  • 211. Data: 2014-05-10 23:32:24
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 23:28, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Po a) nie masz racji: http://niebezpiecznik.pl/wp-content/uploads/2014/02/
    mbank-fake-5.jpg
    > po b) w przedmiotowym problemie jest to niesitotne.

    Moze nie mam racji, ale hakerzy skutecznie oskubali w ten sposob stado
    owiec.

    A nie zdarzyloby sie to gdyby nie luka w firmware ruterow.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 212. Data: 2014-05-10 23:36:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Moze nie mam racji, ale hakerzy skutecznie oskubali w ten sposob stado
    > owiec.

    Mechanizm podobny do wszelkich różnych maili. I zapewne podobny odsetek
    osób które dały się na to nabrać.

    > A nie zdarzyloby sie to gdyby nie luka w firmware ruterow.

    Nie zdarzyłoby się jakby ludzie byli czujni (zwłaszcza w obliczu
    nietypowych ekranów i zachować ze strony "banku"). Sama podmiana
    routerów to nie jest warunek wystarczający.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 213. Data: 2014-05-10 23:39:21
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 23:36, Wojciech Bancer wrote:

    > Nie zdarzyłoby się jakby

    Tylko to jest podejscie zyczeniowe :D

    W praktyce zdazylo sie, bo byla dziura w ruterach.

  • 214. Data: 2014-05-10 23:44:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Tylko to jest podejscie zyczeniowe :D
    > W praktyce zdazylo sie, bo byla dziura w ruterach.

    ... i w procesie myślowym użytkowników. Jakbyś nie skręcał,
    zawiódł też człowiek.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 215. Data: 2014-05-10 23:53:39
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 23:44, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > ... i w procesie myślowym użytkowników. Jakbyś nie skręcał,
    > zawiódł też człowiek.

    zawod czlowieka byl konsekwencja dzialan hakera.

  • 216. Data: 2014-05-10 23:58:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > zawod czlowieka byl konsekwencja dzialan hakera.

    Nie. Konsekwencją braku myślenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 217. Data: 2014-05-11 00:03:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 23:58, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Konsekwencją braku myślenia.

    Jestes.... jakby to delikatnie.... napisac.

    Nie wiem, nie potrafie delikatnie. to nie napisze.

    Podumuje tylko to, co ci do lepetyny nie wchodzi.

    Gdyby nie dzialania hakerow nie zaszlaby ani jedna taka sytuacja. Dzieki
    dzialonim hakera zaszlo ich troche.

    A teraz mozesz tupac do bolu w samotnosci.

  • 218. Data: 2014-05-11 01:20:36
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > 1. wpisujesz https://online.mbank.pl (w historii przeglądarki masz od razu z
    https://)
    > 2. komputer sięga do DNS, dostaje IP

    Nie. Ludzie wpisują mbank.pl (to jest zwykła strona http, bez
    szyfrowania) i dopiero na tej stronie klikają na link 'zaloguj'
    prowadzący do szyfrowanej strony logowania.

    Dostali fałszywą stronę http://mbank.pl, kliknęli na fałszywy link do
    nieszyfrowanej strony logowania, przeglądarce to nie przeszkadza
    (ostrzeganie, że formularz jest nieszyfrowany, raczej wszyscy mają
    wyłączone...)

    MJ

  • 219. Data: 2014-05-11 01:46:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Gdyby nie dzialania hakerow nie zaszlaby ani jedna taka sytuacja. Dzieki
    > dzialonim hakera zaszlo ich troche.

    Na to już odpowiedziałem tu:

    Więc idź się teraz zapętlić :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 220. Data: 2014-05-11 23:09:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Malpy i Delfiny wrote:
    > 20 minut spóźnił się na maturę, a teraz całą winę zrzuca na krakowskie
    > MPK - dowiedziało się "Radio Kraków". Maturzysta z Krakowa, nie został
    > dziś wpuszczony na salę, w której miał napisać rozszerzony egzamin z
    > języka polskiego. Twierdzi, że nie dojechał na czas przez naprawę
    > trakcji na ul. Lubicz. Po godzinie ósmej na 40 minut wstrzymany został
    > tam ruch tramwajowy.

    jeśli MPK ma racje i koleś wyszedł normalnei zbyt późno a teraz szuka
    jelenia to marnie widze jego szanse w sądzie.

    wg MPK jakby tramwaj jechał prawidłowo to miał tylko 5 minut na dojscie z
    przystanku do szkoły, czyli wyszedł grubo za późno.

    Jeśli sie wybieramy na tak ważną imprezę jak egzamin to powinniśmy planuając
    czas dojazdu brać pod uwagę ewentualne problemy i mieć zapas czasu.