  • 1. Data: 2014-05-08 20:01:07
    Temat: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    20 minut spóźnił się na maturę, a teraz całą winę zrzuca na krakowskie
    MPK - dowiedziało się "Radio Kraków". Maturzysta z Krakowa, nie został
    dziś wpuszczony na salę, w której miał napisać rozszerzony egzamin z
    języka polskiego. Twierdzi, że nie dojechał na czas przez naprawę
    trakcji na ul. Lubicz. Po godzinie ósmej na 40 minut wstrzymany został
    tam ruch tramwajowy.

    Maturzysta nie wyklucza, że w tej sprawie wkroczy na drogę sądową.
    Twierdzi, że poniósł "straty moralne".

    http://wiadomosci.onet.pl/krakow/krakow-spoznil-sie-
    na-mature-chce-pozwac-mpk/hhwmx

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 2. Data: 2014-05-08 20:26:32
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Maturzysta nie wyklucza, że w tej sprawie wkroczy na drogę sądową.
    > Twierdzi, że poniósł "straty moralne".
    > http://wiadomosci.onet.pl/krakow/krakow-spoznil-sie-
    na-mature-chce-pozwac-mpk/hhwmx

    Ale kogo będzie pozywał? Bo ja sie zastanawiam, co stało na przeszkodzie,
    by go te 20 minut później wpuścić na salę. Miałby o 20 minut mnie. I tu
    ewentualnie nad sensownością zarzutu dla komisji, to możemy podyskutować.
    Bo pozywanie MPK sensu głębszego nie ma. Ale pewnie dziennikarz zapytał go,
    czy wyklucza drogę sądową, a on odparł że nie - co dziennikarz zmanipulował
    tak, ze z kontekstu wynika, że on ma zamiar to zrobić :-)

  • 3. Data: 2014-05-08 20:58:39
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-08 20:01, Malpy i Delfiny pisze:
> [...]
    > tam ruch tramwajowy.

    > Maturzysta nie wyklucza, że w tej sprawie wkroczy na drogę sądową.

    IMHO nie ma żadnych. Przede wszystkim nie dołożył należytej staranności
    aby dotrzeć na czas. Mógł np. wyjechać wcześniej mając świadomość wagi
    "wydarzenia" na jakie ma zdążyć. Tylko skończony idiota jedzie ostatnim
    tramwajem w takim przypadku. Po drugie dlaczego nie dojechał np.
    taksówką widząc że doszło do awarii i na skutek tego może nie zdążyć na
    maturę?
    Moim zdaniem w przypadku pozwu najpierw wyśmieje go MPK a potem sąd.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2014-05-08 21:10:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 08.05.2014 20:58, Sonn wrote:

    na-mature-chce-pozwac-mpk/hhwmx

    > IMHO nie ma żadnych. Przede wszystkim nie dołożył należytej staranności
    > aby dotrzeć na czas. Mógł np. wyjechać wcześniej mając świadomość wagi
    > "wydarzenia" na jakie ma zdążyć.

    Raczej nie. To byl z tego co czytalem wypadek losowy - tzn. uszkodzenie
    trakcji (zerwanie czy cos). Ogolnie to musial byc niezly paraliz
    komunikacyjny o tej godzinie w tym miejscu.

    > Tylko skończony idiota jedzie ostatnim
    > tramwajem w takim przypadku. Po drugie dlaczego nie dojechał np.
    > taksówką widząc że doszło do awarii i na skutek tego może nie zdążyć na
    > maturę?

    Moze dojechal. Ale w tego typu przypadkach ciezko sie nawet dodzwnic po
    taryfe.

    > Moim zdaniem w przypadku pozwu najpierw wyśmieje go MPK a potem sąd.

    MPK sie obroni tym, ze to niezalezne od nich - bo to usterka, a nie to,
    ze planowany tramwaj nie podjechal albo uciekl.

    Moim zdaniem w momencie gdy go nie chcieli wpuscic na egzamin, np.
    tarasujac mu droge, wezwac policje, ze ktos uzywa sily i mu zabrania
    wejsc ;)

  • 5. Data: 2014-05-09 00:31:58
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-08 21:10, Malpy i Delfiny pisze:

    > MPK sie obroni tym, ze to niezalezne od nich - bo to usterka, a nie to,
    > ze planowany tramwaj nie podjechal albo uciekl.

    Niekoniecznie. Jeśli np. awaria wynikła wskutek np. niewłaściwego
    konserwowania sieci...

    Tak czy inaczej, szanse klienta w sądzie w tym wypadku oceniam na mniej
    niz zero

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2014-05-09 07:07:24
    Od: fifak <f...@o...pl>

> [...]
    > tam ruch tramwajowy.

    > Maturzysta nie wyklucza, że w tej sprawie wkroczy na drogę sądową.

    dla mnie oblał egzamin dojrzałości

  • 7. Data: 2014-05-09 08:44:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 May 2014, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > by go te 20 minut później wpuścić na salę. Miałby o 20 minut mnie.
    > I tu ewentualnie nad sensownością zarzutu dla komisji, to możemy podyskutować.

    Być może założenie, że nie wchodzi się po otwarciu kopert, wynika z zamiaru
    blokowania możliwości "przygotowania" do już znanych zadań.
    Z jakiegoś powodu są wcześniej tajne, nie? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2014-05-09 09:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik fifak f...@o...pl ...

    na-mature-chce-poz

    > dla mnie oblał egzamin dojrzałości

    Coś w tym jest.
    Wyjść z tramwaju, wziąć taksówkę i już.
    Sytuajca głupia... ale to nie koniec świata :)

  • 9. Data: 2014-05-09 09:08:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sonn <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Po drugie dlaczego nie dojechał np. taksówką widząc że doszło do
    > awarii i na skutek tego może nie zdążyć na maturę?

    Bo nie miał pieniędzy i nie ma obowiązku ich mieć.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 10. Data: 2014-05-09 09:17:45
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    wiadomości news:XnsA3285A0B9737Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik fifak f...@o...pl ...
    >>
    > Coś w tym jest.
    > Wyjść z tramwaju, wziąć taksówkę i już.

    Może nie miał kasy?
    Może na ten pomysl wpadło 100 innych pasażerów tramwajów, które stanęły?
    Może ruchu kołowego też nie było, bo był paraliż komunikacyjny - trakcja na
    drodze?
    Ruch wstrzymano na 40 minut, spóźnił się 20, czyli zaplanował te 20 minut
    wyprzedzenia.
    Wnioskowanie Sonna, o dochowaniu staranności, to typowe, komunistyczne
    przerzucanie odpowiedzialności za cokolwiek na obywatela. Ale on tak już ma,
    to chyba resortowy wnuczek.
    Czy gość ma roszczenie, czy nie, zależy od okoliczności. Jeżeli ktoś z MPK
    ogłosił, że przerwa potrwa kilka minut, ale tak nie było, to ma roszczenie.
    Jeżeli nie było żadnej info i po prostu siedział jak dupa i czekał, nie
    pytając nikogo z MPK co jest grane, to nie ma. Nie znamy wszystkich
    okoliczności, od tego trzeba zacząć.

    Aygul