z...gross.il>

    Dnia 2014-05-05 21:17, Użytkownik - Malpy i Delfiny napisał::

    > Jaka roznica dla kogos, kto przeyzje 50 lat w wiezieniu i umze w pierdlu?

    Odpowiedziałbyś sobie na durne pytanie, gdybyś znalazł się w takiej
    sytuacji.
    I to szybciorkiem.

  • 9. Data: 2014-05-05 21:33:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "xantiros" <_...@y...com>

    > Kara śmierci to zło,

    A inne to dobro ?

    > zawsze można przez przypadek odwalić niewinnego w imię prawa.

    Lżejsze kary też mogą uderzyć w niewinnego. Takie dożywocie ... naprawdę
    chciałbyś ?

  • 10. Data: 2014-05-05 21:36:47
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 21:33, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "xantiros" <_...@y...com>

    > A inne to dobro ?

    > Lżejsze kary też mogą uderzyć w niewinnego. Takie dożywocie ... naprawdę
    > chciałbyś ?

    Racja lepiej przecież zabić, wtedy nie trzeba odszkodowań nawet płacić.